Δευτέρα 25 Φεβρουαρίου 2013

love is in the air ...

Πήρα φόρα με τις συνθέσεις θα μου πείτε και έχετε δίκιο.....έτσι με πιάνει η όρεξη για δημιουργία ξαφνικά ....

 Πριν καιρό είχα πάρει από το Εnjoy Scrapping  διάφορα υλικά για συνθέσεις μόνο που  τα έβαλα στο ντουλάπι και ξεχάστηκαν   .....σας έχει τύχει να πάρετε κάποιο υλικό  και να μην θέλετε να το ''χαλάσετε'';εγώ το παθαίνω κυρίως με τα χαρτιά του scrapbooking  .....αλλά αν με πιάσει η ''τρέλα''και με τρώνε τα χέρια μου κάτι να φτιάξω τότε ξεκινάω και δεν σταματάω .....
Η πρόκληση του μήνα απο το scrapbooking in Greece  http://scrapgreece.blogspot.gr/ δεν είναι άλλη από την ΑΓΑΠΗ!!
Έφτιαξα και γω μια σύνθεση για την γλυκιά μου αγαπημένη, την κόρη μου !!!την σελίδα θα την κολλήσω σε ξύλο κόντρα πλακέ θαλάσσης και θα την κρεμάσουμε στο δωμάτιο της!

Με την ίδια σύνθεση θα πάρω μέρος στην πρόκληση του  ScrapAndGrab
http://scrapandgrab.blogspot.gr/2013/02/february-2013-sketch-challenge.html
που έχει το παρακάτω σκετς σαν οδηγό! 





Να έχετε όλοι μια πολύ καλή εβδομάδα !!


                          Δήμητρα

7 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφο Δήμητρα !!!
    Ο καιρός πλησιάζει που θα σας δούμε από κοντά,
    ελπίζω να είμαστε όλοι καλά και να τα πούμε!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο...
    Καλημέρα να χεις...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δήμητρα φοβερή η σύνθεση σου! Πολύ χαίρομαι που αποφάσισες να χρησιμοποιήσεις κάποιες αγαπημένες σου αγορές! χιχι! ... η αλήθεια είναι οτι το παθαίνω και εγώ συχνά αυτό! αλλά τελικά όταν αποφασίζω να τα χρησιμοποιήσω πολύ χαίρομαι! Στα δικά σου τώρα!...μου αρέσει πολύ όλα αυτά τα layers που έβαλες κάτω απο την φωτογραφία της μικρής, η οποία είναι μια κούκλα!!να σας ζήσει!!, μου αρέσει το gesso και που έγραψες πάνω σε αυτό! Μπράβο σου! και ευχαριστούμε πολύ για την συμμετοχή!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κακώς δεν αποφασζεις να τα χρησιμοποιήσεις, γιατί όταν το αποφασίζεις κάνεις θαύματα. Μπράβο σου που "λέρωσες" με γκέσο, έφτιαξες τόσα layers, και κατάφερες να δέσεις τόσο αρμονικά τα χρώματα! Να σε τρώνε συχνότερα τα χερια σου σε παρακαλώ! Ευχαριστούμε που έπαιξες μαζί μας στο ScrapGreece
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κορίτσια σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για τα καλά σας λόγια !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μπράβο σου Δήμητρα πολύ ωραία σύνθεση!
    Έτσι να τα χρησιμοποιείς τα υλικά!
    Σε ευχαριστούμε πολύ που έπαιξες μαζί μας!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλή επιτυχία Δημητρούλα μου!!! Είναι πανέμορφη η κατασκευή σου.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου