Πέμπτη 2 Φεβρουαρίου 2012

You make me smile!

Καλησπέρα φίλοι μου!!!Εύχομαι να είστε καλά!!Καλό και όμορφο μήνα !!!
Είχα ξεκινήσει μια σύνθεση τον περασμένο μήνα αλλά με τις ιώσεις και τα ..διάφορα της καθημερινότητας που μας έρχονται .. έμεινε κι αυτή στην ''ουρά'' με τα υπόλοιπα ξεχασμένα..
Προχθές πήγα στο εργαστήριο (έχει τόσο κρύο εκεί μέσα  που μόνο αν χορεύω ασταμάτητα θα επιβιώσω χιχι χι...γιατί αν  καθίσω μια ώρα θα γίνω παγάκι....του φραπέ χιχι)πήρα λοιπόν τα χαρτιά μου ,τα υλικά μου τα έβαλα σε κούτες και τα πήγα σπίτι .... αποφάσισα όταν μπορώ να τελειώνω ένα ένα  τα ''παρατημένα μου'',  (γιατί η μικρή δεν πηγαίνει σχολείο εδώ και τρεις βδομάδες για σοβαρούς λόγους υγείας της νηπιαγωγού...περαστικά της μέσα από την καρδιά μου... ).
 Σας γράφω όταν μπορώ επειδή το ζουζούνι κάνει τα δικά του .....στα πραγματάκια μου και μου τα χαλάει......ή θέλει να παίζουμε ....τέλος πάντων ότι φτιάχνω το φτιάχνω αργά το βράδυ...που έχω ηρεμία...Ευτυχώς αντέχω ακόμα το ξενύχτι...

Λοιπόν τελείωσα ξημερώματα την συνθεσούλα μου που ήθελα να την βάλω στην πρόκληση της Έφης στο Get Creative αλλά δεν τα κατάφερα....να είμαι στην πρόκληση.. άργησα...

Εύχομαι να σας αρέσει!




Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες της σημερινής μέρας!!Και για την οικογένειά μου είναι μέρα γιορτής .Γιορτάζει η μαμά μου!!!

Σας ευχαριστώ πολύ που με επισκέπτεστε!Καλά να περνάτε!!!
Δήμητρα

23 σχόλια:

  1. Oμορφη η συνθεση σου Demi...κριμα που δεν προλαβες να την αναρτησεις!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία η σύνθεση! Και τί όμορφες και οι φωτογραφίες...! Φιλάκια πολλά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφη και ρομαντική..τα λουλουδάκια τέλεια!
    Καλό μήνα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, Η ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Demi! Είναι πολύ όμορφη η σύνθεση σου και τα χρώματα ταιριάζουν μεταξύ τους, όπως και τα διακοσμητικά σου! Όλα είναι αρμονικά, μπράβο σου και το σημαντικότερο είναι ότι πέρασες καλά δημιουργώντας, αυτές τις λιγοστές στιγμές ησυχίας! Σε καταλαβαίνω απόλυτα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αχ Demi και εγώ τα ίδια περνάω!Μόλις μπούμε στο δωμάτιο ψάχνει τι θα χαλάσει!!Η σύνθεση σου είναι πανέμορφη!!Καλό μήνα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λίγες οι στιγμές της ηρεμίας αλλά ο συγκεκριμένος πανικός είναι τοοοοοόσο γλυκός!!!! Η σύνθεση έγινε πολύ όμορφη! Καλή επιτυχία και φυσικά καλό Σαββατοκύριακο!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. DEMI ΜΟΥ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!!!!ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΟΛΥ Η ΚΑΡΤΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΦΥΛΛΑΡΑΚΙΑ ΤΑ ΡΟΖ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΟΥΑΝ. ΣΤΗΝ ΦΩΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΟΥΖΟΥΝΙ Ε; ΧΑ ΧΑ! ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΟ!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Demi μου, τι ρωτάς τώρα!!!απίθανη καρτούλα!!!να χαίρεσαι το Νικολετάκι σου, και ας σου τα ανακατεύει όλα...φιλάκια και στις δυο σας!!!καλό μήνα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 0ι καρτουλες σου ειναι τελειες οπως και το κουβαδακι που εφτιαξες, το εκανες αγνωριστο.Σ'ευχαριστω πολυ και για τα βραβεια.Καλη εβδομαδα να εχεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ομορφη η καρτουλα σου!!Να το χαιρεσαι το ζουζουνακι σου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολυ ομορφη η συνθεση..η φωτο ειναι τελοια..και ολο το συνολο δουλειας..την εκανες παιχνιδιαρικη οπως και το αγγελακι στη φωτο..καλη βδομαδα να χουμε..πολλα φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ντέμη μου είναι πολύ όμορφη η σύνθεσή σου! Σαν κήπος ανθισμένος! Και η μικρή γεμάτη σκέρτσο! Καλό βραδάκι!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ όμορφη η σύνθεση σου!!διάλεξες και ωραία χρώματα!!πολλά φιλάκια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φίλες μου σας υπέρευχαριστώ για τα θετικά σχολια σας για την μικρή μου αλλα και για την σύνθεση !να στε καλά !φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. στο blog μου σε περιμένουν 2 βραβεία,το ένα μάλιστα είναι βραβείο παιχνίδι!αν θέλεις έλα να τα παραλάβεις!!! happy Sunday!!! http://mayasfairytale.blogspot.com/2012/02/blog-post.htm
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου