Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2010

Άλμπουμ φωτογραφιών..

Όταν διάβασα (πριν ένα χρόνο  ) στο φόρουμ του hobby για το scrapbook ενθουσιάστηκα τόσο πολύ και ήθελα να προσπαθήσω να φτιάξω και εγώ ένα άλμπουμ με φωτογραφίες από τον πρώτο χρόνο της κορούλας μου.
Είδα πολλές ιδέες  και εδώ  που μου έδωσαν ιδέα να χρησιμοποιήσω μαζί με τις φωτοτυπίες από τα ωραία χαρτιά που εκτύπωσα από ξένα σάιτ και υλικά ανακύκλωσης.

Αφού λοιπόν είχα πολλές χάρτινες τσαντούλες δώρου που μου τις είχε δώσει μια φίλη ...τις αξιοποίησα φτιάχνοντας ένα άλμπουμ   με την μικρή μου που μ'αρέσει πολύ!!! 

Η πρώτη μου προσπάθεια..μερικές σελίδες!



και η δεύτερη..







Εύχομαι να σας αρέσουν και να προσπαθήσετε και εσείς να φτιάξετε!!!
Δήμητρα




4 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!!Είναι πολύ όμορφα τα άλμπουμ και αυτό που μου άρεσε είναι οτι τα υλικά είναι ανακύκλωσης.Άλλωστε αυτό θα πει τέχνη!!!!!Μπράβο!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι όλα υπέροχα! Μπράβο που αξιοποιείς ότι βρεθεί μπροστά σου. Αυτό προσπαθώ να κάνω κι εγώ στα αλμπουμάκια που έχω ξεκινήσει να φτιάχνω. Καλή συνέχεια!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Family Art,και Despoina σας ευχαριστώ πολύ!!!
    μ'αρέσει να φτιάχνω διαφορες κατασκευές με υλικά ανακύκλωσης το μονο προβλημα ειναι πως δεν έχω χώρο για τα αποθηκεύω τα διαφορα υλικά...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τώρα σίγουρα θα πειραματιστώ και με το scrapbooking...να λιγοστεύουν και οι τσάντες στην αποθήκη!!!Αχ τι έχω πάθει με αυτό το blogging...όλο υπέροχες ιδέες βλέπω και μετά μπλέκω....και τρέχω να πειραματιστώ...Μπράβο!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου