Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2010

Η ΣΥΝΈΝΤΕΥΞΗ ΜΟΥ!

Ήρθε για τα καλά ο χειμώνας ..μπρρ...κλειστήκαμε μέσα και που κουβέντα με τέτοιο κρύο για βόλτες....
 Eδω και λίγες μέρες με κάλεσε η ταλαντούχα φίλη ΑΝΕΡΑΙΔΑ που φτιάχνει  υπέροχες κατασκευές σε ένα όμορφο παιχνίδι για να γνωριστούμε καλύτερα!!!
Είναι παιχνίδι με έτοιμες ερωτήσεις και εγώ θα γράψω τις απαντήσεις!!!
Λοιπόν ξεκινώ... 
Η απόλυτη ευτυχία για σας είναι:
Να περνάω όμορφες στιγμές με την οικογένειά μου!
Τι σας κάνει να σηκώνεστε το πρωί;
Η μικρή με ξυπνάει για να κατεβούμε στην κουζίνα να πιει γάλα!
Η τελευταία φορά που ξεσπάσατε σε γέλια:
Σήμερα που έπαιζα με την μικρή .Αρχίζουμε τα γαργαλητά και τα παιχνίδια και το γέλιο ''έρχεται'' ...άφθονο!!
Το βασικό γνώρισμα του χαρακτήρα σας είναι;
 Πολύ ευαίσθητη...
Το βασικό ελάττωμά σας;
Ευκολόπιστη ...
Ποιοι είναι οι ήρωες σας σήμερα;
 Οι καθημερινοί άνθρωποι μεγάλοι και μικροί που παλεύουν να ξεπεράσουν τα προβλήματα που τους απασχολούν,είτε αυτά είναι πολύ σοβαρά ή λιγότερο...... 
Με ποια ιστορική προσωπικότητα ταυτίζεστε περισσότερο;
Δεν ταυτίζομαι με καμία ιστορική προσωπικότητα....
Σε ποια λάθη δείχνετε τη μεγαλύτερη επιείκεια;
Γενικά είμαι άνθρωπος που συγχωρώ εύκολα ...  δίνω δεύτερη ευκαιρία σε αυτούς που με πλήγωσαν...ίσως ήταν λάθος στιγμή,κατάσταση....
Το αγαπημένο σας ταξίδι;
 Τον Σεπτέμβρη του 2009 είχαμε πάει ταξίδι οικογενειακώς στην Εύβοια και περάσαμε υπέροχα....αυτό είναι  το αγαπημένο μου ταξίδι. 
 Οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Ο Βαγγέλης Ηλιόπουλος που έχει γράψει υπέροχα παιδικά βιβλία,ο Ζ Παπαντωνίου ,Ξενόπουλος, Παπαδιαμάντης...κ.α
 Ποια αρετή προτιμάτε σε μια γυναίκα;
Μ'αρέσουν οι γυναίκες που είναι δυναμικές και τολμάνε να  κάνουν πολλά πράγματα.  
 Και σε έναν άντρα;
Να είναι αληθινός και ειλικρινής! 
Το βιβλίο που σας σημάδεψε;
Όταν ήμουν μαθήτρια λυκείου διάβασα το βιβλίο η  αγάπη άργησε μια μέρα της Λιλή Ζωγράφου.....όλες οι δύσκολες καταστάσεις που πέρασε το βασικό πρόσωπο του βιβλίου με είχαν συγκλονίσει...και δεν το ξεχνώ...
 Ο αγαπημένος σας συνθέτης;
Ο Μάνος Χατζιδάκις .
 Το τραγούδι που σφυρίζετε κάνοντας ντους;
Χα χα !συνήθως τραγουδάω παιδικά...επηρεασμένη βλέπετε από την μικρή μου..όλη μέρα...
Ο αγαπημένος σας ζωγράφος:
Όταν σπούδαζα επέλεξα να γράψω τελική εργασία στα εικαστικά για τον ζωγράφο Κλοντ Μονέ .Μου άρεσαν πολύ τα έργα του και τον ξεχώρισα .
 Ασχολήθηκα με πολλά από αυτά γιατί έπρεπε να γράψω μικρές ιστοριούλες και να τα προσαρμόσω  ώστε να  απευθύνονται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας . Μετά από αυτό έγινε 
ο αγαπημένος μου ζωγράφος...
Το αγαπημένο σας χρώμα;
Μ' αρέσει το μπλε  αλλά και το μαύρο. 
Ποια θεωρείτε ως τη μεγαλύτερη επιτυχία σας;
Η μεγαλύτερη επιτυχία στην ζωή μου είναι που κατάφερα μετά από πολλά προβλήματα στην εγκυμοσύνη να έχω αγκαλίτσα την μικρή μου ζουζούνα!!!
Το αγαπημένο σας ποτό; 
Το kiwi 
Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο;
Που δεν εργάζομαι.
Τι απεχθάνεστε περισσότερο απ' όλα;
Τους διπρόσωπους ανθρώπους.
Ποια είναι η αγαπημένη σας ασχολία;
Μου αρέσει να ασχολούμαι  με την μικρή μου και με διάφορες κατασκευές.
Ο μεγαλύτερος φόβος σας;
Οι αρρώστιες. 
 Σε ποια περίπτωση επιλέγετε να πείτε ψέματα;
Μπορεί να πω μικρά ψεματάκια στην μικρή όταν ζητάει και επιμένει σε κάτι που δεν μπορεί να γίνει εκείνη την στιγμή.
Ποιο είναι το μότο σας;
Ζήσε την κάθε στιγμή της ζωής σου. 
Πώς θα επιθυμούσατε να πεθάνετε;
Ήρεμα.
Εάν συνέβαινε να συναντήσετε τον Θεό, τι θα θέλατε να σας πει;
Συγχωρείσαι.....
 Σε ποια πνευματική κατάσταση βρίσκεστε αυτόν τον καιρό;
Έχω πολύ άγχος..

Ουφ τελείωσε..... για μένα ...
αλλά θα ήθελα να καλέσω να απαντήσουν (αν θέλουν)  στις ερωτήσεις οι:Κατερινα  απο το μπλογκ Δημιουργίαη Κατερίνα απο το μπλογκ hand made by katerina ,και η Άντρια από το μπλογκ Αndrias home 

Φιλιά και να είμαστε όλοι καλά!!!!  Δήμητρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου