Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2012

Κουβαδάκι και ...παιχνίδι ερωτήσεων!!!

Τι μου κάνετε;
 Καλή εβδομάδα σε όλους!!!
Έχουμε Κρύο και μπόλικο   αέρα και θα χειροτερέψει από αύριο..
Είμαστε ακόμα αρρωστούλες,η μικρή συνάχι ,βήχα και εγώσυνάχι
..μας τρέλαναν οι ιώσεις...
Τέλος πάντων ..ας πάμε στα δικά μας..στις κατασκευούλες !!
Όπως έχω ξαναγράψει  ανακυκλώνω πραγματάκια ...μαζεύω ότι μου αρέσει
 και μετά ψάχνω ιδέες για την μεταμόρφωσή τους.
Μια μέρα ζήτησα από την φίλη μου (που δουλεύει σε ζαχαροπλαστείο)ένα μεγάλο κουβαδάκι για να βάλω τα παιχνιδάκια της κόρης μου στο εργαστήριο μας ..τελικά μου έφερε 5 κουβαδάκια από το μικρότερο στο μεγαλύτερο!!!!Η δουλειά μου έγινε..και τα υπόλοιπα; ..ε  φυσικά και δεν θα πάνε χαμένα!!!!!!!
Μαύρο κουβαδάκι με καπάκι το πλένουμε ,ξεκολλάμε τα αυτοκόλλητα χαρτιά..



 Κολλάμε  χαρτί στο καπάκι και με ατλακόλ ένα υφασματάκι που μας αρέσει



 (Εμένα τελικά με 'κέρδισε' ένα πορτοκαλί ψιλό υφασματάκι απο κουρτίνα που έβαλα πάνω από το πρώτο)
Στολίζουμε με τούλι ,κορδόνι,λουλουδάκια που τα φτιάχνουμε με ύφασμα και λινάτσα..
 Στολίζουμε με κορδέλα το χερούλι και ΕΤΟΙΜΟ!!!

Μέσα έβαλα τα ψαλιδάκια και διάφορα εργαλεία που χρησιμοποιώ ...για τις κατασκευές μου!



Πως σας φαίνεται ;

Και  κάτι ακόμα η Εφούλα απο το Παραμυθένιο ταξίδι και η Γωγώ από τοhttp://mysweetmarilia.blogspot.com/
μου  χάρισαν βραβειάκι  που συνοδεύεται από  παιχνιδάκι ερωτήσεων,10 αγαπημένα πράγματα και 7 τυχαίες σκέψεις !!!
Σας ευχαριστώ πολύ ΄Εφη και Γωγώ που με σκεφτήκατε !με μεγάλη χαρά  τα δέχομαι στο μπλογκοσπιτάκι μου!!!Σας  στέλνω και εγώ
ένα μπουκέτο λουλουδάκια με πολύ αγάπη!!!!
Ξεκινάω:
1. Name your favourite song: Imany-You will never know!

https://www.youtube.com/watch?v=L4tF9EnbcxU

 2. Name your favourite desert:Πάντα λάτρευα τις τούρτες με άσπρη σοκολάτα και κρέμα  φράουλας!!!!


3. What ticks me off: Με ενοχλούν οι διπρόσωποι και οι ψεύτες..

4. When i'm upset: Προσπαθώ να ξεχαστώ κάνοντας δουλειές στο σπίτι ή ασχολούμαι με κατασκευές!

5. What's your favourite pet:Λατρεύω τις γάτες!!!!

6. Black or white:Μου αρέσει περισσότερο το μαύρο!!!!

7. Biggest fear:Τι άλλο από το να μην πάθουν κάτι κακό οι δικοί μου ...

8. Everyday attitude:Αγαπώ και συγχωρώ....

9. What is perfection:Να είμαι μαζί με την κόρη μου!

10.Guilty pleasure:Να κάνω ατασθαλίες στο φαγητό.....

Οι πρώτες σκέψεις  που μου έρχονται στο μυαλό είναι:
Αυτή τη στιγμή οι σκέψεις μου είναι στα προβλήματα υγείας κάποιων δικών μου και άλλες γυροφέρνουν στα οικονομικά....και όχι μόνο για μένα αλλά  για  συγγενείς και φίλους...

ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΜΟΥ ΤΑ ΧΑΡΙΖΩ ΣΤΑ ΠΑΡΑΚΆΤΩ ΜΠΛΟΓΚ!!!

http://zizellitsa.blogspot.com/ Λιτσα!

http://dimiourgo.blogspot.com/ Κατερίνα!

http://mycraftandartcreations.blogspot.com/ Χρυσοθέμη!

http://theartfairy.blogspot.com/ Φιλιώ!

http://nenakarascreations.blogspot.com/  Νένα

Σας εύχομαι καλά και όμορφα να περνάτε!!!
Δήμητρα

10 σχόλια:

  1. Nτέμη μου, αγαπημένη.....είναι δυο ώρες τώρα που βολτάρω στο μπλογκοσπιτάκι σου και ξετρελλάθηκα. Τελικά είσαι μεγάλη ζουζούνα. Λεπτό δεν πρέπει να μένεις ήσυχη. Κι ύστερα παραπονιέσαι πού έμοιασε το παιδί.....Με την ευκαιρία να της ευχηθώ χρόνια πολλά να τα εκατοστήσει.....Εγινε κιόλας 5 η μαϊμουδίτσα. Να τη χαίρεστε. Κι εγώ είχα ένα χρόνο ακριβώς να κάνω ανάρτηση. Τώρα το σουλούπωσα και κάνω σχεδόν καθημερινές αναρτήσεις. Σε περιμένω για επίσκεψη. Σ' ευχαριστώ πολύ και για τις χριστουγεννιάτικες ευχές σου. Δεν σε ξεχνώ ποτέ. Εχεις ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Φιλάκια πολλά.....στη ζουζούνα ιδιαιτέρως....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εισαι απιστευτη..πολυ ομορφο..η μεταμορφωση τελοια..ομορφες και οι εικονες του εαυτου σου..νασαι καλα..καλο σου βραδυ..πολλα φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. μπραβο εισαι απιστευτη εγω εχ την ξαδερφη μου που τα κανει αυτα εγω ειμαι ασχετη
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σ'ευχαριστώ πολύ Demi μου για το βραβειάκι σου! Θα κάνω αναρτησούλα το συντομότερο! Το κουβαδάκι υπέροχο! Έχω κι εγώ κανα δυο κουτάκια για μεταμόρφωση...να δω πότε θα τα κάνω....!! Φιλιά πολλά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Demi μου το κουβαδακι το μεταμορφωσες τελεια μπραβο σου!!!Αμα ο ανθρωπος εχει φαντασια και πιανουν και τα χερια του κανει θαυματα!!!περαστικα σας και φιλακια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. demi mou katapliktiko to kouvadaki sou mpavo!!!
    se eyxaristo gia to vravio sou!!!
    perastika sas!!!
    filiakia !!!!!!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Demi μου πανέμορφο έγινε το κουβαδάκι σου τελικά όλα μπορούμε να τα αξιοποιήσουμε όταν έχουμε φαντασία και μεράκι και βλέπω ότι τα διαθέτεις και τα δυο!!!!Μπράβο!!!Φιλάκια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ όμορφες όλες οι εκδοχές!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου