Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2009

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ

Χιονανθρωπάκια 

 Εδώ και τρία χρόνια έχω αποφασίσει τις γιορτινές μέρες των Χριστουγέννων να φτιάχνω εγώ τα δωράκια για τους δικούς μου ανθρώπους, συγγενείς, φίλους και τα μικρά παιδάκια τους που έρχονται στο σπίτι μας ή πάμε εμείς στα δικά τους .

Φέτος σκέφτηκα να τους φτιάξω τα χιονανθρωπάκια σε μπουκάλια και σε μπιμπερό που ανοίγουν για να βγάλουν ότι βάλω μέσα λικέρ,σοκολατάκια ή καραμελάκια.Τα είδα σ'ενα ξένο μπλογκ και μου άρεσαν πολύ!

Προς το παρόν έφτιαξα δοκιμαστικά τρία χιονανθρωπάκια και ένα σπιτάκι και τα διακόσμησα στο σπίτι μου!
Παράλληλα  ετοιμάζω όσα θα δωρίσω!
Πως σας φαίνονται;














Το χιονισμένο σπιτάκι είναι από χαρτόνι και το έχω ντύσει (ραμμένο) με τσόχα! 







Σας φιλώ !Να είστε όλοι καλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου