Πέμπτη 19 Νοεμβρίου 2009

Μαγευτική διαδρομή..


γεμάτη με φθινοπωρινά χρώματα!!!


 Μπαίνοντας στο Καρπενήσι με θέα το Βελούχι που φόρεσε τα λευκά του !!!








Η διαδρομή προς το χωριό  με φυσική  ομορφιά!!!
 






Στο δρόμο συναντήσαμε κατσικάκια, προβατάκια ,αγελάδες...μερικά μας κλείνανε τον δρόμο ..χωρίς να μας δίνουν σημασία ......η μικρή είχε χαζέψει και ήθελε να βγει από το αυτοκίνητο ...τα τσοπανόσκυλα  πρόσεχαν το κοπάδι και βλέποντας μας γάβγιζαν ασταμάτητα ...εννοείτε δεν βγήκαμε...και με τα κορναρίσματα μας έφυγαν απο τον δρόμο ..
αλλά μια απο τις όμορφες στιγμές και για την μικρή..

 
 και φτάσαμε!!!
Αφιερωμένες οι φωτογραφίες σε όσους λαχταρούν την φύση και το χωριό!!!

Η εκδρομούλα  μας στο χωριό δυστυχώς  ήταν μόνο για δυο μέρες  γιατί το βράδυ του Σαββάτου η μικρή παρουσίασε συνάχι και βήχα που την Κυριακή χειροτέρεψε.......και την Δευτέρα το απόγευμα γυρίσαμε  στο σπίτι μας κουρασμένοι,ξενυχτισμένοι αφού και τις δυο νύχτες κοιμόταν στην αγκαλιά μου,αλλά και αρρωστούδηδες μια και κολλήσαμε όλοι ίωση...αλλά χθες η μικρούλα μου ήταν ακόμη χειρότερα και η παιδίατρος μας είπε ότι έχει λαρυγγίτιδα........σήμερα είναι  λίγο καλύτερα και  τώρα κοιμάται στο κρεβατάκι της.


''Θα Φυλάξω  απο το ταξίδι  μόνο τις όμορφες στιγμές της διαδρομής ,  την μεγάλη χαρά  της κορούλας μου όταν συναντήθηκε με τα ξαδερφάκια της αλλά και τις οικογενειακές στιγμές με συζητήσεις  γύρω από το τζάκι''.

Να είστε όλοι καλά!
Δήμητρα



5 σχόλια:

  1. Υπέροχες οι φωτογραφίες!
    Περαστικά στην μικρούλα σου και σε σένα Demi μου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ Ιωάννα,σημερα είμαστε λίγο καλύτερα ...ο βήχας μόνο μας ταλαιπωρεί.. .
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ομορφες φωτό!!
    Demi μου περαστικά σας και γρήγορα να γίνετε καλά σας ευχομαι!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Demi μου καλησπέρα σου !!!
    Σε βρήκα από το astropeleki.gr που είχε αναρτήσει κάποιες πασχαλινές κατασκευές μου.Και από περιέργεια μπαίνοντας στο μπλόγκ σου εδώ πέφτω πάνω στην ΠΑΝΑΓΊΑ ΤΗΝ ΠΡΟΥΣΣΙΩΤΙΣΑ .Η συγκινησή μου είναι μεγάλη γιατί λόγω καταγωγής είναι η αγαπημένη μου και βοηθός μου στην μέχρι τώρα ζωή μου.Όσο γιά Καρπενήσι - Βελούχι - Καλιακούδα είναι η ίδια η ζωή μου.Έχω και εγώ ένα μπλόγκ κάπου ξεχασμένο στο διαδίκτυο αν το βρείς δες το και θα καταλάβεις τι λέω.
    Συγχαρητήρια γιά όλες τις αναρτήσεις σου !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου