Πέμπτη 23 Δεκεμβρίου 2010

ΓΙΟΡΤΙΝΕΣ ΜΕΡΕΣ!

Χρόνια πολλά!!!
Εγώ έχω την μικρή πάλι άρρωστη με πυρετό και συνάχι και πολύ γκρίνια ...δεν ξεκολλάει από πάνω μου δεν μπορώ να κάνω τίποτα μόνη αλλά δεν πειράζει .......
Έτσι αρρωστούλα ήταν και την περασμένη εβδομάδα,της πέρασε και τώρα πάλι τα ίδια...Αν είναι καλά αύριο παραμονή των Χριστουγέννων θα πάμε στο χωριό...αν έχει ακόμη πυρετό θα καθίσουμε σπιτάκι μας...
Όμως όπως εγώ ξαναγράψει πολλές φορές παρόλο τον πυρετούλη  μη νομίζετε πως δεν έχει όρεξη..38 είχε προχθές και 38 μισό χθες αλλά δεν μ'άφηνε να φτιάξω μόνη τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες  αχ....τι τραβάω.....''είμαι βοηθός σου μαμά ,δώσε μου να φτιάξω'' ...τι να κάνω ....είπα ότι φτιάχνω γίνονται με... αργό ρυθμό ....χα χα της υπομονής...μέχρι να χτυπηθούν όλα τα υλικά ...μας πιάνει νύστα..χα χα!
Πάντως αυτό που έχει σημασία τελικά είναι η διασκέδαση(τώρα το λέω.. που τα καθάρισα όλα...γιατί πριν είχα πάθει ...το χαλί γεμάτο αλεύρι και άχνη...κτλ....). ...είχαμε βάλει παιδικά χριστουγεννιάτικα τραγουδάκια και είχαμε μπει για τα καλά στο κλίμα ...και το τραγούδι δεν σταματούσε !!
Σας δείχνω φωτογραφίες  από μερικά πραγματάκια!
!
Βάψαμε (ξανά )κουκουνάρια (για να δώσουμε της γιαγιάς) με δαχτυλομπογιές,ρίξαμε χρυσόσκονη και τα βάλαμε σε μια πιατέλα!!! 



 Μοσχομύρισε το σπίτι!!!φτιάξαμε τους κουραμπιέδες και τα  μελομακάρονα της υπομονής!!!!!!!!!
















.

 Άλλαξε θέση και έβαλε  το μικρο δέντρο δίπλα στο τζάκι και το στόλισε το  κοριτσάκι μου !Φτιάξαμε στολίδια για το δέντρο με αλμυρό ζυμάρι και τα χρωμάτισε η μικρή.




Φτιάξαμε καρτούλες με χιονάνθρωπο για να τις βάλουμε κάτω από το δέντρο....πόσο της αρέσει να κολλάει διάφορα με αυτήν την ατλακολ δεν λέγεται....''ίδια η μάνα της και σ' αυτό''! 




Έφτιαξα λίγα τρουφάκια για τα Χριστούγεννα !

Σας εύχομαι Καλά και Ευλογημένα Χριστούγεννα!!!
Να περάσετε  με υγεία και χαρά τις γιορτές!!








glitter-graphics.com

η εικόνα της Γέννησης του Χριστού είναι από εδω  .



13 σχόλια:

  1. Demi μου, Καλά Χριστούγεννα πάντα υγεία, ευτυχία κι ευημερία, κι είθε ο Νέος Χρόνος 2011 να σου χαρίζει υγεία, ευτυχία, ειρήνη κι ότι άλλο ποθείς για εσένα και την οικογένεια σου !
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά Χριστούγενα με υγεία και ευτυχία και το νέο έτος να σας φέρει ότι επιθυμείτε!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Demi με τετοιον βοηθο μονο ομορφα πραγματα θα κανεις
    να εισαστε καλα και να χαιρεσαι την ζουζουνα σου
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ντεμι μου καλα Χριστουγεννα να εχετε οπου κ αν τα περασετε.Ευχομαι γρηγορα περαστικα στην μικρη σου,λαχταριστοα τα μελομακαρονα,αν και την διαιτα την κραταω.Περασε που εχω κατι για εσενα .Φιλια κ καλες γιορτες.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομα να βλέπω τέτοια όμορφα πράγματα και δραστηριότητες !!! Χρόνια πολλά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σου εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά με υγεία, χαρά, δύναμη, ελπίδα καιδημιουργία!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα και χρόνια πολλά! Εύχομαι η κορούλα σου να είναι καλύτερα! Και η δική μου σήμερα ξύπνησε με πυρετό… Καλά κι ευλογημένα Χριστούγεννα σας εύχομαι!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Demi περαστικά στη μικρή σου.Και η δική μου με αντιβίωση είναι πάλι... Καλά Χριστούγεννα σου εύχομαι!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλά Χριστούγεννα να έχετε και ελπίζω η κορούλα σου να είναι καλύτερα...Να περάσετε όμορφες γιορτές και να είσαι πάντα έτσι δημιουργική. Πολύ όμορφο το φωτορεπορταζ των ημερών...!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χρονια πολλα, να χαιρεσαι την οικογενεια σου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευτυχισμένα★ 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★Χριστούγεννα★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|Χρόνια Πολλά
    φίλη μου με υγεία
    και πολύ αγάπη γύρω σου★
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τι πολυτιμη βοηθο που εχεις! σε ζηλευω!!!!
    χρονια πολλα και καλα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρονια πολλα και καλα!!!Ευχομαι να ειναι καλυτερα η μικρουλα σου!!!Χρονια της πολλα και για το δευτερο ονομα της!!!Να ειναι γερη και τυχερη!Ετσι και εμεις με τη Μαριλου κυριως ειναι η βοηθος μου στην ατσαλια και στη ζημια!!!Αλλα ειναι σκετη γλυκα τα μικρακια μας τι να κανουμε....Καλη χρονια σας ευχομαι!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου