Κυριακή 9 Μαΐου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ!!!!!

  
Θα ήθελα να ευχηθώ χρόνια πολλά σε όλες  τις μανούλες του κόσμου  
 Χρόνια πολλά!!!
 Σ'εκείνες που είναι εγκυμονούσες και περιμένουν το παιδάκι τους!!! 
Αλλά πολλές ευχές και χρόνια πολλά στις γιαγιάδες...







Χρόνια πολλά και καλά στην μανούλα μου !!!
Και να την ευχαριστήσω για  ότι μου έχει προσφέρει.!!!!

           ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΜΑΝΟΥΛΑ !!!!!!
Έφτιαξα ένα ανοιξιάτικο καλαθάκι για την μαμά μου με αφρώδη 
υλικό και μέσα θα βάλω ένα γλαστράκι με λουλούδια
















Από την μικρή μου  μια καρτούλα (έβαλα και εγώ λίγο το χεράκι μου κόλλησα 
μια πεταλουδίτσα και  έκοψα με το ψαλιδάκι το χαρτόνι)
δώρο για την γιαγιά από την κόρη μου  ....
που φυσικά κάθε μέρα ακούει εμένα να την λέω μαμά και την φωνάζει και εκείνη το ίδιο....


 






  

Δίνω στη μανούλα ένα φιλάκι
       
και γλυκά χαμογελώ

κάθε χρόνο που 'ναι η γιορτή της

δεν ξεχνώ να της λέω σ' αγαπώ!!


                                                              (απο το kids fun Μαιου2003)

9 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά σε όλες τις μανούλες, να χαιρομαστε και να καμαρώνουμε τα παιδιά μας!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να την χαίρεσαι καλή μου!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να τη χαίρεσαι τη μαμά σου και εσένα η κόρη σου!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δημιουργία,Evie,Ανεράιδα σας εχαριστω πολ για τις ευχούλες να χαιρεστε τις οικογενειες σας και να ειστε παντα καλά!!!φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΑΔΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.

    ΤΟ ΧΑΜΟΓΕΛΟ ΠΑΝΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΩΝ ΕΠΟΧΩΝ.ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))))
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. χρόνια πολλά όμορφη μαμά δραστήρια γεμάτη φαντασία και δημιουργικότητα. Το καλάθι σου είναι εξαιρετικό καθώς βέβαια και η ζωγραφιά της Μαριώς φιλάκια. ιουλία
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΗΝ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΟΥ Κ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΑΝΟΥΛΕΣ !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS,JULIANA,ΙΡΙΔΑ ΟΛΥΜΠΟΣ ΠΙΕΡΙΑ να ειστε καλά φιλιά και σας ευχαριστώ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ:))))))
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου