Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2009

ΔΩΡΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΙΚΡΟΥΣ ΜΑΣ ΦΙΛΟΥΣ!

Καραμελίτσα ποιος θα πάρει;

Κατασκευές από πλαστικά μπουκάλια που κρύβουν διάφορα "καλούδια" και  αρέσουν στα μικρά!
Δωράκια για γενέθλια και πάρτι είναι νομίζω μια ωραία ιδέα!
Το βρήκα στο picasa αλλά δεν κράτησα την σελίδα μόνο μια φωτογραφία και από εκεί το έφτιαξα!
Με τους αγαπημένους ήρωες των παιδικών ταινιών .Εδώ η Ντόρα που αρέσει στην κορούλα μου!

Γίνονται εύκολα  :

Κόβουμε ένα μπουκάλι από γάλα περίπου στην μέση, κολλάμε κορδέλα στο σημείο που κόψαμε .

Το κάτω μέρος του μπουκαλιού 
γίνεται σκέπασμα όπως φαίνεται στην πρώτη φωτογραφία.

Έκανα δυο τρύπες στα πλαϊνά του μπουκαλιού και έβαλα σύρμα χειροτεχνίας για  χερούλι  .

Η Ντόρα είναι εκτυπωμένη και την κόλλησα σε αφρώδη υλικό(στέκεται καλύτερα το χαρτί της φωτοτυπίας σε αυτό το υλικό αλλά και σε σκληρό χαρτόνι μια χαρά θα είναι  ) στο πίσω μέρος από το  καπάκι. 







Εύχομαι να το φτιάξετε!!!Καλή επιτυχία!!
Δήμητρα



11 σχόλια:

  1. Πραγματικά έξυπνη ιδέα!
    Ωραία πραγματάκια φτιάχνεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο!!!
    πολυ καλή ιδέα για δωράκι..
    να σε ρωτήσω την dora την έφτιαξές εσύ ?
    και αν ναι με τι υλικο ??
    μπράβο και πάλι!!!
    μας ξαφνιάζεις με όμορφες ιδέες!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ κορίτσια!!
    Χρυσοθέμη στην πρώτη φωτό η ντόρα είναι απο το πικασα την έβγαλα φωτοτυπία και στη δεύτερη φωτό την έκοψα απο μια τυχερή σακούλα" (που είχαν φέρει δωρο στην μικρή μου)....ανακύκλωση και εδώ ......και πίσω κόλλησα αφρώδη πλαστικό για να στέκεται πιο καλάκαι να μην λυγίζει το χαρτί.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κατά λάθος έγραψα αφρώδη πλαστικό ...το σωστό ειναι ΑΦΡΩΔΕΣ ΥΛΙΚΟ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραία ιδέα!!! Και η δικιά μου έχει τρέλλα με την Ντόρα...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο μπλογκ και ωραίες δημιουργίες! Όσο για την Ντόρα, δεν χάνει επεισόδιο ο γιος μου, μεγάλος φαν :-)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Joanna Lamprou σε ευχαριστώ πολύ.
    Εχω ενα πρόβλημα προσπαθώ μέρες να γράψω σχόλιο στις υπέροχες καρτες σου με την Τίλντα και δεν με δέχεται στο ιστολογιο σου.....λυπάμαι τι να συμβαίνει;;;απορώ....
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διόνα γεία σου και σε ευχαριστώ πολύ.Χαίρομαι που σου αρέσει το μπλογκ μου!!!Οσο για την Ντόρα ...κοντεύω να γίνω και εγω φαν της...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Απίθανη ιδέα, όπως και όλα αυτά που φτιάχνεις! Μου αρέσει πάρα πολύ που ανακυκλώνεις ;-) Καλή συνέχεια!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντέμι πολύ όμορφο ! μπράβο .
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου