Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

Πρόκληση Get Creative!!

H πρόκληση της Ελίνας  στο Get Creative ήταν να χρησιμοποιήσουμε το  παρακάτω σκετς  για να δημιουργήσουμε  μια γυναικεία -κοριτσίστικη σύνθεση!




Έφτιαξα μια σύνθεση με την κόρη μου !Η φωτογραφία είναι  περσινή από μια βολτούλα μας στο βουνό !!!Χρώματα λουλούδια χορτάρι και η μικρή φατσούλα που κρατάει ανεμώνες!!
Το λουλούδι λινάτσας το έφτιαξα εγώ και το χρωμάτισα κίτρινο σκούρο.
Προσπαθώ να βάλω κι άλλη φωτογραφία αλλά δεν την ανεβάζει...θα προσπαθήσω  αργότερα...




Δήμητρα!!

12 σχόλια:

  1. Hi Demi, this is such a lovely layout and the picture is fab. Gorgeous colours and such lovely flowers. Thank you so much for joining us at Get Creative and good luck.

    Marie
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Demi σε ευχαριστώ για την επίσκεψη στο μπλογκ μου!! Η κάρτα είναι υπέροχη!! Σας θαυμάζω εσάς που ασχολείστε με scrapbooking!! Κάνετε θαύματα!! Φιλάκια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα Demi! Πολύ όμορφη και κοριτσίστικη η σύνθεση σου! Τέλεια είναι τα χρώματα που χρησιμοποίησες και τα διακοσμητικά! Όσο για το κοριτσάκι σου είναι μια γλύκα! Ένα μεγάλο ευχαριστώ για την συμμετοχή στο Get Creative!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφη Demi!Το κοριτσάκι σου σκέτη γλύκα!Να την χαίρεσαι!Καλή επιτυχία!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. καλημερα Demi μου..καλο μηνα να χουμε..εδω ζωγραφισες..το αγγελουδι σου στη φωτο σου εδωσε πολλα στοιχεια για να τελοιωσεις την συνθεση..πρωτα το χρωμα,τη φυση,τα λουλουδια..υπεροχη δουλεια..νασαι καλα καρδια μου..πολλα φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ γλυκιά σύνθεση!Μου αρέσει ιδιαίτερα το οντουλ'ε που χρησιμοποίησες σαν photo pad και οι καρδούλες που κρέμασες! Καλή επιτυχία!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπέροχη σύνθεση με υπέροχα χρώματα!!!!τα έχεις ταιριάξει καταπληκτικά όλα!!!!μπράβο!!!!καλή επιτυχία!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. EΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ...ΓΙΑ ΠΕΡΝΑ!!!ΦΙΛΑΚΙΑ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σχολια σας!!!φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πανέμορφη η σύνθεση και τα χρώματα που συνδύασες είναι εξαιρετικά Demi μου!!! Καλό μήνα σου εύχομαι!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολύ όμορφα χρώματα,φοβερή φωτογραφία!!!!
    Καλή επιτυχία!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου