Τρίτη 2 Φεβρουαρίου 2010

Η ΥΠΑΠΑΝΤΗ ΤΟΥ ΣΩΤΗΡΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥ.






















Σήμερα είναι η γιορτή της Υπαπαντής του Χριστού και γιορτάζει η αγαπημένη  μανούλα μου!!!

Το πρωί με την μικρή  μου φτιάξαμε γλυκάκια  για να τα πάμε δωράκι στην μαμά μου!! 
 Μετά  την πήραμε τηλέφωνο για να δώσουμε τις ευχές μας ..Η μικρή της  είπε ''γιαγιά σου φτιάξαμε τουτα''(τούρτα)μετά της  τραγούδαγε το τραγουδάκι που λέμε στα γενέθλια... 
Είπαμε πως το παιδί μου είναι τρελό και παλαβό με τα Πάρτι και τους χορούς;

 Όσες ευχές και να της δώσω θα είναι  λίγες μπροστά σε όλα αυτά που έχει κάνει αυτή για μένα......
Της εύχομαι με όλη μου την αγάπη να είναι πάντα καλά,να είναι χαρούμενη,χαμογελαστή, να περνάει δημιουργικά και όμορφα τις ώρες της τώρα που δεν εργάζεται και  πήρε σύνταξη, να έχει πάντα αυτή την δύναμη και την αισιοδοξία για την ζωή!!!

Μανουλίτσα σ'αγαπάμε πολύ πολύ!!!!

Το απόγευμα που πήγαμε οικογενειακώς να τις δώσαμε πολλές ευχές  και χρόνια πολλά, η μικρή της είπε και από κοντά το ποιηματάκι για τα γενέθλια χαχα...Όσα κι αν της έλεγα αυτή είχε κολλήσει...ευτυχώς που δεν ζήτησε ΚΑΙ μπαλόνια!!!


 Εύχομαι χρόνια πολλά σε όσες γιορτάζουν!!!

5 σχόλια:

  1. καλησπέρα demi μου να χαιρεσαι την μανούλα σου!!
    και μένα ΄γιόρταζε και ο άντρας μου!!
    ειναι τοπική γιορτή-αργία εδώ στην καλαμάτα!
    η μαμά σου ειναι απο καλαμάτα?? μήν μου πεις!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολυ Χρυσοθέμη και εσυ να χαιρεσαι τον αντρα σου χρονια του πολλα να ειναι πολυχρονος!!!
    Η μαμα μου ειναι απο την Σαντορίνη και την βαφτισανε Μαρούλα, αυτο το όνομα δίνουν εκει στο νησι για όσες θέλουν να γιορτάζουν της Υπαπαντης για να ξεχωριζει απο το ονομα Μαρία.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια πολλα στη μανουλα σου, να την χαιρεσαι.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Να τη χαίρεσαι τη μανούλα σου Demi.Να είναι πολύχρονη!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δημιουργία, Joanna Lamprou σας ευχαριστώ πολύ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου