Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2012

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!








Μην ξεχαστώ κι άλλο ....πήρα Βραβειάκια  από την Γωγώ  την Ρεβέκκα και την Maya!!!Κορίτσια μου σας ευχαριστώ πάρα πολύ!!!Να είστε καλά!!!και συγγνώμη που άργησα να τα αναρτήσω..
Η διαδικασία για τα βραβεία είναι η εξής:
Να αναφέρω το blog που μου έκανε την πρόσκληση για το παιχνίδι ,να γράψω 7 πραγματάκια για μένα και να επιλέξω κι εγώ   bloggers που θα πρέπει να τους ενημερώσω  για το παιχνίδι και το βραβείο!
Ξεκινώ:
-Οι περισσότεροι με μάθατε από το προφίλ μου ως Demi το όνομα μου είναι Δήμητρα ή Δημητρούλα όπως με φωνάζουν τα  αδερφάκια μου και με μικραίνουν ..τόσο... χαχαχα

-Αγαπώ πολύ την θάλασσα ..δεν έχει σημασία αν θα κάνω μπάνιο το καλοκαίρι απλά μαρέσει και μόνο που την κοιτάζω....


-Η αγαπημένες μου γωνιές για να πίνω τον καφέ μου (ελληνικό σκέτο) είναι τον χειμώνα διπλά στο τζάκι και το καλοκαίρι στην αυλή της μαμάς μου!

-Μ'αρέσουν πολύ τα παλιά έπιπλα και αντικείμενα,ξέρετε εκείνα που έχουν μια ιστορία''στην πλάτη τους'' κι από αυτά έχει πολλά η μαμά μου....Θυμάμαι 
όταν ήμουν μικρή   δεν σκεφτόμουν  έτσι..έβλεπα όλα τα παμπάλαια  και της έλεγα να τα ξεφορτωθούμε .
Τελικά  κατάλαβα ότι δεν έχουν  αξία μόνο τα ακριβά αντικείμενα αλλά ακόμη περισσότερη αξία έχουν το παλιά, φθαρμένα( ή  μη) από τα χρόνια αντικείμενα που είναι  γεμάτα με  αγαπημένες  αναμνήσεις....

-Λατρεύω  να κοιτάζω βιβλία διακόσμησης σπιτιών ...αν και έχω έναν φίλο 
 που εργάζεται σε τυπογραφείο και μου χαρίζει εβδομαδιαία περιοδικά δεν με τραβούν καθόλου (με την σειρά μου τα δίνω σε άλλους, πολλές φορές χωρίς να τα ξεφυλλίσω) .... όσο τα περιοδικάδιακόσμησης....    φυσικά εδω και 15 χρόνια που μαζεύω το τι περιοδικά με σπίτια έχω δεν λέγεται...

-Εύχομαι πάντα το καλύτερο για τον καθένα!!!Δεν  υπάρχει για μένα μεγαλύτερη χαρά  και ευχαρίστηση όταν συμβαίνουν μόνο χαρούμενα και όμορφα πράγματα στην ζωή των ανθρώπων είτε συγγενών,  φίλων ... γνωστών κτλ....χαίρομαι με την χαρά τους και λυπάμαι με την λύπη τους...
-Είμαι στεναχωρημένη με όλα αυτά που συμβαίνουν στην Χώρα μας υπάρχουν στιγμές που χάνω την ελπίδα αλλά βλέποντας την κόρη μου και
 τ' άλλα  παιδιά παίρνω δύναμη και ελπίζω πως ο Θεός θα μας λυπηθεί .....

Με την σειρά μου χαρίζω τα βραβεία :

-ΡΕΝΑ
-ΛΕΥΚΗ
-ΚΑΤΕΡΙΝΑΚΙ
-ΕΥΔΟΚΙΑ
-ΕΦΗ
-ΝΑΝΤΙΑ FAIRYTALE


Σας χαιρετώ πάω να ενημερώσω τα κορίτσια...μια και το κοριτσάκι μου είναι ακόμα στην γιαγιά... ..να προλάβω!!!
Σας ευχαριστώ για τις επισκέψεις σας !!Καλά  να περνάτε!!!

Δήμητρα

8 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου! Θα στολίσουν υπέροχα το σπιτάκι σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ princess!!!Καλή Κυριακή!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Από που να αρχίσω.Καταρχήν καλορίζικα τα βραβειάκια σου. Μοιάζουμε πολύ μόνο που δεν πίνω ποτέ ελληνικό καφέ. Δευτερον, σ'ευχαριστώ πολύ για την τιμή που με σκέφτηκες. Τέλος, κάθε φορά που βλέπω τις συνθέσεις σου κάτι με πιάνει και θέλω να ξεκινήσω κι εγώ ,μετά όμως καταλαβαίνω πόσο εθιστικό είναι και κάνω πίσω. Καλή συνέχει .
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπραβο αλλη μια φορα για τα βραβεια σου.Καλη εβδομαδα να εχεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Demi! Συγχαρητήρια για τα βραβούλια σου και σε ευχαριστώ πολύ που τα χαρίζεις και σε μένα! Με την πρώτη ευκαιρία θα κάνω ανάρτηση! Καλή εβδομάδα! Φιλάκια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Demi μου!!! Πάντα τέτοια!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι να ξεκινησεις κι εσυ αν σου αρέσει..θα περνας πολύ όμορφα δημιουργώντας!

    Κατερίνα μου σε ευχαριστω πολύ !καλη εβδομαδα και σε σενα!

    Εφούλα χαιρομαι που τα δεχεσαι καλη εβδομαδα!!

    Κική σε ευχαριστω που με επισκεφτεσαι καλη εβδομαδα ,να σαι καλά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. χάρηκα πάρα πολύ που σε γνώρισα καλύτερα με αυτά που έγραψες στην ανάρτηση σου!!αλήθεια έχεις πολλά περιοδικά που μαζεύεις εδώ και χρόνια!!αααα θέλω κι εγώ περιοδικά διακόσμησης!!!!χιχιχι!!τους τελευταίους μήνες ανακάλυψα το περιοδικό "ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ" που είναι μηνιαίο και περιμένω κάθε φορά πως και πως να βγει το νέο τεύχος!είναι το μόνο περιοδικό μέχρι στιγμής που κρατάω.πρόσφατα η πεθερά μου μου έδωσε μερικά τεύχη απο παλαιά περιοδικά προ 30ετίας ελληνικά με χειροτεχνίες..!!!!!!!!!!!λίγα τεύχη είχε αλλά η χαρά που πήρα πολύ μεγάλη!!!!η μαμά σου έχει λουλούδια στην αυλή της;ωραία εικόνα να πίνεις καφεδάκι σε αυλή...εγώ δεν πίνω καφέ αλλά πίνω τσαι και ρόφημα σοκολάτας!!πάρα πολλά γατοφιλάκια καλή μου!! να χαίρεσαι και να απολαμβάνεις κάθε μέρα τις μικρές χαρές της ζωής!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου