Κυριακή 26 Μαΐου 2013

Happy girl....

Ζέστη,ζέστη και η μικρή ζήτησε από τον μπαμπά της το μεσημέρι να την πάει για να κάνει μπάνιο στην θάλασσα ...στην αρχή σκέφτηκα ... ''για πλάκα το λέει'' μια και είναι κρυουλιάρα σαν εμένα... αλλά τον ζάλισε έτσι πήγαν τα δυο τους (δεν πήγα νομίζοντας πως δεν θα κάνει μπάνιο )έχασα την πρώτη φετινή βουτιά της....κολύμπησε πέντε λεπτά και μετά βγήκε γιατί κρύωνε...ήρθε σπίτι και έτρεμε αλλά μου είπε θέλω και αύριο θάλασσα ....εμείς ξεκινήσαμε !!!!εσείς;

Και τώρα στα δικά μας ..η πρόκληση του Get Creative για τον αγαπημένο μου Μάιο είναι,τι άλλο,τα πολλά λουλούδια !!!

η δική μου ερμηνεία στο σκέτς με φωτογραφία της κόρης μου που παίρνει κάτι πόζες...για φωτογραφία!!!





Σας εύχομαι φίλοι μου να έχετε μια υπέροχη εβδομάδα!!!!
Σας ευχαριστώ που περνάτε από το μπλογκ μου !!πολλά φιλιά!!!!
                                                      
                                                           Δήμητρα

10 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή θαλασσινή αρχή!
    Η φατσούλα της νεράϊδας σου είναι "ζωγραφιά" και το σύνολο της δημιουργίας πανέμορφο!
    Καλή επιτυχία!
    Φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανέμορφη η πιτσιρίκα αλλά και η σελίδα σου ! Πόσο μ αρέσει το σχέδιο με τα ραψίματα στο πλάι!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια κούκλα η μικρή και φυσικά η σύνθεση την αναδεικνύει ακόμα περισσότερο!!!! Καλή επιτυχία και από μένα!!!! Φιλιά και καλή εβδομάδα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Προσωπικά αν δεν δω καρπουζόφλουδα να επιπλέει στη θάλασσα δεν βάζω το κορμί μου στο νερό :))

    Καλά μπάνια !!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Tι απίθανη πόζα!!! Τέεελεια! Κάνατε και το μπάνιο σας, είστε πιο θαρραλέοι εσείς! Εμείς εδώ πάμε με το σχολικό ημερολόγιο...όταν κλείσουν τα σχολεία τότε βουτάμε! Πολύ μου αρέσει αυτό που έφτιαξες, μπράβο σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νά τήν χαίρεσται Ντέμη μου τήν κουκλίτσα σας!!Καλά μπάνια!!Πανέμορφη η κατασκευή σου!!Καλή εβδομάδα!!Φιλάκια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπάνιο;;;
    Μπράβο πολύ τολμηρές σας βρήσκω , εγώ κρυώνω ακόμα...
    Οι δημιουργίες σου όπως πάντα εξαιρετικές!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ζωηρή σύνθεση!!...μου αρέσει!

    Thanks so much for playing along with us at Get Creative!
    hugz
    irini
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Υπεροχη ... μου αρέσουν οι διαφορες τεχνικές ... και ότι τα σύνθεσες τόσο αρμονικά μεταξύ τους!!! Ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή σου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη σελίδα!Μου άρεσαν πολύ τα υαφασμάτινα λουλούδια που βλέπω κάτω από την φωτό.
    Σου ευχομαι καλή επιτυχία κι ευχαριστούμε για τη συμμετοχη στο GC
    ΑπάντησηΔιαγραφή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου