Τετάρτη 3 Μαρτίου 2010

ΑΡΡΩΣΤΟΥΛΑ..

Καλό μήνα!
Τι μου κάνετε;;; 
Ήρθε ο Μάρτης και μας έφερε τις πρώτες ζεστές μέρες της Άνοιξης ,αλλά η μικρή μου ζουζουνίτσα είναι άρρωστη ακόμα.....με πυρετό 39 ,συνάχι, βήχα ...γκρίνια   έγιναν κουμπότρυπες  τα ματάκια μας... από τα πολλά ξενύχτια........
.....μα θα περάσει κι αυτό.
Ίωση,  μας είπε η παιδίατρος που την εξέτασε ...
θα κάνει τον κύκλο της και θα περάσει....
Είναι απίστευτο πόσο εύκολα κολλάνε   ιώσεις τα μικρά !!Άρχισε να δείχνει ανησυχία από  την παρασκευή 19 Φεβρουαρίου.. είχε λίγο συνάχι και λίγο βήχα μετά από έξι  ημέρες ,την πέμπτη, έδειχνε καλά .
Την Παρασκευή  είχε υπέροχη μέρα την έντυσα καλά και την έβγαλα βολτούλα με το ποδηλατάκι της ...τόσες μέρες μέσα βαρεθήκαμε !!!!
 Έκανε μεγάλη χαρά που βγήκε ,αλλά  που να ήξερα ότι θα χειροτέρευε ......και νιώθω φοβερές τύψεις γιατί φταίω εγώ για ότι  περνάει η καημενούλα μου .....το βράδυ είχε πυρετό 39,8 ,εμετό ,συνάχι πολύ και βήχα για τα καλά....
Αντιπυρετικό και σιρόπι για τον βήχα είπε η παιδίατρος ...Και να μην στεναχωριέμαι γιατί έτσι είναι ιώσεις και αργούν να περάσουν...
Και σήμερα είχε πυρετό 38 αλλά φαίνεται καλύτερα μάλλον περνάει......
Πριν λίγο ήπιε το γάλα της και τώρα κοιμάται αφού την νύχτα είναι συνέχεια ξύπνια...
Αυτά με την μικρή μου ...και συγγνώμη που σας ζάλισα...

Έχω πρόβλημα στις αναρτήσεις μου που παρουσιάστηκε πριν λίγο καιρό, δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες γιατί δεν εμφανίζει αυτό που γράφει "μεταφόρτωση εικόνας"... εκτός αν κάνω άνοιγμα με   ίντερνετ explorer τότε μόνο μπορώ να ανεβάζω φωτογραφίες .

Έτσι έκανα και χθες  αλλά κάτι έγινε και δεν αποθηκεύτηκαν
 οι φωτογραφίες με τις δραστηριότητες που κάναμε με την  μικρή .
Θα τα ξαναγράψω από την αρχή  .. μη σας ζαλίζω..

(Αν κάποιος γνωρίζει τι μπορεί να συμβαίνει ,ή με ποιον τρόπο να το φτιάξω ,ας μου γράψει σε σχόλιο να δω μπας και τα καταφέρω ).

              Φιλιά Δήμητρα

2 σχόλια:

  1. Εύχομαι περαστικά σας... μην στεναχωριέσαι..αν ειναι να κανει κύκλο η ίωση, και μεσα στο σπίτι να είσασταν θα το περναγε αυτο... το γνωρίζω εκ πείρας!!!
    περαστικά σας κ παλι!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Eleftheria ευχαριστώ πολύ!! ευτυχώς ειναι λίγο καλύτερα απο τις προηγούμενες μέρες και η παιδίατρος το ίδιο μου είπε ....όπως και μια φίλη μου που η μικρή της ειναι τα ιδια με την δική μου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου