Τετάρτη 1 Μαΐου 2013

Δώρα και δωράκια!!!

Μεγάλη Τετάρτη και πρωτομαγιά!!!

Καλό μήνα σε όλους!!!!!
Είπαμε και μεις (μια και είμαι καλύτερα από την ίωση) να πάμε προς τα πάνω....έτσι θα ξεκινήσουμε πρωί πρωί.....η μικρή κοιμήθηκε στις 10 και εγώ κάθισα στον υπολογιστή να σας δείξω μερικά δωράκια που φτιάξαμε με την κορούλα μου  για τα ξαδερφάκια της!

Καμβαδάκια λοιπόν φίλοι μου που στολίσαμε με χαρτιά και διακοσμητικά,αυτοκολλητάκια απο τα τζάμπο(που άνοιξαν δίπλα μας και μας ξεμυαλίζουν ...)εκεί που βλέπετε το μωράκι θα μπει η φωτογραφία του μικρούλη Δημητράκη!
Για τα κορίτσια μας δυο καμβάδες, που η μικρή μου ψέκασε με ακρυλικά και  κόλλησε χαρτιά,αυτοκόλλητα και έβαψε με στένσιλ τα  κυκλάκια....με τη βοήθειά μου...


Μια λαμπάδα με δωράκι κολιέ και τσιμπιδάκια,για μια κούκλα.!!!!!(αυτήν την έφτιαξα εγώ)







Ένα κουτί μπισκότων ντύθηκε με ύφασμα για να αποθηκεύσει τα ραπτικά της Σπυριδούλας!!
Στο πάνω μέρος του κουτιού έβαλα βαμβάκι έτσι μπορούμε να  στερεώνουμε τις καρφίτσες πιο εύκολα....


Μικρά σακουλάκια φιλοξενούν καλλυντικά ..


Tο Καλύτερο για το τέλος!!
Σας έγραψα στην προηγούμενη ανάρτηση για την εορτάγορά που θα έκαναν η μικρή μου με τις φίλες της ...έτσι τα κορίτσια μας δυο  βδομάδες πριν ετοίμαζαν στο εργαστήριο μας διάφορα πασχαλινά πραγματάκια για να τα πουλήσουν ...που αλλού; ...σε μας τις μαμάδες... τελικά ήρθαν και κάποιες άλλες φίλες,γιαγιάδες ...
 όλοι μαζί ''παίξαμε το παιχνίδι τους''!!
Δούλεψαν τα κορίτσια μας  και πήραν την αμοιβή τους 30 ευρώ συνολικά για όλα τα πραγματάκια ..δεν είναι λίγο!!!χιχι !!!!το διασκεδάσαμε όλοι πολύ!!!!!!!!!!!!να φανταστείτε μέχρι αποδείξεις μας έδιναν για όσα πήραμε!!!!Εξαιρετική δουλειά!!!
Η χαρά τους δεν περιγράφεται μα και η δική μου δεν πάει πίσω....

εδώ οι ετοιμασίες των πασχαλινών καρτών...Λίγη δουλειά κάθε μέρα γιατί τα άλλα κοριτσάκια είχαν και διαβάσματα ...πηγαίνουν δημοτικό!

Εδώ ο πάγκος με τα πασχαλινά!!!!
Κάρτες ,λαμπάδες, αβγουλάκια με χάντρες πούλιες,κλωστές,κορδέλες αυτοκόλλητα...σε μερικά αβγά βοηθήσαμε και μεις....


Η ταμίας με τις κούκλες και το καπέλο .....γιατί την ζέσταινε  ο ήλιος ....




Αυτά από μένα ...
Πολλές ευχές για ενα όμορφο Πάσχα σε όλους σας!!!!!Να περάσετε υπέροχα με τους αγαπημένους σας!!!Όσοι ταξιδέψετε να έχετε καλο δρόμο και καλή επιστροφή!!!
Καλή Ανάσταση με υγεία!!!!!



                            Δήμητρα



13 σχόλια:

  1. Ολες οι ιδέες και οι δημιουργίες διαλεχτές, αλλά η πρωτοβουλία των κοριτσιών ήταν το κάτι άλλο! Καλό Πάσχα να έχετε!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλό μήνα! Τι ομορφιές! Και μπράβο στις δεσποινιδούλες!
    Να περάσετε υπέροχα, καλό Πάσχα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό μήνα Δημητρούλα!!Πολύ όμορφες καί έξυπνες κατασκευές!!Καλό Πάσχα καί καλή Ανάσταση!!Νά περάσης υπέροχα μέ τήν οικογένειά σου!!Φιλάκια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ενα μεγάλο "μπράβο" στα κορίτσια για την όμορφη πρωτοβουλία !
    Να περάσεις πολύ όμορφα το Πάσχα!
    Καλή Ανάσταση, Ντέμη! Φιλάκια!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πάντα ομορφιές φτιάχνετε με το παρεάκι σου!!!!Καλή Ανάσταση κορίτσι μου και κάθε καλό!!!
    Φιλιά!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. τι ομορφα όλα τα δρωμενα για την εορταγορα !!!!

    Καλη Ανασταση Ντεμακι μου να χαιρεσαι την υπεροχη οικογενεια σου !!!!! φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καταπληκτικά όλα μπράβο σας!!!!
    Τα κορίτσια είχαν πολύ ωραία ιδέα, εσύ φαντάζομαι πως τις παρακίνησες να το κάνουν!
    Σας εύχομαι καλό Πάσχα και να περάσετε όσο καλύτερα μπορείτε στο χωριό!
    Φιλιά στο ζουζούνι σου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά να έχεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά, έπαθα πλάκα με τι μικρές δημιουργούς και
    εμπόρισσες!!! Χα χα χα
    Χριστός Ανέστη Δημητρούλα μου. Να ειστε πάντα έτσι χαρούμενοι, να σκορπάτε χαρά και να απολαμβάνετε τη ζωή!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχα χα χα που είναι καλέ η εφορία να σας πιάσει με τα ροζέ ηλεκτρονικά ταμεία???

    ΧΡΟΝΙΑ ΣΑΣ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΠΑΝΤΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΟΡΙΤΣΑΡΕΣ ΜΟΥ ΓΛΥΚΕΣ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χρόνια πολλά εύχομαι....πάντα γερές και δημιουργικές.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη!!!!!!
    ΌΛΑ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!!Το κουτί πολύ μου άρεσε!!!!!Αξιες οι μικρές κουκλίτσες σου!!!!!!
    Πολλά φιλάκια σε όλες σας!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ! ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ! ΟΛΑ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΜΠΡΑΒΟ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου