Δευτέρα 2 Αυγούστου 2010

Τα νέα μας!

Καλό μήνα !!!!!
Ζεσταίνεστε; λένε για καύσωνα τις επόμενες μέρες ...βουρ για θαλασσίτσα!!!!!

Επιστρέψαμε χθες το απόγευμα από το χωριό,καθίσαμε μια εβδομάδα,δροσιστήκαμε αλλά δεν βολτάραμε γιατί είχαμε δουλειές στο σπίτι που έπρεπε να γίνουν ...δεν πειράζει να είμαστε καλά ..όταν ξαναπάμε να είμαστε συνέχεια έξω και να βολτάρουμε στα χωριουδάκια του Καρπενησίου ....χα χα ...
λέω εγώ τώρα....ότι ονειρεύομαι ....αλλά δεν λογαριάζω την ζουζούνα που ζαλίζεται  στο αυτοκίνητο με το υψόμετρο και τις στροφές....
τέλος πάντων......

Α!!!!!είμαι χαρούμενη που μετά από σχεδόν ένα μήνα μπορώ και ανοίγω τo blog μου που δεν μπορούσα τόσο  καιρό χωρίς να ξέρω τι συμβαίνει.
Τελικά λίγο πριν έκανα αλλαγή προτύπου και ανοίγει !βέβαια με αργούς ρυθμούς αλλά από το τίποτα καλό κι αυτό...

Δεν θέλω να φύγει το καλοκαιράκι ...παρόλο που δεν μπορώ την ζέστη λόγω υγείας...
 Για μένα ο Ιούλιος πέρασε πολύ γρήγορα, ούτε κατάλαβα πως....  είχαμε παρέα την ανιψιά μου την Δήμητρα από το Καρπενήσι που ήρθαμε μαζί τέλος  Ιουνίου και έμεινε ως τις 24 Ιουλίου...μετά πήγαμε πάλι στο χωριό μαζί ....και χθες χωριστήκαμε μετά από ενάμιση μήνα...
η μικρή κλαίει και την ζητάει  και όλο την ψάχνει μες στο σπίτι....και μένα μου λείπει πάρα πολύ...
Περάσαμε πολύ όμορφα όλες τις μέρες γελάσαμε, πήγαμε στην θάλασσα,πήγαμε στο μουσείο,στον παιδότοπο,βόλτα στο λιμάνι,στην παιδική χαρά,σε ταβερνάκια,στα τζάμπο...καλά ήταν ...για όλους μας!!!
Φιλάκια πολλά Δημητρούλα μου γλυκιά,σ'αγαπάμε πολύ πολύ!!!

Φωτογραφίες από τις βόλτες μας!
Στη θάλασσα! 

Παιδική χαρά βόλτα στα καλύβια και στο λιμάνι για περπάτημα!


Στο Β.Β.Ε.Μ. παρακολουθήσαμε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ''τα μυστικά ενός υπόγειου ταξιδιού ''!!
Η μικρή ευχαριστήθηκε παιχνίδι...εγώ χάρηκα που ήμουν εκει.....μπορεί να μην παρακολούθησα όσο θα ήθελα το πρόγραμμα γιατί είχα την μικρή που  έκανε ταρζανούλες  αλλά τα παραβλέπω.... περάσαμε  όμορφα!!


 


Αυτά τα καλοκαιρινά μας νέα!!!

Σας ευχαριστώ που με επισκέπτεστε!!!
Να είστε όλοι καλά!!!!!!
φιλιά Δήμητρα


6 σχόλια:

  1. Πόσο σε καταλαβαίνω!!!Περνάμε τα ίδια με τα κορίτσια μου κάθε Χριστούγενα,Πάσχα και καλοκαίρι όταν έρχονται από την Αθήνα τα ξαδέλφια τους...Τώρα τα περίμενουμε και τους έχουν ετοιμάσει ένα σωρό καρτούλες και είμαστε μες στην καλή χαρά!Όταν έρχεται η ώρα του αποχωρισμού...Αστα!Καλή συνέχεια λοιπόν στο καλοκαιράκι μας!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφα που περάσατε παρόλο τις δουλειές που έπρεπε να γίνουν. Το καλοκαίρι δεν τελείωσε, καλή συνέχεια λοιπόν!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΛΑΜΠΡΙΝΗ με το καλό να έρθουν οι μικροι επισκεπτες σας και να περασετε υπέροχα καθε μέρα ....η ωρα του αποχωρισμου δυσκολη...αλλα τι να κανουμε...ειναι αναγκαία....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ελένη γειά σου καλό καλοκαιρι και σε εσας!!!
    Οι φωτογραφιες δεν ειναι απο το Καρπενησι που πήγαμε διακοπες ειναι απο οταν ηταν η ανηψούλα μου εδω στο Λαυριο...
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου