Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2012

ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΡΙΤΑ!

Καλησπέρα πέρα για πέρα!!!!!!!!Τι μου κάνετε;
Κρυώνει κανείς; μπρρρρρρ....ή μόνο εγώ;
Με την νέα χρονιά μαζί με τις πολλές ευχές σας δέχθηκα μια πρόσκληση για Παιχνιδάκι σχετικά με τις αγαπημένες μου προτιμήσεις και ένα βραβείο από την Μαρίτα!!!








Για το tell me about yourself  έχω γράψει εδω
Σε ευχαριστώ πολύ  και για τα δυο 'δωράκια 'Μαρίτα μου , χάρηκα πολύ που με σκέφτηκες!Να ΄σαι καλά και η νέα χρονιά να σου χαρίσει ότι χαρούμενο και όμορφο στην ζωή σου !!!


Και εγώ  σου  χαρίζω με χαρά όμορφα Λουλουδάκια  !!!!
Ξεκινάω:
1.Η αγαπημένη μου πόλη είναι το Καρπενήσι πρώτα από όλα γιατί  κατάγεται ο άντρας μου και  μετά από τόσα χρόνια που πηγαίνω ..(ευτυχώς) μαθαίνω και κάτι παραπάνω για αυτό το υπέροχο μέρος...είναι σαν να  ανακαλύπτω  θησαυρό ...
  2.Το αγαπημένο μου βιβλίο είναι του Λεό Μπουσκάλια ' Να ζεις να αγαπάς και να μαθαίνεις' είναι το βιβλίο που είχα διαβάσει τις περισσότερες φορές !





3.Το αγαπημένο μου γλυκό για  πάντα θα είναι αχ..... η τούρτα φράουλα...



4.Το αγαπημένο μου άρωμα είναι το jadore !!!λατρεμένο !!

 5.Το αγαπημένο μου blog ;  όλα τα μπλογκ της μπλογκογειτονιάς που επισκέπτομαι !δεν είναι εύκολο να γράψω ένα εφόσον  μ'αρέσουν τόσα πολλά εξίσου το ίδιο..


6.Οι αγαπημένες μου μπότες είναι οι μαύρες με ίσιο τακουνάκι που φοράω σχεδόν καθημερινά..και μην νομίζετε ότι δεν μ'αρέσουν με ψηλό τακούνι ,μ'αρέσουν πολύ απλά δεν μπορώ να περπατήσω άνετα και ... με κάνουν πολύ ψηλή..χιχι(είμαι 1,75)





7. Ο αγαπημένος μου προορισμός είναι  η Εύβοια !!!Είναι σχετικά κοντά και Θέλω τόσο  πολύ να πηγαίνω σε αυτό το νησί!!!!



8.Το αγαπημένο μου μέρος για καφέ είναι στο λιμάνι του Λαυρίου μας !!Αρέσει πολύ και στην κόρη μου....κυρίως το καλοκαίρι!!  


9.Το αγαπημένο μου φαγητό είναι  μουσακάς !!!Μελιτζάνες, πατατούλες και κιμάς μμμμουρλια φαγητό!

10.Η αγαπημένη μου ανάρτηση δεν είναι μια αλλά δυο :τα γενέθλια της κόρης μου
Τα χαρίζω με την σειρά μου στις: 
ΦΙΛΙΩ
ΚΑΤΕΡΙΝΑ
ΚΙΚΗ

Καλά να περνάτε!!!
Δήμητρα

7 σχόλια:

  1. νασε καλα κοριτσι..πολυ ομορφες εικονες του εαυτου σου..λατρεμενος ο μουσακας..καλο βραδυ..φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ωωωωωωωωωωωωωω τι πανέμορφος που είναι ο Τίτος!!!!!!!!αχχχχχχχχχχχ!!!!!!!!!!!γατοξετρελάθηκα!!!θα χαρώ τόσο πολύ να του κάνεις μια ανάρτηση αφιερωμένη αποκλειστικά σε αυτόν!!!!!!!!!!!!!πολλά γατοφιλάκια!!!!!!!!!!!!!! =^.^=
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα!!!!!όμορφες φωτογραφίες και ο μουσακάς άσε....τρελαίνομαι!!!!!φιλιά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. demi mou xronia polla kai kali xronia na exeis me tin oikogeneia sou!
    ygeia agapi kai poli dimioyrgia...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ !!!!!!!!
    ΣΥΜΦΩΝΩ ΓΙΑ ΛΑΥΡΙΟ ΚΑΙ ΕΥΒΟΙΑ!!!!!!!!!
    Ο ΜΟΥΣΑΚΑΣ ΜΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΛΙΓΟ ΒΑΡΥΣ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΤΣΟΛΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ'ευχαριστω για το δωρακι.Βορεια Ευβοια δαγκωτο,ειναι πανεμορφη.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν σου πω πως το παιχνιδάκι το διαβάζω για να δω τί γλυκό βάζει ο καθένας... Ε είμαι λίιιγο γλυκατζού... Φιλάκια πολλά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου