Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟ ΠΡΟΣΚΛΗΤΗΡΙΟ!!


Προσκλητήριο από οντουλέ χρωματιστό χαρτόνι 


Ένα προσκλητήριο που είχα φτιάξει πριν μέρες για να δώσω μια ιδέα σε μια φίλη που μου ζήτησε μια πεταλουδίτσα παιχνιδιάρικη και χρωματιστή!!!

το ξυλάκι είναι από αυτά που χρησιμοποιούμε για σουβλάκια ,το σχεδιάκι της πεταλούδας είναι δυο φόρες κομμένο που το κόλλησα με ατλακολα και μετά έκοψα ένα μικρότερο και το κόλλησα στο κέντρο.
Το κορδονάκι είναι από το τζαμπο σαν αυτά που φτιάχνουν βραχιολάκια τα κορίτσια αλλά δεν θυμάμαι πως τα λένε.... 
πως σας φαίνεται;;

10 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο! Μου αρέσει η διάσταση που έχεις δώσει στην πεταλούδα και τα πλεγμένα χρωματιστά κορδονάκια!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. demi μου καταπληκτικό ,μπράβο σου!
    μου αρέσει που έχεις δώσει διάσταση στην πεταλούδα και τα χρώματα ειναι πολύ γλυκά.
    να σε ρωτήσω έχεις κάνει εκτύπωση στο αφρώδες υλικό? πώς το κατάφερες?
    φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολυ ομορφο Demi μου!Ομορφα χρωματα ,σωστο μεγεθος η πεταλουδα σου , και πολυ πρωτοτυπα και απλα τα υλικα σου!!!Α και τελεια χρωματα!Φιλια στην κορη σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια ιδέα! Μπράβο χρυσοχέρα!
    Να έχεις ένα υπέροχο δημιουργικό Σαβ/κο
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ όμορφο! Μπράβο σου! :)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινα σε εχαριστώ πολύ πολύ και εμένα μαρεσει το κορδονάκι παρολο που δεν το εχω ξαναδει σε προσκληση αλλα ειναι μια νεα ιδεα διαφορετική και οικονομική !
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρσοθέμη σέ ευχαριστω πολύ!!
    Η προσκληση ειναι απο αφρώδη υλικο και πανω εκει ειναι κολλημενο ενα χαρτονάκι κανσόν που θα τυπωθουν τα 'λογια του καλέσματος'.
    Δεν γνωριζω αν γινεται εκτυπωση σε αφρώδη υλικο...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γωγώ μου σε ευχαριστώ πολύ!χαιρομαι που σου άρεσε!!
    και εσ μην ξεχάσεις να φιλησεις απο εμας τα πατουσακια της πριγκιπισούλας σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. drosostalitsa σε εχαριστώ πολύ!!!Και εσύ να περάσεις υπέροχα το διήμερο!! φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. marilia σε ευχαριστώ πολύ πολύ!!!φιλιά!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου