Τετάρτη 23 Δεκεμβρίου 2009

ΕΥΧΕΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!


Χρόνια πολλά  αγαπημένοι μου φίλοι!



  Έφτιαξα Χιονανθρωπάκια σε μπιμπερό που σας είχα γράψει πριν μέρες και θα τα δωρίσω στις φίλες μου που έχουν μικρά παιδάκια αγοράκι και κοριτσάκι, μέσα έβαλα κιντερ σοκολάτες  και γλειφιτζούρια!





Σπιτάκια δωράκια (που αξιώθηκα να τα τελειώσω...επιτέλους!..... αφού τα είχα ξεκινήσει από τις πρώτες μέρες του μήνα...)με βάση απο κουτί μπισκότων και από κουτί με σοκολατάκια ,(ανακύκλωση και εδώ)θα βάλω μέσα στα κουτιά κουραμπιέδες και μελομακάρονα που τα έφτιαξα εγώ.









ΣΑΣ ΦΙΛΩ!!!
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!

5 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν πάρα πολύ, συγχαρητήρια. Ειδικά τα σπιτάκια είναι όνειρο
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Ευαγγελία και σ'ευχαριστώ πολυ!!!χαίρομαι που σου αρεσουν!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά. Σου εύχομαι μέσα από την καρδιά μου αγαπημένη μου φιλενάδα η γέννηση του Χριστού να φωτίζει την οικογένεια σου καθώς και τα Θεικά χαρίσματα σου μέσα από τις γεμάτες φαντασία υπέροχες δημιουργίες σου φιλάκια πολλά .ιουλία
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχα!!! Καλή χρονιά! Ευχή μου ό,τι επιθυμείς για το νέο έτος! :)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. JULIANA και marilia σας ευχαριστώ πολυ για τις ευχες να ειστε καλά !!!φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου