Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!

Ευτυχισμένος ο καινούργιος χρόνος ''2012''!!!!!
Η νέα χρονιά να φέρει στις οικογένειές σας υγεία και ευτυχία!!!Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις θερμές ευχές σας στην προηγούμενη ανάρτηση!
Εμείς πήγαμε στο χωριό για Πρωτοχρονιά!!
Στο δρόμο είχε ομίχλη και χιόνια αλλά ευτυχώς όχι στο χωριό μόνο πολύ  κρύο ...
Μερικές φωτογραφίες από την διαδρομή !!





Και ένα λαχανάκι από τον κήπο!Όμορφο δεν είναι;

Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις σας! είστε τόσο καλή παρέα και ειλικρινά μου λείψατε!!!Προσπάθησα όσο ήμουν στο χωριό να μπω στο ίντερνετ από το κινητό αλλά δεν άνοιγε καμιά σελίδα...
Σας φιλώ !!

16 σχόλια:

  1. πω πω χιόνια!!!! σίγουρα περάσατε υπέροχα!!!!
    να περνάτε πάντα καλά!!! και ΚΑΛΗ χρονιά!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι ομορφες εικονες!!!Τελικα η Ελλαδιτσα μας ειναι πανεμορφη ολες τις εποχες!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. AΓΑΠΩ ΤΑ ΧΙΟΝΙΑ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ!!!
    ΘΑ ΠΕΡΑΣΑΤΕ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!
    ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΛΥΚΙΑ ΜΟΥ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΝΤΕΜΗ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!ΚΑΛΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΩΡΑΙΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΜΟΝΟ ΚΡΥΟ ΕΧΟΥΜΕ,ΧΙΟΝΑΚΙ ΚΑΘΟΛΟΥ!!!!ΦΙΛΙΑ !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντέμη μου!!! Καλή χρονιά!!! θα πέρασες σίγουρα υπέροχα!!! Γιορτές στολισμένες στα άσπρα!!! Και του χρόνου με υγεία!!! Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΜΑΤΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ.
    ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΕΛΕΙΕΣ.ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΣ ΟΜΟΡΦΑ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλη χρονια Ντεμη μου..πανεμορφες οι φωτο..γερη και δυνατη..καλη βδομαδα να χουμε..πολλα φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλή Χρονιά Demi,χορτάσατε χιόνι βλέπω!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Demi μου καλή και δημιουργική χρονιά σου εύχομαι και ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς!!!!Οι φωτογραφίες απλά υπέροχες!!!Φιλάκια και καλό βράδυ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλη χρονια κοριτσι μου, να χαιρεσαι την οικογενεια σου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα, καλή χρονιά και όλα τα καλά στο..κατώφλι σου!Βλέπω τα χιόνια και..ανατριχιάζω..Είμαι κρυουλιάρα δηλωμένη! Παιδί της Άνοιξης, η Περσεφόνη της σημερινής εποχής που ζει μόνο όταν ο ήλιος ζεσταίνει..όμως ..μου αρέσει να το βλέπω ..ΕΤΣΙ..από μακριά ..σε φωτογραφίες και να το χαίρομαι.Τζάκι έχεις καλέ για να είμαιο σίγουρη οτι άμα έρθω και σε βρω καποιά φορά θα έχω θέση δίπλα του;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΑΧ, ΚΑΙ ΝΑΜΟΥΝΑ!!!Τίποτ άλλο δνε θα πω, μόνο θα σου ευχηθώ ΚΑΛΗ & ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. θέλω να χιονίσει και σε εμάς να ρίξει πολύ να φτάσει μέχρι το γόνατο!!!μακάρι!!!πολλά φιλάκια κουκλίτσα μου!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σας. Απ' ότι καταλαβαίνω πρέπει να είστε και εσείς από την Ευρυτανία.
    Και για να το πούμε καλύτερα: Από τον ομορφότερο τόπο της Ελλάδας (και όχι μόνο)!
    Καλησπέρα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου