Τρίτη 16 Μαρτίου 2010

MINI ALBUM FOR MY FRIENDS..


Έφτιαξα για την φίλη μου ένα μίνι άλμπουμ από τις μικρές φωτογραφίες που δίνει ο φωτογράφος για να διαλέξει  το ζευγάρι ποιες θέλει για το άλμπουμ του γάμου.
Οι συγκεκριμένες είναι ασπρόμαυρες.

Η ιδέα είναι από το http://scrapgreece.blogspot.com/  που θα βρείτε οδηγίες για την κατασκευή ενός μίνι άλμπουμ.

Μου άρεσε πολύ σαν ιδέα αλλά όταν ξεκίνησα να το φτιάχνω με την ασημί ταινία και γύριζα τα φύλλα δεν κόλλαγαν καλά και σκιζόταν στην μέση της ταινίας. Έτσι έβαλα χαρτοταινία σε κάθε ένωση και ξανά ασημί ταινία που στερεώθηκε μια χαρά....έως στιγμής .
Έτσι  μπορώ να πω πως είναι μια καταπληκτική ιδέα για μικρά άλμπουμ !!!
Οι διαστάσεις του είναι 22 χ 8 εκ και το έφτιαξα ανακυκλώνοντας  τα ορθογώνια χαρτόνια βάσης που έχουν οι τσαντούλες δώρου στον πάτο τους!
Και πολλά υλικά στις σελίδες του  είναι ανακυκλώσιμα !'Φυλάω τα διάφανα πλαστικά κουτιά των παιχνιδιών της μικρής,με αυτά έφτιαξα διακοσμητικά .

Πως σας φαίνεται;





8 σχόλια:

  1. Μπράβο σου! Φένεται υπέροχο!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία στολισμένο! Μπράβο Demi!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ όμορφο Demi!!! πολύ ωραία χρώματα και μου αρεσε πολύ και η δαντέλα που έχεις βάλει!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Despoina,Ανεράιδα και Joanna σας ευχαριστώ πολύ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Demi μου πάρα πολυ ωραίο !
    μπράβο σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ευχαριστω πολυ Χρυσοθέμη!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Yπέροχα όλα demi μου, αλλά μου αρέσει τρελλά αυτό με τον λευκό φιόγκο και την πέρλα.Τέλειο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. erifili σε ευχαριστω πολυ !!!!
    και εμενα μαρέσει πολυ αυτη η σελιδα με το φιογκακι.Αλλα και η φίλη μου χαρηκε παρα πολυ το δωρακι μου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου