Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Layout for Get Creative!!!!!

Γεια σας φίλοι μου εύχομαι να είστε καλά!!!

Πολλή ζεστή ημέρα σήμερα,είκοσι βαθμούς χειμωνιάτικα...μπά μπερδεύτηκα ε όχι με τέτοιο καιρό δεν ειναι χειμώνας .... είναι σαν να  ήρθε η άνοιξη λίγο νωρίτερα !!Βγήκαμε όλοι στο λιμάνι για καφεδάκι ...μ 'αρέσουν αυτές οι μέρες  ..Ζέστη κανονική για το σώμα μου !!!Αχ ζεστάθηκε το κοκαλάκι μου... δεν τον μπορώ τον βαρύ χειμώνα δηλαδή δεν αντέχω το πολύ κρύο του.. είμαι της άνοιξης  παιδί....αλλά τα έχω ξαναγράψει και  επαναλαμβάνομαι ...τέλος πάντων ....
Σας υπέρ ευχαριστώ  για τα όμορφα σχόλια που μου αφήσατε  για τα γενέθλια της μικρής μου!!!...Έχω χαθεί τελευταία από την γειτονιά ,μην με παρεξηγείτε  έχω διάφορα πραγματάκια που με απασχολούν .....

Η σημερινή ανάρτηση είναι για την κοινή πρόκληση αγάπης από το Get Creative και το Scrap And Grab.
Επιστρέφω λοιπόν με όρεξη για συνθέσεις και scrapbooking που η πρωταγωνίστρια τους δεν είναι άλλη από την κορούλα μου!
Στην φωτογραφία ποζάρει με νάζι και είναι από την γιορτή της  τον Αύγουστο στο σπίτι μας!






Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη καλά και όμορφα να περνάτε!!

                                             Δήμητρα

3 σχόλια:

  1. Καλή εβδομάδα κορίτσι μου,όμορφη και γλυκιά να έχεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΟΥ!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Demi your layout is fabulous! thank you so much for playing along with our love challenge
    hugz
    irini
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου