Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Στους ρυθμούς της αποκριάς!

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ ΜΟΥ !ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ,ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΟΜΟΡΦΗ  ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! 

Επιτέλους !!!περάσαμε  όμορφα και ευχάριστα το Σάββατο μια και μας επισκέφτηκε η φιλεναδούλα  μου από την Κρήτη.
Η κορούλα μου την συμπάθησε αμέσως!!! όλες μαζί  παίξαμε,χορέψαμε, τραγουδήσαμε και πετάξαμε κορδελίτσες.
Η μικρή χαρούμενη χόρευε και χαιρόταν με την στολή Μίνι Μάους που της έκανε δώρο η φίλη μου!!!
Σε ευχαριστώ πολύ Ιουλία μου που ήρθες!!
Να έχεις ότι επιθυμείς!!!Σ'αγαπώ πολύ!
  Αχ, το είχα τόσο ανάγκη να περάσω καλά ......αφού δυο εβδομάδες είμαι πολύ στεναχωρημένη γιατί ένας αγαπημένος μας φίλος βρίσκεται στο νοσοκομείο.
Όμως τα νέα της υγείας του από το Σάββατο είναι  πολύ καλύτερα και φυσικά έχουμε χαρεί πάρα πολύ.
Πιστεύω όλα να πάνε καλά και με την βοήθεια του Θεού να γίνει καλά και  γρήγορα να επιστρέψει στο σπιτάκι του,στο παιδάκι του και σε όσους τον αγαπούν.
  
  
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΝΙ ΜΑΟΥΣ !!!!!(ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΘΟΤΑΝ ΝΑ ΤΗΣ ΦΤΙΑΞΩ ΜΟΥΣΤΑΚΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΟΝΤΙΚΙΝΑ)


.

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ και από τον καινούριο παιδότοπο που την πήγαμε να παίξει την Κυριακή.




Σας φιλώ και σας ευχαριστώ που με επισκέπτεστε!

                                   Δήμητρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου