Πέμπτη 10 Σεπτεμβρίου 2009

ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΑΛΟΥΜΙΝΟΦΥΛΛΑ



Είναι φτιαγμένα από υλικά ανακύκλωσης δηλαδή τα γνωστά αλουμινόφυλλα του νες καφέ! Έχω βάλει οδηγίες στο φόρουμ art &hobby . Δεν είναι δύσκολο να γίνουν φτάνει να έχουμε εργαλεια χαλκογραφιας ή ακόμα ένα στυλό που δεν γράφει.
Χρειαζόμαστε χρώματα για βιτρό ή χρωματιστά μανό ,χάντρες ,αλυσίδες ,και υλικά ανακύκλωσης κουμπιά, πούλιες,στρασάκια κ.α......

Μερικά σχέδια που έχω φτιάξει


                                       
 Καρφίτσα












Καλή επιτυχία σε όσους το προσπαθήσουν !
Τίποτα δεν πετάμε και μην ανησυχείτε αν δεν πετύχει με την πρώτη φορά, ξαναπροσπαθήστε,αξίζει!!!!

Μπορούμε να τα χρησιμοποιήσουμε και σε κατασκευές ..εγώ έχω φτιάξει διάφορα σχέδια για κάρτες και συνθέσεις ακόμα και σε καδράκια μπορούμε να τα διακοσμήσουμε!

Θα σας δείξω κάρτες σε άλλη ανάρτηση. 

Ένα μπρελόκ καρδούλα που κόλλησα χαντρουλες και στρασάκια.



Αυτά από εμένα !
θα χαιρόμουν πολύ αν  έβλεπα και τα δικά σας σχέδια!

                                 Δήμητρα




8 σχόλια:



  1. τι υπέροχα πράγματα κάνεις???!!!
    είναι τέλεια!! δέν θα μπορούσα να φανταστώ οτι απο αλουμινοφιλλα θα μπορούσες να κάνεις κοσμήματα!!
    μπράβο σου!!
    να χαίρεσαι και εσυ την κορούλα σου και να είσται πάντα καλά και να κάνετε όμορφες κατασκευές!!
    σε ευχαριστώ και για τα καλά σου λόγια που μου έγραψες στο blog μου!!
    θα σε παρακολουθώ γιατί κάνεις ωραία πραγματα και μάλιστα γράφτηκα στο blog σου!
    φιλικά
    Χρυσοθέμη!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σε ευχαριστώ πολύ Χρυσοθέμη και χαίρομαι που σου αρέσουν οι κατασκευές μου!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταπληκτική ιδέα! Αυτό που μου αρέσει ιδιαίτερα - πέρα από τις ίδιες τις δημιουργίες σου - είναι το ότι χρησιμοποιείς υλικά που διαφορετικά θα πήγαιναν κατευθείαν στα σκουπίδια και τα κάνεις τέχνη! Μου αρέσει κι εμένα να χρησιμοποιώ υλικά ανακυκλώνοντας οπότε παίρνω ιδέες! :)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι να πώ? ΄Οτι και να πω είναι λίγο μπροστά σε αυτά που βλέπω.Εσύ παιδί μου δεν έχεις μόνο ταλέντο έχεις και φαντασία, και όταν διαθέτεις αυτά τα χαρίσματα το αποτέλεσμα είναι ΤΟ ΤΕΛΕΙΟ.Εγώ έφτιαξα ένα blogoσπιτάκι για να μοιράζομαι τις σκέψεις μου μαζί σας, όμως με αυτά που βλέπω έχω χασει το μυαλό μου.
    Οσο για το αστεράκι σου, να είσαι σίγουρη ότι το μήλο κάτω από την μηλιά θα πέσει.Να είσαι καλά και να μας ξαφνιάζεις ευχάριστα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. erifili ,σε ευχαριστώ για τα πολύ καλα λόγια που μου γράφεις!!!οι κατασκευές απο αλουμινόφυλλα ειναι ενα χόμπι που απασχολει το μυαλό ευχάριστα και δημιουργικά, μια και θέλει λίγο λεπτομερη δουλειά αλλα ειναι ευκολο να ασχοληθεί μαυτό ακόμα και ενα παιδί 10 ετών.
    φιλιά!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σοφία συγνωμη αλλα τωρα ειδα το μηνυμα σου και σε ευχαριστω πολυ πολυγια οτι μου γραφεις!
    φιλιά!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΑ!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΤΑ ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ ΣΟΥ!!!!!!!!
    ΕΚΑΝΑ ΚΙ ΕΓΩ , ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΑ ΕΙΔΕΣ!!!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. απιστευτο............συγχαρητηρια.................χαιρομαι να βλεπω οτι τιποτα δεν παει χαμενο..........
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου