Δευτέρα 2 Νοεμβρίου 2009

ΖΥΜΑΡΟΠΙΤΑ ΜΕ ΠΡΑΣΙΝΗ ΚΟΛΟΚΥΘΑ


Της πεθεράς !
  Τον Οκτώβρη που ο άντρας μου είχε πάει στο χωριό  για να ψηφίσει του είχα πει ''μην ξεχαστείς... κολοκύθες από τον κήπο να μου φέρεις''και φυσικά μαζί με όλα τ'άλλα τα καλούδια σύκα όλο γλύκα, κάστανα,καρύδια,μέλι,χόρτα για πίτα,τυρί κατσικίσιο και τσαλαφουτ (όπως λένε το γνωστό κατίκι) μου έφερε δυο κολοκύθες..
Έχω μια αδυναμία στα φαγητά και τις πίτες της πεθεράς μου δηλαδή ότι και να φτιάξει μπορώ να πω πως είναι εξαιρετικό!!!
 Φτιάχνει μια πιτούλα με κολοκύθα, γρήγορη και εύκολη που όλοι γλείφουμε τα δαχτυλάκια μας!!!
 Τώρα  φτιάχνω και εγώ την τεμπελοζυμαρόπιτα στο σπίτι μου (έτσι την λέω)........
........κι ας μην έχει το ψήσιμο της στόφας είναι νόστιμη,χορταστική  και το ταψί αδειάζει στα γρήγορα!!!
Να λοιπόν μια εύκολη συνταγή για  ζυμαρόπιτα.

 Υλικά που θα χρειαστούμε:

κολοκύθα
μισό κιλό τυρί κατσικίσιο
4 κουταλιές βούτυρο κατσικίσιο
 4 αυγά
1 μισό φλιτζάνι αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
μισό φλιτζάνι καλαμποκάλευρο
(δεν βάζω αλάτι γιατί το τυρί του χωριού είναι πολύ αλμυρό λόγω του γάρου)
 Εκτέλεση:



1. Καθαρίζουμε και κόβουμε σε φέτες μια κολοκύθα .(Η κολοκύθα είναι μεγάλη χρησιμοποίησα την μισή την υπόλοιπη την έδωσα στην μαμά μου).

 2.Τρίβουμε σε χοντρό τρίφτη την κολοκύθα.



 3.Χτυπάμε τα αυγά και τρίβουμε το τυρί φέτα.



 4.Ρίχνουμε στο μείγμα των αυγών την κολοκύθα χωρίς να την στύψουμε πολύ μετά ρίχνουμε  το αλεύρι και το καλαμποκάλευρο.

 5.Λαδώνουμε το ταψί και αδειάζουμε το μείγμα της ζύμης μετά κόβουμε σε κομματάκια το βούτυρο το βάζουμε σε διάφορα σημεία πάνω στην ζύμη.

6.Ψήνουμε στους 160 βαθμούς  για μία ώρα.

ΕΤΟΙΜΗ ΜΙΑΜ!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!


ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!


3 σχόλια:

  1. πολύ ωραία η κολοκυθόπιτα γρήγορη και εύκολη Δημητρουλού μου και εις ανώτερα ιουλία
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ φιλεναδίτσα!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πίτα αυτή γίνεται πεντανόστιμη! Έκανα μια παρόμοια με φέτα και υπολειμματα τυριών όπως παρμεζάνα και γκούντα, κι έβαλα και δυόσμο που ταιριάζει πολύ. Έγινε τέλεια!
    To blog μου με κατασκεές είναι http://dimiourgw.ning.com/
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου