Τετάρτη 13 Ιανουαρίου 2010

Χρόνια πολλά ψυχή μου!

Μια ακόμη ημέρα πέρασε, μα ήταν γεμάτη αγάπη,φιλιά και αγκαλιές από την μικρή μου που σήμερα έχει γενέθλια !!!Κλείνει τα 3(τρία)!!!!!

Πως μεγαλώνουν τόσο γρήγορα αυτά τα μικρά...σαν χθες μοιάζει να είναι  η ημέρα που την πήρα αγκαλίτσα, μια σταλίτσα μωράκι και τώρα θέλει και να βάζει κολόνια για να μυρίζει υπέροχα...χα χα έτσι λέει .........
Παρόλο που δεν κάναμε σήμερα τα γενέθλια (θα τα γιορτάσουμε την Κυριακή)περάσαμε υπέροχα!! 
Το πρωί μοιράσαμε τα προσκλητήρια στα παιδιά μετά στολίσαμε με μπαλόνια το καθιστικό μας για να είναι έτοιμο για τα φραουλο-γενέθλια  είπαμε τραγούδια ,χορέψαμε  ακολούθησαν παιχνιδάκια και αγκαλιές!!!
Τι άλλο να θέλω η χαζομαμά!Ένα φιλί μου δίνει και λιώνω!!!!
 Όλη μέρα ευχές της δίνω!!!Αλλά θα τις γράψω και εδώ, μπορεί κάποτε να τις δει και να χαμογελάσει με αυτά που γράφει η μανούλα της!
''Χρόνια πολλά καρδιά μου!!!Να είσαι πολύχρονη, χαρούμενη,χαμογελαστή και  ευτυχισμένη!!!
Να τα εκατοστήσεις με υγεία και γεμάτη αγάπη να είναι  όλη σου η  ζωή!!!
Σε λατρεύω"!!!!



8 σχόλια:

  1. Nα την χαίρεσαι την κουκλίτσα σου, πολύχρονη να είναι να τα εκατοστήσει και να την καμαρώσετε και νυφούλα.Φιλάκια και από εμένα.Σαν την εγγονούλα μου είναι.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Demi μου να τη χαίρεσαι! Να είναι χιλιόχρονη !!!
    Πάντα γερή και τυχερή!!! Είναι μια κούκλα!!! Με το καλό να κάνετε και το πάρτυ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να σας ζήσει το χαριτωμένο κοριτσάκι σας, όπως επιθυμείτε. Έχω κι εγώ δυο γλυκές εγγονούλες, κουκλίτσες σαν την Μαρία Χριστίνα σας.

    Καλή Χρονιά
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. erifili ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και εσυ να χαίρεσαι την εγγονούλα σου!
    Φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Joanna, σε ευχαριστώ πολύ και εσύ να χαίρεσαι την οικογενειά σου!!!
    Με έπιασε ενα αγχος με το φραουλοπάρτυ ...άστα...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Evie, καλή χρονια!!!
    ευχαριστώ πολυ να είστε καλα και να χαίρεστε τις εγγονούλες σας!!
    Το μπλογκ σας ειναι αξιόλογο,με χαρα έβλεπα τις πολύ όμορφες φωτογραφίες απο τα αγάπημένα σας ταξίδια και απο όσα βλέπετε καθημερινά!
    Να σας ευχηθώ να είστε καλά και να πργματοποιείτε τα όνειρα σας!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να σου ζήσει η χα(ρ)ιτωμένη κούκλα! :)

    Σβουριχτό σνουποφιλί στο μαγούλι της :D
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστώ πολύ!!!!
    και το σβουριχτό φιλί το έδωσα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου