Τετάρτη 26 Μαΐου 2010

ΓΑΜΟΣ ΚΑΙ ΒΑΦΤΙΣΗ :ΔΙΠΛΗ ΧΑΡΑ!!!!!


Το Σάββατο ανέβηκε τα σκαλιά της εκκλησίας η αγαπημένη ξαδερφούλα μου με τον αγαπημένο της σύζυγο
(ήταν παντρεμένοι με πολιτικό γάμο)και μετά τον γάμο έγινε η βάφτιση της όμορφης κορούλας τους!
Παρευρεθήκαμε και εμείς οικογενειακώς ..
Ευτυχώς η μικρή ήταν ''καλό κορίτσι'' Πρώτη μου φορά που δεν μου έφευγε και να την κυνηγάω μες την εκκλησία η απέξω!!!!!Ο γάμος και η βάφτιση έγιναν  πρωί!!
πρωτόγνωρο για εμάς !
 Όλα πήγαν μια χαρά και η μικρούλα τους ήταν πολύ ήσυχη την ώρα του γάμου και στην βάφτιση ίσα που ακούσαμε ένα ''ιιιιιιιιι''την ώρα του μπλουμ!πολύ καλά όλα !!!!
 Η ξαδερφούλα αξίζει πολλά μπράβο γιατί έραψε μόνη της (μια και είναι η δουλειά της )ΤΟ υπέροχο,μοναδικό νυφικό μπεζ  με απαλό ροζ και ένα πανέμορφο φόρεμα (καλύτερο κι από βαφτιστικό)για την κορούλα της που ήταν  παρανυφάκι!!!
 
Μας κατέπληξε με όλα!!!

Έφτιαξε
 200 προσκλητήρια στον υπολογιστή της ακόμη 450 μπομπονιέρες
 (σε αυτές βοηθήσαμε εγώ και τρεις φίλες)
αλλά τις περισσότερες τις είχε φτιάξει μόνη της.
Στόλισε τα καλάθια  για τις μπομπονιέρες ,έφτιαξε τον στολισμό του αυτοκινήτου ,
της κολυμπήθρας και της εκκλησίας!!!
  Δεν αξίζει πολλά μπράβο;
Εδώ  το προσκλητήριο και η μπομπονιέρα!

















Έφτιαξα και εγώ κάτι για να δώσω τις ευχές μου στους νεόνυμφους μια κάρτα  με καρδούλες!

8 σχόλια:

  1. Demi, μπράβο στην ξαδέρφη που έφτιαξε τόσα πράγματα!! Πω πω ενθουσιάστηκα όταν το άκουσα, χίλια μπράβο της!! Έπαθα όμως και με τις δικές σου κάρτες! ΥΠΕΡΟΧΕΣ!!! Τι ωραίος τρόπος να κρύψεις τα χρήματα!! (αλήθεια, δεν ήξερα ότι βάζετε κι εσείς χρήματα, νόμιζα ότι παίρνατε δώρα...)

    Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ και για το σχόλιό σου στο μπλογκ μου! Σε φιλώ κι εγώ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να ζησουνε και να ευτυχισουνε τα παιδια.Καλο μηνα να εχεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ομορφιές είναι αυτές!
    Να ζήσουν οι νεόνυμφοι!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

    ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανεράιδα,
    να 'σαι καλά!!!Ευχαριστώ πολύ!!
    Ναι κι εμεις δινουμε χρήματα στους νεόνυμφους κυριως οταν ειναι συγγενεις ή πολύ στενοι φίλοι...αλλα και στο Καρπενήσι το ιδιο κάνουν ...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δημιουργία , ευχαριστούμε πολύ !!!!Καλό μήνα με υγεια και ότι επιθυμειτε!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι σε ευχαριστούμε πολύ πολύ!!!
    Φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ, σε ευχαριστούμε πολύ !!καλο μήνα σε σενα με υγεια και χαρα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου