Παρασκευή 20 Νοεμβρίου 2009

ΟΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΕΣ ΜΟΥ


Πριν επτά χρόνια μπήκαν στην ζωή μου τα μαθήματα βυζαντινής αγιογραφίας στο Πνευματικό κέντρο της Αγίας Παρασκευής.

Περνούσα πολύ όμορφα σε κάθε μάθημα και είχα μεγάλη ανυπομονησία να μάθω ακόμα περισσότερα από τον Εξαιρετικό μας  δάσκαλο!
Πολλή  δύσκολη τέχνη, που κατά την γνώμη μου για να την μάθουμε θα χρειαστούμε χρόνια δουλειάς.
Τώρα με την μικρή ούτε πινέλο δεν μπορώ να πιάσω στο χέρι μου ...
Όχι να πιάσω εικόνα .....
Είναι και τα χρώματα -σκόνες  επικίνδυνα για παιδιά αλλά το κυριότερο είναι που δεν έχω ένα χώρο ειδικά για αυτή την δουλειά.
Τα όνειρα όμως δεν χάνονται !!!
Καλά να είμαστε ίσως .........κάποτε..............
 Σας παρουσιάζω μερικές από τις εικονίτσες που έχω φωτογραφίσει ,έχω δωρίσει μερικές ακόμη σε συγγενείς  αλλά θα τις φωτογραφίσω όταν τους επισκεφτώ.
Βέβαια  έχουν πολλά λάθη....  αλλά μην με κρίνετε πολύ  αυστηρά ,μαθητευόμενη ήμουν... μα τις έφτιαξα με αγάπη!










6 σχόλια:

  1. Δεν ξέρω αν έχουν λάθη , προσωπικά δεν βλέπω κανένα.Βλέπω καταπληκτικές αγιογραφίες που δεν υστερούν σε τίποτα από αυτές που βλέπω σε μαγαζιά αλλά και σε εκκλησίες.Μπράβο!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα.Φιλιά!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερούδια αγαπημένη μου φιλενάδα οι αγιογραφίες σου μου αρέσουν πολύ.Τα πας πάρα πολύ καλά αριστά. Θα ήθελα να δω και την εικόνα του Αγίου Νεκταρίου. φιλάκια πολλά ιουλία
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ευχαριστώ πολύ Ιουλία μου φιλάκια!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ντέμι μου τα προβλήματα δεν σταματούν ποτέ αλλα ευτυχώς με την βοήθεια του Θεού καταφέρνουμε και προχωράμε .Καποια στιγμή που τα παιδιά θα μεγαλώσουν λιγακι θα ξαναπιάσεις τα πινέλα σου γιατι είναι κριμα να σταματήσεις κατι που αγαπάς τόσο πολύ και που φτιάχνεις τόσο όμορφα .
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. keti, σε ευχαριστώ πολύ! η αλήθεια είναι πως θυμάμαι λίγα αλλά ξεχασα τα πολλά απο τα μαθήματα αγιογραφίας.Είναι μια τέχνη που αν την αφήσεις μετά ξανα απο την αρχή ξεκινάς...αλλά ας μου δινόταν και αυτή η ευκαιρία!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου