Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Δραστηριότητες!

Γεια σας φίλοι μου !!!
Τι μου κάνετε;
Εύχομαι να είστε όλοι καλά !!!

Ψάχνοντας στα βιβλία μου για να βρω τι δραστηριότητες θα ετοιμάσω αύριο για την μικρή σκέφτηκα πως θα ήταν ωραία να έβαζα και εδώ στο blog  μου μερικές δραστηριότητες που  ίσως δώσουν ιδέες και σε άλλες μανούλες για να περάσουν δημιουργικές ώρες με τα παιδάκια τους!!!


 Σήμερα  όλοι γνωρίζουμε και συμφωνούμε με τους παιδαγωγούς  ότι η εκπαίδευση που παίρνει το παιδί από το οικογενειακό περιβάλλον που ζει και ξεκινάει από  την βρεφική ηλικία έως 4 ετών είναι σημαντικός παράγοντας εξέλιξης της σωματικής και νοητικής του ανάπτυξης.

Συνεπώς οι γονείς μπορούμε να επηρεάσουμε σημαντικά την ικανότητα των παιδιών μας για μάθηση,δίνοντας του τα κατάλληλα ερεθίσματα μέσω των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων.
 Στο εμπόριο υπάρχουν πολλά βιβλία με δραστηριότητες που μπορούν να βοηθήσουν τους γονείς αλλά και όσους ασχολούνται με παιδιά,φυσικά πρέπει να προσαρμόσουμε τις δραστηριότητες με βάση τις δεξιότητες του αλλά και το τι θέλει το παιδί μας .
Εγώ σαν νέα μαμά, κάνω προσπάθειες  να βοηθήσω στην εξέλιξη της μικρής μου κόρης,εφαρμόζοντας ευχάριστες  εκπαιδευτικές δραστηριότητες προσαρμόζοντας τις στην ηλικία της , στις δεξιότητες της  και  εύχομαι να βοηθήσουν στην προετοιμασία για την μελλοντική  της  μάθηση.
.......(χμ.... φυσικά και την δική μου!!)


(Σε επόμενη ανάρτηση  θα βάλω αναλυτικά κάποιες τις δραστηριότητες και κατασκευές  που κάνουμε με την μικρή.)

Βέβαια κάνουμε πολλές κατασκευές και παιχνίδια που δεν έχω βγάλει φωτογραφίες ..εκτός που σε πολλά αυτοσχεδιάζω με ότι μου έρθει στο μυαλό και μετά τα ξεχνάω...

Τώρα θα σας δείξω μερικές φωτογραφίες που έχω τραβήξει  από στιγμές της καθημερινότητας μας!!
Τον Σεπτέμβριο πήγαμε βολτούλα στην γειτονιά και μαζέψαμε ελιές και φυλλαράκια με τα οποία φτιάξαμε  κολάζ, μάθαμε τραγουδάκι για την ελιά 'που μας δίνει το λάδι' και φάγαμε ελίτσες με ψωμάκι  εννοείτε και λαδάκι!!!

Δεν ξεχάσαμε τις ελιές ....σε κάθε βολτούλα μαζεύαμε κουκουνάρια  αλλά πηγαίναμε και κόβαμε κανα  δυο κλωναράκια με ελίτσες..
.""Α !!!τώρα οι ελίτσες είναι μαύες(μαύρες)''παρατήρησε η μικρή...




  Από το μεγαλύτερο στο μικρότερο .......το γνωστό παιχνίδι με τα taper!


 Σπιτοκαλυβάκι από χαρτόκουτο ..."ποιος δεν 'έχει φτιάξει ''θα μου πείτε''.Βάζουμε μέσα και τα κουκλάκια για παρέα και γινόμαστε πολλοί στο παιχνίδι!!!Απλά πράγματα θέλουν τα παιδιά!!!χαχα!..μόνο που εγώ δεν χωράω..χαχα


""Μαμά ειναι ΄ομοφα στις κούνιες αλλά θέλω να ανέβω στο δεντο'''.....
''δεν φτάνεις παιδάκι μου''.....
''θα σκαφαλώσω!!!!'
τι να έκανα; για πέστε μου;
που αυτοί οι ευκάλυπτοι είναι γεμάτοι μυρμήγκια αλλά το μικρό δεν πτοείται από αυτά! Πάντως θυμάμαι την παιδική μου ηλικία να είμαι σκαρφαλωμένη συνέχεια σε δέντρα,σαν τον ταρζαν και την μαϊμού του....
Ε !ας το χαρεί και το παιδάκι μου!!

Τι όμορφη η θάλασσα !!!!και είναι δίπλα μας!!!την χαιρόμαστε με βολτούλες ακόμη και τις ''λίγο καλές μέρες'' του χειμώνα.....
Τα παιδιά θέλουν ερεθίσματα και η φύση μας τα προσφέρει απλόχερα ...
Είναι γεμάτη από ομορφιά και μάθηση !
Έτσι,βουνό 'η θάλασσα, ότι και να διαλέξουμε θα περάσουμε όλοι καλά..και με λιγότερες γκρίνιες!!!!



Η χαρά μας δεν περιγράφεται όταν πάμε χωριό και έχουμε παρέα την Δήμητρα!!!!Ζωγραφική και παιχνίδι όλη μέρα!


Σας χαιρετώ !Καλά να περνάτε!

9 σχόλια:

  1. Μπράβο σου γλυκιά μανούλα που ασχολείσαι με τόσο όμορφα πραματούδια!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλές ιδέες για να απασχολήσουμε τα παιδιά! Τα δακτυλοχρώματα όλο στο νου μου τα έχω και όλο δεν το αποφασίζω (εδώ τα κάνουν χάλια με τους μαρκαδόρους...)
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα σχόλια στο μπλογκ μου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Family Art, ευχαριστω πολύ!!!τι να κανω .... εχω μια μικρούλα που βαριεται ευκολα και αν δεν ασχολειται με κατι κανει σκανταλιες ετσι προσπαθω οταν εχει ορεξη να απασχολουμαστε..λιγο δημιουργικα για να περναει η ωρα...ευχαριστα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανεράιδα ευχαριστω πολύ!
    Εμεις ξεκινησαμε νωρις με τις δακτυλομπογιες ουτε δυομιση δεν ηταν,αλλα το μονο που εμαθε και κανει απο οσα της λεω ειναι οτι δεν τις βαζουμε στο στομα....κατα ταλλα ...τραπεζι, ρουχα, χερια ολα λερωμενα....το καλο ειναι οτι ευχαριστιεται πολυ και αυτο ειναι που θελω...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.ΜΠΗΚΕ Η ΑΝΟΙΞΗ :)))
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλο μηνα να εχεις, ομορφο, δημιουργικο και χαρουμενο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,Δημιουργία σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχες και που με επισκευτήκατε !!!!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΣ ΜΕ ΥΓΕΙΑ!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ τώρα σε ανακάλυψα!!! Φοβερές ιδέες για να απσχολώ τις μικρές! Ευχαριστούμε πολύ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ευχομαι να αρέσουν οι δραστηριοτητες στις μικρές σου και να περάσετε πολυ όμορφα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου