Κυριακή 8 Νοεμβρίου 2009

ΜΟΥ ΔΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΑ

Όταν μετά από χρόνια επισκέπτομαι συγγενείς, φίλους και αγαπημένα πρόσωπα που μου δείχνουν τα  δικά  μου χειροποίητα δώρα  που κάποτε τους τα είχα χαρίσει  με μεγάλη χαρά και αγάπη!!!! 

  1. Τόσα γλυκά συναισθήματα  έρχονται μαζί με ένα μεγάλο χαμόγελο στα χείλη μου.....και ξεπροβάλλουν οι αναμνήσεις από τις στιγμές που τα έφτιαχνα με τόσο μεράκι και χαρά για να  τους  ευχαριστήσω και να μου πουν ότι τους άρεσαν ....
    Ναι, κρατούσα στα χέρια μου ένα δωράκι και το ψηλάφιζα, το παρατηρούσα, το κοιτούσα με άλλη ματιά από εκείνη της τελευταίας φοράς πριν το δωρίσω...
    Φυσικά και όλα αλλάζουν αλλά δεν θα αλλάξει ποτέ η αγάπη μου για τα αντικείμενα που δημιουργώ.
    Σίγουρα έχουν λάθη.....μα..... δεν πειράζει γιατί ήταν φτιαγμένα με την μαγεία της τότε στιγμής με  έμπνευση,χαρά και  όλη μου την αγάπη!!!!!

    (Τώρα πια όπου πάω παίρνω και την φωτογραφική μηχανή μαζί μου για να έχω και εγώ σε φωτογραφίες ότι είχα δωρίσει παλαιότερα.) 
    Να σας δείξω κάποιες παλαιές δημιουργίες μου.....παρακαλώ ....μην είστε πολύ αυστηροί.............. 
     Ένα καδράκι για παιδικό δωμάτιο που το είχα ζωγραφίσει(το 1997)  σε τζάμι αλλά από την μέσα  πλευρά του όχι την εξωτερική.Είναι ζωγραφισμένο με χρώματα για βιτρώ.



     Εικόνες για παιδικό δωμάτιο (1998)με την τεχνική της παλαίωσης του χαρτιού με κάσια και σχέδια στο ξύλο με την ράσπα.














     Ένα ζωγραφισμένο γυαλότουβλο που το χάρισα στην φίλη μου το 2004 . Χρησιμοποίησα χρώματα για γυαλί και έκανα μερικές αναμίξεις με χρώματα για κεραμικά ....ιδού το αποτέλεσμα:




    Αυτά για σήμερα !!!
    Σας ευχαριστώ που με επισκέπτεστε  και σας φιλώ!!!
    Να είστε όλοι καλά!!!! 


    6 σχόλια:

    1. demi μου πάρα πολύ ωραία!!
      ειδικά το παιδικο κάδρο στο τζάμι είναι φανταστικό!!
      δέν πίστευα οτι σε τζαμι μπορείνα βγεί τοσο τέλειο!!
      να σε ρωτήσω κάτι?
      το έκανες με χρώματα για βιτρώ λες και τίποτα άλλο δεν πέρασεςπ.χ βερνίκι μετά ?
      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Ευχαριστώ Χρυσοθέμη.
      Η ζωγραφική στο τζάμι έγινε με χρώματα του βιτρώ,δεν έχω βάλει βερνίκι διότι ειναι ζωγραφισμένο απο την πίσω πλευρα και όχι απο αυτην που βλέπουμε.
      Εχω ενα ατελείωτο καδράκι καπου παρατημένο θα το βρώ και θα βάλω οδηγίες πως γίνεται.
      Φιλιά!!!
      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Πω πω πω τι ωραίες δημιουργίες βλέπω αγαπημένη μου φιλενάδα όλα είναι πολύ όμορφα.Έχεις ταλέντο και στην ζωγραφική.Έχω μια εικόνα της Παναγίας που μου χάρισες πριν μερικά χρόνια. Φιλάκια πολλά ιουλία.
      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Ιουλία μου σ'ευχαριστώ πολύ!!!
      Η Χάρη της Παναγίας να σε προστατεύει καθημερινά!!
      Σε φιλώ!!!!
      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Demi υπέροχα πράγματα έχεις φτιάξει!Το παιδικό και εμένα μου άρεσε πολύ!
      ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου