Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2009

ΣΕ 18 ΜΕΡΕΣ

Έρχονται τα Χριστούγεννα, η χαρά των παιδιών!


Με όλες τις έννοιες,  τα πολλά και διάφορα που έχω στο μυαλό μου, άργησα να το συνειδητοποιήσω...
(είμαι κάπως περίεργα  ..αγχώνομαι  με την νέα γρίπη ..και με άλλα πολλά...τέλος πάντων.... )
Σήμερα  η μαμά μου έλεγε ''άντε παιδί μου να στολίσεις το δέντρο, να χαρεί η μικρή''...και εγώ της είπα 'στολίσαμε το μικρό δεντράκι στο παιδικό και το χάρηκε..... το πέταξε δυο φορές κάτω, έβγαλε τις μπάλες και τις έκανε μπάλες 'ποδοσφαίρου'...
 Τελικά με τα πολλά με κατάφερε,αφού το έστησα τους φώναξα να με βοηθήσουν να  βάλουμε τα στολίδια.
 Μόλις είδε το δέντρο το παιδάκι μου, είχε τόση χαρά, έτρεχε, χοροπήδαγε, γέλαγε, μ'αγκάλιαζε,φώναζε, χόρευε,έλεγε τα κάλαντα......κρεμούσε τις μπαλίτσες......
 Όλα μου φάνηκαν διαφορετικά ,για μια στιγμή μπερδεύτηκαν τα συναισθήματα ...έγιναν πολύχρωμα .....όπως τα φωτάκια του στολισμένου δέντρου...όπως την πολύχρωμη διάθεση της κόρης μου.
 Τότε είπα από μέσα μου, μην το ξεχνάς ..δεν υπάρχει τίποτα  μα τίποτα καλύτερο στον κόσμο από τα παιδιά, για την χαρά του παιδιού μου αξίζει να προσπαθήσω να αλλάξω την ψυχολογική μου διάθεση...
 Και ήρθαν  στο μυαλό μου οι αναμνήσεις των παιδικών μου χρόνων, τι όμορφα που ήταν όταν ήμουν μικρή....
Κάτι έκανε η μανούλα μου εκείνες τις μέρες...λες και είχε ένα μαγικό ραβδάκι που εξαφάνιζε τα όσα προβλήματα είχαμε και στην θέση τους έβαζε την χαρά και την αγάπη!!
 Όλα στο σπίτι ήταν απλά σχεδόν φτωχικά ..ένα  δεντράκι στολισμένο, λίγα γλυκά για το καλό ...
μα αυτό το μαγικό της  ραβδάκι τα έκανε πλούσια και  γεμάτα Αγάπη!
 Μας έμαθε πως τα Χριστούγεννα γιορτάζουμε  την Γέννηση του Χριστού ...αυτό δεν το ξεχνάω ποτέ!!

Ωραία θα ήταν να χαρούμε όσο γίνεται περισσότερο τις γιορτινές μέρες και να ξεχάσουμε για λίγο  ότι  μας στεναχωρεί,μαζί με τα παιδιά να γίνουμε και εμείς οι μεγάλοι πάλι παιδιά!!!
Το εύχομαι στον εαυτό μου και σε όποιον το επιθυμεί!!!
Ας έχουμε καλές γιορτές...

Δήμητρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου