Τετάρτη 29 Ιανουαρίου 2014

Το μικρό μας εργαστήριο..

Καλημέρα !!

Πέρασε πολύς καιρός  από την τελευταία φορά που σας έγραψα .......πως να ξεκινήσω ....
μου έρχεται περίεργα και διαφορετικά αλλά σημασία έχει που τώρα γράφω...
Η περσινή χρονιά είχε από όλα ..δικά μου θέματα  που με προβλημάτιζαν  στην καθημερινότητα,  έγνοιες που δεν ξεκολλούν από το μυαλό ,αλλαγές στα οικονομικά,άγχος,νεύρα,προβλήματα στους γύρω μα όχι δεν κλείνω τα μάτια σε όσα βλέπω δίπλα  μου  ..στεναχωριέμαι..προσπαθώ να βοηθήσω μα τα προβλήματα είναι τόσα πολλά ...και σε τόσους πολλούς ανθρώπους..σε μια πόλη που πολλά χρόνια  υποφέρει από έλλειψη εργασιών και όχι μόνο.... τέλος πάντων  μην σας ζαλίζω με τα δικά μου ...κι  με άλλα στενάχωρα που έχει η ζωή  ... ευτυχώς η χρονιά  είχε και τα καλύτερα: αγάπη , χαρά, γέλιο, παρέα και πολλά παιδικά χαμόγελα!!!!!Κι όσο η ζωή προχωρεί,όσα κι αν φέρει η νέα χρονιά εγώ παρακαλώ  να μας χαρίζει  τα σημαντικότερα :υγεία και αγάπη σε όλο τον κόσμο για να είναι μια καλή χρονιά!!
 Αυτό που έχει σχέση με το μπλογκ μου την περασμένη χρονιά είναι πως η τεχνολογία ''δεν με ήθελε''....κι αν έχω  παλιό και προβληματικό λαπτοπ δεν με πείραζε,κουτσά στραβά κάτι κατάφερνα ..να σας δείχνω από τις κατασκευές μας και όσα μας άρεσαν στην καθημερινότητά μας...Όμως τον Μάιο χάλασε ,έσβησε ξαφνικά εκεί που έψαχνα να βρω κάτι φωτογραφίες από τον σκληρό δίσκο... γκαντεμιά...η μεγαλύτερη ήταν πως  μαζί χάλασε και ο εξωτερικός  σκληρός δίσκος που είχα χιλιάδες φωτογραφίες και βίντεο με την μικρή...πολλά χάθηκαν ευτυχώς αρκετές φωτογραφίες και μερικά βιντεάκια που ήταν μωρό τα είχα βάλει σε cd  και θα τα έχει ενθύμιο ....Αν έχετε σκληρό δίσκο και αποθηκεύετε μην νομίζετε ότι δεν παθαίνουν τίποτα...εδώ το παράδειγμα....δεν το συζητώ τι έπαθα .
Με λίγα  λόγια πέρασε καιρός  χωρίς λάπτοπ....νομίζοντας ότι δεν φτιάχνεται από τα λεγόμενα κάποιου... (χα χα! βρε αυτό είναι ''θηρίο''τι μας λες ) έτσι πήρα ένα κινητό που έγινε συνήθεια  από αυτό  έμπαινα στα μπλογκ και σας  διάβαζα...!
αλλα στραβώνομαι να διαβάζω βρε παιδιά τις σελίδες ..ειναι και η ηλικία ..
Ετσι όταν ήρθαν τα Χριστούγεννα γράψαμε με την μικρή μου γράμμα στον Αη Βασίλη...εκείνη ζήτησε ''μπάρμπι'' και γω (δεν τολμούσα να γράψω πως θέλω υπολογιστή) ... να ''φτιαχτεί το λάπτοπ''!!!!Ε!!!
Άγιος Βασίλης είναι ..έκανε καλή δουλειά αν και από τα λεγόμενα της μικρής διαβάζοντας της το γραμμα μου μου είπε  ''μαμά δεν μπορεί ο Άγιος Βασίλης να γίνει μάστορας και να φτιάξει τον υπολογιστή σου δεν θα στο φτιάξει μην περιμένεις ....έχει τόση δουλειά το βράδυ, να μοιράσει τα δώρα στα παιδιά...αν κάτσει εδώ θα χάσει χρόνο....''''Τόσα ξωτικά έχει της απαντώ δεν μπορεί σε κάποιο θα πει να μου το φτιάξει''!!!
Τι καλό ξωτικό!!!!

Όλο αυτό τον καιρό όπως είναι φυσικό η ζωή μας έχει  πολλές αλλαγές το πιο σημαντικό η μικρή μας πάει δημοτικό και τα απογεύματα ρυθμική και αγγλικά ....όλες μας οι μέρες είναι γεμάτες εκτός της Τρίτης  το απόγευμα που έχει μόνο τα μαθήματα του σχολείου.....στις υπόλοιπες έχει διάβασμα ,γράψιμο αντιγραφής ,ορθογραφία,φυλλάδια αλλά δεν έχουμε μεγάλες δυσκολίες ...μόνο λίγη βαρεμάρα στο γράψιμο της αντιγραφής..χα χα αυτή την επανάληψη των προτάσεων την συχαίνεται .
Η δουλειά που είχαμε κάνει τα προηγούμενα χρόνια την βοήθησε στο σχολείο  ώστε τώρα να μπορεί να κάθεται ,να απασχολείται χωρίς να στριφογυρνάει ,να θυμάται,να συμμαζεύει τα πράγματα  της, να μετράει ,να γράφει, να μην ενοχλεί την ώρα του μαθήματος την δασκάλα ή τα παιδιά και τόσα άλλα που μπορεί να μην σας ενδιαφέρουν αλλά ...πήρα φόρα και γράφω  ....  και διαβάζοντάς με ...θα μου φύγετε....
Όπως καταλαβαίνετε άκουσα καλά πράγματα από την δασκάλα για το παιδάκι μου και απορώ γιατί   στο σπίτι  κυρίως μετά τις γιορτές βαριέται και αργεί να γράψει, όλο σταματάει για κάτι ...όμως τελειώνει τα μαθήματά της δεν μπορώ να πω...
Και ναι το παραδέχομαι,είμαι μαμά κουκουβάγια !!!!!Παντού για εκείνη μιλάω ..μου χει πάρει τα μυαλά!!!!!!!Αυτή η μικρή είναι ότι καλύτερο έχω στην ζωή μου!!!...άντε σταματώ...

Σήμερα θέλω να σας δείξω τον πιο αγαπημένο μας χώρο,το μικρό μας εργαστήριο εκεί που ξεχνάμε ....ξεχνάω ήθελα να πω τα προβλήματα... βάζουμε  μουσική και δημιουργούμε με την μικρή ότι μας αρέσει ...όμως σε αυτόν τον χώρο δεν καθόμαστε μόνες  .... έρχονται οι φίλες μας, οι μικρές παίζουν ή κάνουν κατασκευές και μεις πίνουμε καφέ !!!Άλλες φορές όλες μαζί δημιουργούμε πράγματα όπως το Πάσχα στην μικρή εορταγορά!
Έχει περάσει καιρός που το φτιάξαμε ...
μια παλιά αποθηκούλα είναι δίπλα από το σπίτι μας  
(που μου ήρθε η ιδέα να την μεταμορφώσουμε )
Ηταν γεμάτη με πράγματα, πολλά από αυτά άχρηστα (αχ!! που δεν μπορώ να πετάξω τίποτα..τα πήγα σε άλλη αποθήκη)αλλά και κάποια που μας χρησίμευσαν για να δημιουργήσουμε αυτόν το χώρο!!
Πρώτα θέλω να ευχαριστήσω τους φίλους του άντρα μου που έδωσαν πολλά πράγματα και άκρως  αναγκαία  !!!!
Η δουλειά ήταν προσωπική ...ε....μπερδεύτηκα του Γιώργου του βγήκε ο πάτος ..για να βάλει πλακάκια,ηλεκτρολογικά,υδραυλικά, πόρτα,τζάμια στο παράθυρο ντουλάπια ,πάγκους, ραμποτέ,ΤΑ ΠΆΝΤΑ ..εγώ με την μικρή ήμασταν βοηθοί,βάψαμε τους τοίχους,τα ντουλάπια (λίγο η μικρή για να μην λέει )..
Εντάξει !!!!!Δεν έχω λόγια!!!!!τα μπράβο στον Γιώργο τα έχουμε δώσει όλοι και σωστά κάναμε!!!!
Στο εργαστηριάκι  τώρα τελευταία γίνεται χαμός από συμπράγκαλα που έχω μαζέψει ... ως γνωστή σαβουρομαζώχτρα το έχω φορτώσει ...
Προσπαθώ να βρω οικονομικούς τρόπους αποθήκευσης γιατί όλα τα χαρτιά μου τα έχω σε σακούλες του τζάμπο και όταν τα βγάζω για να φτιάξω κάτι ''χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα''όλα μπερδεμένα πάνω στον καναπέ και στο τραπέζι μα τίποτα δεν βρίσκω .Όμως δεν πρέπει να είναι εμφανή γιατί η μικρή τα παίρνει στην στιγμή...(τα χαρτιά του scrapbooking δεν είναι και τόσο φθηνά) ....
Έχω μαζέψει πολλά ανακυκλώσιμα υλικά αλλά δεν τα έχουμε χρησιμοποιήσει .. με ανακυκλώσιμες κατασκευές  ασχολούμαστε  μαμά και κόρη   ..τώρα βέβαια ο χρόνος μας είναι λίγος, με τα μαθήματα και τις απογευματινές δραστηριότητες.. όλο τρέχουμε ...ότι δημιουργούμε γίνεται το  σαββατοκύριακο ή σε περιόδους που δεν έχουν σχολείο ...



Ακολουθούν φωτογραφίες από την αρχή  που φτιάχναμε το εργαστήριο  μας και είναι πολλές αν θέλετε φτιάξτε καφεδάκι και καθίστε!!!
Ξεκινάααααμε!!!



Η πόρτα σπασμένη το τζάμι το ίδιο...θέλει ταβάνι πατώματα.....μπλά μπλα μπλα..την ζάλισα την μαμά μου που κοιτάει τον χαμό της αποθήκης  και ακούει όσα της λέω πως έχω σχεδιάσει να φτιάξουμε ....τα ντουλάπια παλιά αλλά με αρκετή δουλειά έγιναν πολύ καλύτερα ...πρώτα από όλα άδειασμα του χώρου ..








Το ταβάνι ήθελε μόνωση βάλαμε φελιζόλ και μετά ραμποτέ ..αφού περάσαμε σωλήνες για νερό βάλαμε πλακάκια ..ζόρι...όταν δεν έχεις τα κατάλληλα εργαλεία ....πάμε με ρυθμούς χελώνας αλλά κερδίζουμε στο τέλος ..ε και μαθαίνουμε να βάζουμε πλακάκια!!!!







Βάψαμε τοίχους, ντουλάπια... είπαμε είμαστε βοηθοί!!....μπήκαν πλακάκια ,βάλαμε πάγκο στα ντουλάπια που δεν είχε.....μεντεσέδες στις πόρτες των ντουλαπιών ,ράφια  τζάμια στο παράθυρο .












Ένα παράθυρο καλύπτεται με ένα κομμάτι ξύλο κόντρα πλακέ θαλάσσης που κόλλησα φελιζολ και μετά το έντυσα με ύφασμα
ετσι:


(γέμισαν τα ραφάκια  με βαζάκια από κλωστές ,χάντρες και διάφορα ανακυκλώσιμα υλικά)







 .

                               


(ντύθηκαν τα σκαμνάκια με υφασμα ταπετσαρίας επίπλων)

Βάλαμε τραπεζάκι και βιβλιοθήκη για τα πραγματάκια της μικρής..



Αλλαγές (μικρές) κάνουμε ανάλογα με τις εποχές ...να μερικές φωτογραφίες που είχα βγάλει:










ανοιξιάτικα λουλούδια:



Εκεί έσβησα κεράκι στα γενέθλια μου τον Μάιο...

φθινόπωρο



ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ

Κατασκευούλες της μικρής μου!



Όταν βαριέται να ζωγραφίζει στα τραπέζια και στους πάγκους το πάτωμα είναι η καλύτερη λύση!!!!
κυρίως για τα πατουσάκια!!!!!αυτές  οι φωτο είναι από το 2012

Η καφέ ραφιέρα είναι αγαπημένη μου ...την είχαμε χρόνια στο σπίτι μας αλλά η μαμά την βαρέθηκε και την πήγε  στην αποθήκη  ...την πήρα αλλά δεν κατάφερα την μαμά να μ αφήσει να την βάψω άσπρη...εκεί έχω βάλει πολύ δικά μου πράγματα που αγαπώ και είναι παλιά δώρα από φίλους και συγγενείς ..φυσικά δεν λείπουν πότε τα μπουκαλάκια με κοχύλια που τα έχω  μαζέψει πριν από 20 χρόνια...

Το τραπέζι μου έγινε από ανοξείδωτα πόδια που έφτιαξε ο Γιώργος στην δουλειά και από ένα πάγκο κουζίνας που πήραμε από το leroy merlin..Βάλαμε τραπεζάκι ,σκαμνάκια, ..έναν καναπέ  που είναι  φορτωμένος  σαν γαϊδούρι ..ξέρετε με τι ...έβαλα  πολλά κουτιά,τραπέζι για την μικρή γιατί δεν ξεκόλλαγε από το δικό μου, ο πίνακας γέμισε  με αγαπημένες φωτογραφίες, φτιάξαμε μια βιβλιοθήκη από κόντρα πλακέ θαλάσσης για περιοδικά,παραμύθια,άλμπουμ και πολλά  πράγματα της μικρής για κατασκευές.












Αυτά!!!!
Έχω πολλές ιδέες και σκέψεις γιαυτό ξεκινάω να οργανώνω τις δουλειές μου  ..σε ότι άλλες αλλαγές θα κάνω στο εργαστήριο..

Σας αφήνω για σήμερα με μερικές παλαιότερες φωτογραφίες μου από τα αγαπημένα μας λουλουδάκια τα έχουμε σε γλάστρες έξω από το εργαστήριο και μας ομορφαίνουν τον χώρο!!!!!












































Να είστε όλοι καλά!!!!!

Δήμητρα





39 σχόλια:

  1. Σούπερ τέλειο και σούπερ όμορφο το εργαστήριο, και άκρως απαραίτητο, για την καθημερινή εκετόνωση και χαλάρωση! Να είσαι καλά, welcome back!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριάννα σε ευχαριστώ πολύ !!!σωστα γράφεις εκτόνωση αλλα και χαλάρωση ...ξαπλώνουμε πολλές φορές στον καναπέ και ακουμε μουσικούλα η βλεπουμε ταινια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Demi μου είναι πανέμορφο το εργαστήρι σας! Η μικρή σου είναι μια γλύκα, να την χαίρεσαι την κουκλίτσα σου!!! Καλώς επανήλθες! Να μην στεναχωριέσαι πουλάκι μου, λίγο πολύ όλοι περνάμε δύσκολα, αλλά θα τα καταφέρουμε :) Σε φιλώ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μπράβο σας! Εγώ ένα δωματιάκι υποτίθεται έχω ξεκινήσει αλλά χρόνος δεν υπάρχει κι έχει μείνει πίσω. Πολύ ωραία τα έχετε όλα ταχτοποιήσει. Καλωσόρισες και πάλι!
    Χριστίνα
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλώς την πάλι στην γειτονίτσα!!!!!!!!!!!!!!! Ντέμη μου, τί όμορο εργαστήρι!!!! Είναι υπέροχο να έχεις έναν τέτοιο χώρο και να δημιουργείς με την ησυχία σου και την άνεσή σου!!! Και για την κορούλα σου, είναι ό,τι πρέπει για να μαθαίνει και να περνάει δημιουργικά τον ελεύθερο χρόνο της!
    Καλές χειροτεχνίες!!!!!!!!!!!!
    Φιλάκια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Welcome back!!
    Ζηλεύω το εργαστήρι σας...τέλειο!!
    Καλή συνέχεια σε ότι κι αν σκαρώνετε...
    **Αννιώ**
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!!!!!!ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΆ!!!!ΑΥΡΙΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΘΑΡΊΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΝ Ο ΚΑΙΡΌΣ ΒΟΗΘΉΣΕΙ ΘΑ ΒΑΨΩ ΤΑ ΝΤΟΥΛΑΠΙΑ ΤΟ ΣΑΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!
      Διαγραφή
  7. Καλώς ήρθες και πάλι!!!
    Πανέμορφο το εργαστήριο, γεια στα χέρια σας!
    Εύχομαι καλή κι ευλογημένη χρονιά, με πολλές πολλές δημιουργικές ώρες!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΎ!!!ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ!!!!!!
      Διαγραφή

  8. Απαντήσεις




    1. Βασω σευχαριστώ!!!να έχεις μια καλή χρονια γεματη υγεια και χάρα !!!!!
      Διαγραφή
  9. Καλή σου επιστροφή!
    "Ζηλεύω" τους άνετους χώρους για δημιουργία! Με γεια σου και καλές εμπνεύσεις, κορίτσι μου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ!!!!!ΚΑΙ ΓΩ ΖΗΛΕΥΩ ΤΟΥΣ ΑΝΕΤΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ !!!ΤΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΌ ΑΛΛΑ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΜΕΓΑΛΟ Ή ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟ ΦΟΡΤΩΣΑ ΜΟΥΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΤΣΙ!!
      Διαγραφή
  10. Καλώς τήν Δημητρούλα μας!!!Πολύ όμορφο τό εργαστήρι σου!!!Καί τί όμορφα πού τό στολίσατε!Νά τό χαρείς!!Καλές δημιουργίες!!Μού έλειψε τό Λαύριο!!Φιλάκια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Δήμητρα σε ευχαριστω πολύ!!!!!!το στολίσαμε και ετοιμαζόμαστε για νεες αλλαγές !!!!και γω με τα μαθήματα της μικρής κατεβαίνουμε και για ψώνια στο Λαυριο ..... δουλευει ο αντρας μου μεχρι το απογευμα και γω δεν οδηγώ.... ειμαι ενα μισαωρο με τα πόδια μακριά απο την πόλη...ειναι και ο καιρός..αντε λιγο απο όλα....πιο πολύ οτι ειμαι σπιτόγατα!!!!
      Διαγραφή
  11. Πρώτα απ όλα συγχαρητήρια στον Γιώργο γιατί υποπτεύομαι ότι εκείνος έκανε την περισσότερη δουλειά !!
    Και κατά δεύτερον θέλω να σου πω το πόσο ζήλεψα αυτόν τον χώρο, τον βρίσκω υπέροχο και σου εύχομαι να τον χαρείς και να δημιουργείς ότι σε ευχαριστεί με κέφι !!!! Καλή αρχή λοιπόν !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Ναι όλα εκείνος τα εφτιαξε με υπομονή και πού όρεξη!!!μαστοράκος οπως λεει η μικρη μου!!!!!!ευχαριστώ πολύ για τις ευχές !!!!!να σαι καλά !!!!!
      Διαγραφή
  12. τελειο έγινε!! τόσο όμορφο και ζεστό!!!!!!! καλές δημιουργίες!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Ελευθερία σε ευχαριστώ πολύ να σαι καλά !!!!ναι ΤΩΡΑ που εχουμε αιρκοντίσιον ειναι πολύ ζεστό αλλιως μπαιναμε και τρεμαμε απο το κρύο ...χαχα
      Διαγραφή
  13. Ειρήνη σε ευχαριστώ πολύ!!!!!για τις ευχές!!!ολοι περνάμε δύσκολα ποσο δίκιο έχεις...θα τα καταφέρουμε και γώ ειμαι αισιόδοξη και πάντα ελπίζω στο καλύτερο!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Christina σε ευχαριστώ πολύ!!!!!!σου ευχομαι να τα καταφέρεις κι εσυ!!!!όποτε εχεις λιγο χρόνο φτιαξε και κάτι για το δωματιακι σου ειναι τοσο αγχολυτικό η δημιουργία!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Marie-Anne σε ευχαριστώ πολύ!!!!!τα πρωινα οταν εχω χρόνο ειμαι μόνη μου και με ησυχία τα απογευματα με την μικρή κανουμε οτι μας έρθει κατασκευες χορο βλεπουμε ταινία ακομα και λαστιχο εχουμε βάλει σε καρέκλες και πηδαμε σαν τα κατσικια !!!!!!!!χαχααχ που τις εχω αυτες τις φωτό ντοκουμεντα αραγε....
    σε χαιρετώ καλή μου !!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταρχήν έχω να πω ότι μεγαλώσατε, πάτε και δημοτικό. Το εργαστήριό σου τέλειο, χαλάλι οι κόποι όλων που βοήθησαν. Τώρα περιμένουμε να δούμε τις δημιουργίες σου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Kατερίνα σε ευχαριστώ πολύ!!!ποσο γρηγορα περνάει ο καιρός ...και μεγαλώνουν αλλα για μενα θα είναι πάντα η μικρη μου !!!!!προσεχως και δημιουργίες ...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ααααααα....τί όμορφος και χαριτωμένος χώρος είναι αυτός. Μπράβο σε όσους βοήθησαν στη μεταμόρφωσή του. Καλή πρόοδο στη ζουζούνα που ξεκίνησε σχολείο.....και μπράβο στη μαμά που την απασχολεί δημιουργικά στο πανέμορφο εργαστηριάκι. Φιλιά πολλά Ντέμη μου.....
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ!!!!!να σαι καλά!!!!!τι καλό να έχουμε βοήθεια ευτυχώς που μας έδωσαν τόσα υλικά!ομως κι ο αντρας μου οτι χρειαστουν ειναι εκεί....ετσι πρέπει!!!!
      Διαγραφή
  19. Δεν πρόσεξα ότι το σχόλιο περνάει από......επιτροπή......και το έστειλα δύο φορές η ηλίθια. Φιλάκια και πάλι....
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Μια φορα το εστειλες Ελενη !!!!! εβαλα να περναει το σχολιο απο εγκριση γιατι με είχαν γεμίσει διαφημίσεις ανώνιμοι ...και τρόμαξα να τους διώξω!!!!!σε φιλώ !!!!!
      Διαγραφή
  20. Demi μου καλώς μας ξανάρθες!!!! Μα τι να πω για το εργαστηριάκι σου?? Είναι ένας πολύ όμορφος και ζεστός χώρος....θα δίνει μεγάλη χαρά σε σένα, την μικρή σου και τις φίλες σας!!! Τα συγχαρητήριά μου στον σύζυγό σου έκανε καταπληκτική δουλειά!!! Καλές δημιουργίες!!!! Τα φιλιά μου!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Demi μου καλώς μας ξανάρθες!!! Μα τι να πω για το εργαστηριάκι σου!!!! Είναι ένας τόσο ζεστός και φιλόξενος χώρος που θα δίνει μεγάλη χαρά σε σένα, την μκρή σου και στην παρέα σας!!!!! Τα συγχαρητήριά μου στον σύζυγό σου!!! Εχει κάνει καταπληκτική δουλειά!!! Καλές δημιουργίες σας εύχομαι!!!! Φιλιά πολλά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Σταυρούλα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!να σαι καλά!!!!
      ναι εχει κανει καταπληκτική δουλεια!!!!ξεπέρασε αυτα που ήθελα, στα σχεδια μου ηταν ολα λιγότερα αλλα εκεινος καταφερε πολλα παραπάνω!!!
      Διαγραφή
  22. Δήμητρα το εφτιαξες καταπληκτικό!
    Μπράβο σου, είναι υπέροχο να βρίσκεσαι μέσα σ' ένα προσεγμένο χώρο που σ' εμπνέει και εκεί να δημιουργείς!
    Χάρηκα πολύ σήμερα που σε είδα...φιλάκια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Ξαδέρφη σε ευχαριστώ πολύ και για τα καλά σου λόγια και για την συνάντηση μας!!!!!!Και γω χάρηκα παρα πολύ!!!!
      Διαγραφή
  23. Τι όμορφο και λειτουργικό που κάνατε το εργαστήριο!! Γεια στα χεράκια σας!!
    Καλό μήνα, Δήμητρα !!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!!!!καλό και όμορφο μήνα και σε σενα!!!!
      Διαγραφή
  24. Πολλές δημιουργίες σου εύχομαι στον όμορφο χώρο που δημιούργησες!...εκεί θα χαλαρώνεις και θα περνάς
    με την μικρούλα σου αξέχαστες ώρες!..Καλό μήνα σου εύχομαι!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

    Απαντήσεις




    1. Χρυσούλα σε ευχαριστώ πολύ!!!!!προς το παρόν αφησαμε τις αλλαγές λόγω καιρού κρυο και πολυ αερα δεν μπορω να βαψω...
      !καλο μηνα και σε σενα!!
      Διαγραφή
  25. γεια σου Ντεμι... χρυσοχέρα... τον ΄χωρο τον κανατε αγνώριστο!!! τελειες κι η φωτο.. κι η μικρούλα..νασαι καλά!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Παρασκευή σε ευχαριστω πολύ!!!!αγνωριστο δεν λες τιποτα!!!!!οσοι ειχαν δει το πριν...χαζεψαν με το μετα!!!!!χαχα!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου