Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΟΦΙΑ!!!

Έφτιαξα  μια καρτούλα για την γιορτή της ξαδερφούλας μου!

Της αρέσουν πολύ οτι έχει σχέση με παλαιά εποχή γι' αυτο και γω προσπάθησα να φτιάξω κάτι ανάλογο του γούστου της.
Την έφτιαξα ανακυκλώνοντας τα παλιά μπιζού της μανούλας μου.
Το  κολιέ και η  καρφιτσούλα με την κοπέλα στο κέντρο της κάρτας είναι ''παμπάλαια'' αλλά  τίποτα δεν πάει χαμένο ..
Να που κάπου τα χρησιμοποίησα....





Εύχομαι να της αρέσει! 
3.ΣΧΟΛΙΑ
  1. Demi μπράβο σου πολύ καλή δουλειά!!και εγώ είμαι τις άποψης οτι τίποτα δεν πρέπει να πετιέται και οτι κάποια στιγμή θα χρησιμοποιηθεί κάπου...και η foto που έχεις βάλει μου αρέσει πολύ !!!
  2. Τι όμορφη που είναι!!!Μου αρέσει το vintage στυλ της και το ότι διακόσμησες και το εσωτερικό.Μπράβο!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κορίτσια να είστε καλά,σας ευχαριστώ πολύ!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου