Τρίτη 18 Μαΐου 2010

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΙΟΥΛΙΑ!

Xρόνια πολλά στους-στις εορτάζοντες της σημερινής ημέρας!!!Να είστε όλοι πολύχρονοι και χαρούμενοι!!! 


 Χρόνια πολλά  στην καλύτερη και αγαπημένη μου φίλη,  Ιουλία!!
Να είσαι καλά Ιουλία μου ,να χαίρεσαι ότι αγαπάς,  η Αγία Ιουλία  να είναι στο πλευρό σου καθημερινά και να σε προστατεύει!!!
 Θα ήθελα να σου στείλω την αγάπη μου μαζί με τις ευχές μου για ότι καλύτερο στην ζωή σου!!


                                        Σ'αγαπώ πολύ !!!
                                                Φιλιά!!! 

η εικονα της Αγίας Ιουλίας  ειναι απο εδω:
http://www.eortologio.gr/data/bios.php/?id=820
Τα  λουλουδια απο εδω: http://www.flowershome.gr/

4 σχόλια:

  1. Δηλαδή ..έχουμε και οι δύο φίλη ΙΟΥΛΙΑ!Να μας ζήσουν!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τις χαιρόμαστε τις φίλες μας να ειναι παντα καλα !!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου αγαπημένη μου φιλενάδα για τις θερμές ευχές σου που με συγκίνησαν πολύ.Εύχομαι στην οικογένεια σου οτι καλύτερο με την Χάρη του Θεού με αρωγό την Παναγία σε κάθε στιγμή της ζωής σου. φιλάκια ιουλία
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. JULIA ευχαριστώ πολυ για τις ευχες!!!Σε φιλώ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου