Σάββατο 14 Αυγούστου 2010

Παιδικά καδράκια!

ΠΑΙΔΙΚΑ ΚΑΔΡΑΚΙΑ!

Γεια και χαρά!
Έχω πέσει με τα μούτρα στις δουλειές  του σπιτιού αλλά  στο διάλειμμα για καφέ ρίχνω και μια ματιά στα μπλογκ σας δηλαδή σε όσα ανοίγουν ...γιατί όπως έχω ξαναγράψει υπάρχει πρόβλημα στον υπολογιστή μου που ...ενώ τα φόρουμ τα ανοίγει μια χαρά ,τις ιστοσελίδες σχεδόν καθόλου ή μετά απο κανένα μισάωρο και βάλε....ίσως δω κάτι....αν έχετε κάποια λύση στο πρόβλημα μου παρακαλώ γράψτε μου...
Τα ευχάριστα νέα για μας είναι πως την Κυριακή γιορτάζει το κοριτσάκι μου!!!
''Μαμά θέλω τούρτα γοργόνα να σβήσω κεράκι''  λέει η Μαρία Χριστίνα.
''Παιδάκι μου γιορτάζεις δεν έχεις γενέθλια ,στα γενέθλια σου κερνάμε γλυκό και δεν βάζουμε κεράκια όπως στα γενέθλια ... ..εκείνη πάλι από την αρχή...κτλ
Τελικά στην γιορτή θα φάμε τουρτίτσα με μπαρμπι γοργόνα!!!αλλά δεν θα σβήσουμε κεράκι....ελπίζω.....Άντε λέω μικρή είναι ακόμα ας μην της χαλάσω το χατίρι .....
Πριν λίγες μέρες μια φίλη  μου ζήτησε να της φτιάξω καδράκια για να τα κάνει δώρο σε δυο μικρούλια για την βάπτισή τους....λοιπόν είχα δει κάποια υπέροχα κάδρα εδώ http://www.happyhippie.gr/cat.php?idsub=20 ( ίσως πολλοί να τα έχετε δει)και αντέγραψα δυο ,ένα για αγοράκι και ένα για κοριτσάκι ...δεν τα ξεπατίκωσα (αυτό φαίνεται..χα χα άσχετη με ζωγραφική)απλά τα έβλεπα και τα σχεδίασα σ' ένα χαρτί και από εκεί μετά τα μετέφερα στον καμβά...έκανα μερικές αλλαγές στα μαλλιά έβαλα κορώνες κ.α
 ...Θέλω να πιστεύω ότι θα αρέσουν λιγάκι στην μαμά των παιδιών και θα τα βάλει στα παιδικά δωμάτια ...


 Διαστάσεις 24 Χ 30 εκ


 Είναι ζωγραφισμένα με τέμπερες και μετά έριξα σπρέι γιατί η τέμπερα είναι πολύ ευαίσθητη..


Γύρω γύρω έβαλα κορδέλα για να μην φαίνονται τα συρραπτικά που έχουν καρφώσει στα ξυλάκια... είναι μια όμορφη ιδέα που έχω δει στο blog της ανεράιδας !

Να περνάτε όμορφα!!
φιλιά Δήμητρα!!
                                       

8 σχόλια:

  1. Ωραιότατα τα έφτιαξες!! Χρόνια Πολλά για την κουκλίτσα σας, με υγεία όλη η οικογένεια να καμαρώνει ο ένας τον άλλο. Με πολλές ευχές!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πραγματικά έκανες καλή δουλειά!!! Να την χαίρεσαι την μικρή σου. Σου στέλνω τις καλύτερες ευχές μου για υγεία, ευτυχία και αγάπη!!

    Πολλά φιλιά
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Demi μου, μπράααβοοο!!! Πολύ πολύ όμορφα!!
    Αυτό το στυλ ζωγραφικής το έχω συναντήσει παλιότερα σε ένα ελληνικό μπλογκ, μάλλον η ζωγράφος είναι η κοπέλα που είχε το μπλογκ (marva ή κάπως έτσι)... είναι από τα καλύτερα παιδικά στυλ ζωγραφικής που έχω δει....Και εσύ βέβαια τα κατάφερες θαυμάσια, θα ενθουσιαστεί η κοπέλα!!

    Να χαίρεσαι και την κουκλίτσα σου! Ας κόψετε και τούρτα μωρέ, δεν πειράζει....Και εμάς πλησιάζουν τα γενέθλια..... Σε ευχαριστώ για την αναφορά, φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Evie, ευχαριστώ πολύ να ειστε παντα καλά!
    Maria Z ευχαριστώ πολύ!! χρονια πολλά και σε σενα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. anastasia καλως ηρθες και σε ευχαριστώ πολύ!
    Ανεράιδα ευχαριστω πολυ πολύ!
    Ευχαριστω που μου εγραψες ποιος εφτιαξε τα καδρακια γιατι εψαχνα στο happyhippie.gr και δεν εγραφε ποιος τα φτιαχνει αλλα ειναι εκπληκτικά, τέλεια,παραμυθένια και τα καλυτερα που εχω δει!αν γνωριζεις την σελιδα της κοπελας και μπορεις γραψε μου την σε παρακαλώ,ευχαριστώ!!!φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πανέμορφα είναι! Γεια στα χέρια σου!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κατερινάκι σε ευχαριστώ πολύ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου