Πέμπτη 30 Ιανουαρίου 2014

Αγαπημένες μας Φωτογραφίες ..

του χειμώνα..
Το τζάκι μας,ανάβει και μας ζεσταίνει όταν καθόμαστε στην κουζίνα!Είναι η παρέα μου, εκεί πίνω το καφεδάκι τα πρωινά που είναι η μικρή σχολείο και ο Γ στην δουλειά.
Πάντα είναι στολισμένο ανάλογα  με την εποχή ..τον χειμώνα το γεμίζω κουκουνάρια και ξύλα που έχω μαζέψει από τις βόλτες μας...Μαζεύω πολλές φλούδες ευκαλύπτου μια και η γειτονιά μας είναι γεμάτη από αυτά τα δέντρα!

Από τις αρχές του Δεκέμβρη ετοιμάζουμε τα δωράκια και τις κάρτες που θα δώσουμε τα Χριστούγεννα στους αγαπημένους μας!Μπαίνω στο  εργαστήριο και ξεχνώ να ..ΦΑΩ  ...Χα χα

Επέλεξα χιονανθρωπάκια απο πήλινα γλαστράκια βαμμένα λευκά και ζωγραφισμένα με ακρυλικά χρώματα ..Για σκουφάκια τους έβαλα τσόχα κόκκινη.
Εδώ δυο από αυτά!



Η αγαπημένη κάρτα της μικρής μου ..την έβαλε στο τζάκι


Οι κάρτες μας ήταν δεντράκια και αστέρια με χρώματα πράσινο κόκκινο και με μπόλικη  χρυσόσκονη..





Το ημερολόγιο των Χριστουγέννων μας έγινε απαραίτητο ..το ζητάει η μικρή ..και δίκιο έχει ..τόση γλύκα και δωράκια πως να τα αρνηθεί κανείς;
Πάντα το φτιάχνουμε μαζί με την μικρή και το ευχαριστιέμαι !!!!!!!Ρίχνει δουλειά όχι αστεία!!!!




Η τρέλα με τα χιονανθρωπάκια μας ακολουθεί και στο σπίτι !!Στολίσαμε το ψυγείο μας με έναν χαμογελαστό Χιονάνθρωπο που δεν θέλαμε να αποχωριστούμε!!

Ετοιμάσαμε τα γλυκά των εορτών και δοκιμάσαμε νέες γεύσεις !!



 Βασιλόπιτα καταπληκτική από την Σοφία θα την βρείτε στο μπλογκ της: SOFETO

Πήγαμε πολλές βόλτες και στα αγαπημένα της μικρής φουσκωτά!



Στην γειτονιά που μοσχομυρίζει από τα φρούτα της εποχής..


Στην παιδική χαρά για κούνια και μονόζυγο!!Άντε και κυνηγητό  με την μαμά!!



Και φυσικά το καλύτερο:ταξίδι στο Χωριό !!!!
Χριστούγεννα με την γιαγιά και τον παππού που κάνουν πολλή χαρά όταν μας βλέπουν!!
Έχουν έθιμο την παραμονή των Χριστουγέννων να φτιάχνουν μπουμπάρια ..ένα φαγητό που γίνεται με εντόσθια και έντερα γουρουνιού!!
Εμένα προσωπικά  δεν μου αρέσουν αλλά ο άντρας μου τα λατρεύει!



Η μικρή και μόνο με την μυρωδιά εξαφανίζεται χα χα χα!!!



Καλά να περνάτε φίλοι μου!!!!
Φιλιά Δήμητρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου