Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΔΩΜΑΤΙΟ!

Γεια σας !!Εύχομαι να ειστε όλοι καλά!!!

Το παιδικό δωμάτιο της μικρής μου το έφτιαξα όταν ήταν 4 μηνών γιατί
 στην εγκυμοσύνη 
από την αρχή ήμουν ξάπλα έως την γέννα.
Μετά είχα ''δουλειά'' ..να συνέλθω από καισαρική αλλά
 και από την ακινησία  της εγκυμοσύνης....πήρε χρόνο αλλά τα κατάφερα!
Πριν αυτό το δωμάτιο ήταν η κρεβατοκάμαρά μας αλλά μετά 
σκεφτήκαμε   να το δώσουμε στην μικρή επειδή είναι μεγάλο
(και εμείς να πάρουμε το μικρό) για να χωράει ...πολλά παιχνίδια!!!
Όταν ήταν μωράκι μπορώ να πω με στεναχώρια ότι δεν έχω φωτογραφία
  του παιδικού όπως το είχα φτιάξει.(Αχ αυτές οι φωτογραφίες
 που ''κρατούν'' τις στιγμές..)
Καθόμασταν από το πρωί ως το βράδυ κάτω στο καθιστικό 
(που είχα μια δεύτερη κούνια) και στην κουζίνα. Πάνω στα
 υπνοδωμάτια πάμε μόνο για ύπνο (είχα ένα πρόβλημα στο γόνατο
 που δεν έπρεπε να το κουράζω ανεβοκατεβαίνοντας σκαλιά).

Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι περσινές από τον Μάιο, τότε κοντά
 είχα αλλάξει την θέση των επίπλων. Το είχα γεμίσει με πολλά έπιπλα. 
Στον έναν τοίχο ήταν η κούνια, η ντουλάπα και ένα έπιπλο που έβαζα 
μέσα τα ρουχαλάκια της μικρής.
 Από την άλλη το κρεβάτι και τα πολυθρονάκια ...

 Με τίποτα δεν μου άρεσε αλλά τότε δεν είχα χώρο να τα βάλω κάπου αλλού.
Όπως βλέπετε ήρθε και η μικρή για να συγυρίσει το δωμάτιο σαν βοηθός που είναι ....
γι΄αυτό είναι τόοοοσο συμμαζεμένο!!!!!!χαχα!

Το κρεβάτι και το κομοδίνο  είναι τα πιο παλιά έπιπλα δηλαδή πολύυυυυ παλιά,
 είναι τα έπιπλα που είχα εγώ σαν μικρούλα!!!!!Αθάνατα τα σουηδικά τίποτα δεν έχουν πάθει!
Η συρταριέρα, τα πολυθρονάκια τα έχω καμιά δεκαριά χρόνια και ...μια χαρά
 είναι κι αυτά.
Τώρα με την οικονομική κρίση που σκέψη για αγορά παιδικών επίπλων ..
θα είναι το όνειρο της μαμάς για το μέλλον .
Πρώτα ο Θεός να είμαστε καλά!!!



Έτσι λοιπόν το καλοκαιράκι που είχε πάρει  άδεια ο άντρας μου για να κρατήσει την μικρή....έγινα ελαιοχρωματιστής!!!!!
Έβαψα μόνη μου  με πολύ κόπο (γιατί η μικρή βαριόταν με τον μπαμπά και με ήθελε...πάνω κάτω ήμουν ...)το δωμάτιο 24 τετραγ.
Τα χρώματα στους τοίχους δεν τα πέτυχα όπως ακριβώς τα ήθελα αλλά δεν  είναι και τόσο χάλια ε;



Πήραμε καινούριο   στρώμα για το κρεβατάκι  ορθοπεδικό, της βάλαμε προστατευτικό για να μην πέσει κάτω αφού το κρεβάτι  τώρα δεν ακουμπάει στον τοίχο.
Τα πολυθρονακια ,το τραπεζάκι ,το έπιπλο ρούχων ''έφυγαν''να ''φύγει ''τώρα και η κούνια τι καλά που θα είναι !!!!!!
Η αλλαγή των επίπλων δεν μου έφτανε...
Πριν λίγες μέρες εγκαινίασα την νέα μου ραπτομηχανή, δωράκι από τον άντρα μου τα Χριστούγεννα!
Πήρα υφασματάκια απο την λαϊκή και έντυσα το κρεβάτι αφού πρώτα   έβαλα στο προσκέφαλο τις πάντες της κούνιας !!!
Δείτε πως:
ΠΡΙΝ,


ΜΕΤΑ



 

Το κομοδίνο


Ενα τραπεζακι 
Η μικρή χάρηκε πολύ και έκανε τις δικές της αλλαγές σε όλα!!! παντού η ντορα και σε μαξιλαράκια!!!


Δεν έχω τελειώσει ακόμα, θα φτιάξω καλυματάκι για μια καρέκλα,μαξιλαράκια για το κρεβάτι θα αλλάξω με ταπετσαρία την όψη της μικρής ντουλάπας θα βάλω κάδρα και πεταλουδίτσες στον τοίχο καθώς και να τελειώσω την κουρτινούλα με τις πεταλουδίτσες για την μπαλκονόπορτα.Αυτά..........
Τι λέτε και εσείς ;Κάτι έκανα!


23 σχόλια:

  1. Πραγματική μεταμόρφωση!!! μου αρέσουν πολύ τα χρώματα που διάλεξες για τους τοίχους!Το κάλυμμα του κρεβατιού επίσης τέλειο!Eίναι μεγάλο προσόν να ξέρει κάποιος να ράβει, έστω τα βασικά.Μπράβο σου Demi!Είναι τέλειο το δωμάτιο!!! και μεγάλο!!!σίγουρα η μικρή σου είναι πολύ ευτυχισμένη μ' αυτό!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να το γιορτάζετε το δωματιάκι της... Μεταμορφώσεως! ΤΙ ΤΕΛΕΙΟΟΟΟΟΟ!!! Θυμάμαι όταν η μαμά με τη γιαγιά έραβαν καλύμματα και κουρτίνες, άλλαζε το δωμάτιο εντελώς! Έγινε υπέροχο, μπράβο σου! Και τα χρώματα φωτεινά και εντελώς παιδικά! :) Φαντάζομαι η μικρή σου δύσκολα θα ξεκολλά από 'κεί μέσα. :)

    Πολλά σνουποφιλιά

    (υ.γ. αυτή την Ντόρα τη μισώ! γιατί τους αρέσει τόσοοοοο;;;)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το δωμάτιο της μικρής σου έχει γίνει τέλειο!!!!!!!
    Και τα χρώματα είναι εντελώς ζουζουνίστικα και το κρεβατάκι της είναι υπέροχο σαν ροζ καραμελίτσα.
    Μπράβο σου!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ ΠΕΡΝΑΩ ΝΑ ΠΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΑΣ Ν ΑΡΧΙΣΕΙ ΜΕ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:)))
    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΔΩΜΑΤΙΟ ΤΗΣ ΜΙΚΡΗΣ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καταρχάς, κι εγώ σε θαυμάζω που ράβεις! Μπράβοοο, και τόσο τέλεια...άψογο το κάλυμμα!! Και ωραίο το δωμάτιο!! Πραγματική μεταμόρφωση! Πόσο μ' αρέσει να βάζει κανείς προσωπικό κόπο για να φτιάχνει το παιδικό! Κόπο και αγάπη μαζί!
    Για τα σουηδικά, έχεις δίκιο. Πραγματικά αθάνατα. Για ένα διάστημα σκεφτόμουν πολύ σοβαρά να βάψω το παλιό μου κρεβάτι και του αδελφού μου ένα ωραίο ροζ χρώμα και να τα βάλω στο παιδικό. Τελικά με σταμάτησε το γεγονός ότι δεν είχαν βολικό κεφαλάρι... Πάντως, πάντα υπάρχει και η λύση να βάψεις κάτι, τη συρταριέρα πχ ένα ωραίο λαχανί χρώμα μπροστά στο ροζ τοίχο θα δείχνει τέλειο!
    Και τώρα που το θυμήθηκα: ωραίοι και οι τοίχοι, στο λαχανί έχεις κάνει τεχνοτροπία;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σου demi μου καταπληκτική μεταμόρφωση.
    όταν ο ανθρωπος εχει διάθεση και αγάπη για αυτό που κάνει το κάνει τέλειο..
    η μικρή σου σίγουρα θα ξετρελάθηκε.
    και τα χρώματα που επέλεξες ειναι καταπληκτικά και μου αρέσουν πολύ.
    το λαχανι εχει βργεί τέλειο με σφουγγάρι το έκανες?
    και πάλι μπράβο σου!
    φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πραγματικη , ριζικη μεταμορφωση!!! Μπραβο Demi !!
    Μου αρεσει που με το προσωπικο σου γουστο εφτιαξες ενα τοσο γλυκο κοριτσιστικο δωματιο!!!Τελεια ολα !!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ομορφο το εφτιαξες, του αλλαξες τελειως το στυλ. Το κρεβατι και το κομοδινο με λιγη προεργασια μπορεις να τα κανεις ο,τι χρωμα θελεις.Εγω εφτιαξα της κορης μου τα σουηδικα επιπλα με χρωμα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. της Αναγεννήσεως πλέον , φαντάζομαι η μικρούλα δεν θα ξεκολλάει απο το δωμάτιο της , ξέρεις είχα και εγώ μια χρυσοχέρα γιαγιά και μου θύμησες τόσα ωράια πράγματα . Σε ευχαριστώ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Joanna σε ευχαριστω πολυ!!!
    Οντως το ράψιμο ειναι για μενα πολυ σημαντικη δουλεια γιατι οτι θελω για το σπιτι μου τα φτιαχνω μόνη μου, ακόμη και ρούχα έραβα παλαιοτερα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. marilia σε ευχαριστώ πολυ!!!Ναι μεταμορφωθηκε το παιδικο,αφου και εγω βλεπω τις φωτογραφιες και χαιρομαι που τα καταφερα και το βελτιωσα λιγάκι!!!!
    Η μικρη το χαιρεται πολυ!!!!
    ευτυχως της αρεσει!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. neli
    Καλώς ήρθες στο μπλογκ μου και σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λόγια!!!!
    Να εισαι καλά θα σε επισκεφτώ και εγώ!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρυσοθέμη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Χαιρομαι που σου αρέσει!!!
    Ναι το πράσινο ειναι με φυσικο σφουγγαρι το δευτερο χρωμα ειναι ανοιχτο πράσινο και ψιλοκαλύπτει το σκουρο πρασινο της βάσης.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΩΓΩ σε ευχαριστώ πολυ!!!
    χαρομαι που σου αρέσει!!
    φιλια πολλά!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS
    Καλησπέρα και σε ευχαριστώ πολύ!!!
    Να εισαι καλα φίλε και καλό Πασχα να έχεις με υγεια και παντα χαμογελαστός!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανεράιδα σε ευχαριστώ πολυ για όσα μου γράφεις!!!
    Αν εχουμε χρονο, ορεξη και λιγο χρημα και κατι συνηθισμενο και βαρετο μεταμορφωνεται !!!
    Με φυσικο σφουγγάρι εχω φτιαξει το πρασινο χρωμα του τοιχου ευκολα γίνεται αρκει να μην ειναι πολυ βρεγμενο το σφουγγαρι .Απλα ταμποναρεις τα σημεια του τοιχου που θέλεις να φαινονται πιο εντονα και απο κατω να φαινεται απαλα το σκουρο χρωμα της βάσης.Ετσι το έκανα ,αν και δεν ξερω αν ειναι σωστο ,απλα μου αρεσε στο ματι μου! φιλια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δημιουργία μου σε ευχαριστώ πολυ!!!
    Ξερω πως με τριβειο αν τριψω ελαφρια τα επιπλακια μπορω να τους αλλαξω χρώμα αλλα αυτην την στιγμη ειναι δυσκολο για μενα γιατι με την μικρη ειμαστε συνεχεια μαζι ενω το ραψιμο το κανω βραδυ που εκεινη κοιμαται στο κρεβατακι της!!
    αλλα ειναι ωραια ιδεα για αργότερα !!Σε ευχαριστω!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. MARILISE σε ευχαριστώ πολυ !!!
    Καλώς ηρθες στο μπλογκ μου!!!!Η μικρη ειναι χαρουμενη για το δωμάτιο της και περιμένει να φτιαξω και τα υπολοιπα που της εχω πει...για να δουμε ποτε..........
    χαιρομαι που σου αρέσουν αυτα που εφτιαξα!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπράβο Ντέμη πολύ όμορφο το δωμάτιο της μικρής σου. Καλή συνέχεια και κουράγιο για τα υπόλοιπα, γιατί όπως βλέπω έχεις πολλή δουλειά ακόμα.
    Φιλιά πολλά!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Υπέροχο το έκανες! Σίγουρα η μικρή θα το έχει λατρέψει...
    Όσο για τα χρώματα είναι πολύ όμορφοι οι συνδυασμοί που έκανες..σε καμιά περίπτωση δε θα τα χαρακτηριζε κανείς χάλια!
    Μπράβο σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. stavroula σε ευχαριστω πολυ !!ναι εχω ακομη πολλα αχ και μου τα θυμισες...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. drosostalitsa καλως ηρθες και σε ευχαριστω πολυ!! η μικρη ειναι ενθουσιασμενη και περιμενει να τελειωσω ολα αυτα που της εχω πει οτι θα της φτιαξω .....να δω ποτε...
    Για να φτιαξω τα χρωματα εσκασα ,κυριως με το πρασινο που δεν μπορω να πω οτι ειναι αυτο που ηθελα αλλα κουραστηκα τότε και δεν μπορουσα να φτιαξω αλλο χρωμα ετσι το αφησα για αργοτεραααααααααα....ισως για εναν ελαιοχρωματιστη!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γειά σου Demi!!Πολύ όμορφο το δωμάτιο!Έχω και΄γω μια μικρούλα που σε λίγο καιρό πρέπει να τη βγάλω από τη κούνια.Έχω το παλιό κρεβάτι του μεγάλου μου(7 χρονών)και σκεφτόμουνα τι να το κάνω γιατί είναι γαλάζιο μου έδωσες φοβερή ιδέα!Μπράβο!!!Φιλάκια.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου