Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Χριστουγεννιάτικες κατασκευές!

Σήμερα μεγάλη γιορτή !!Χρόνια πολλά στις Εορτάζουσες!!!Πολύχρονες και πάντα ευτυχισμένες κορίτσια!!!!
Φίλοι μου περνάω όταν μπορώ από τα σπιτάκια σας και θαυμάζω τις υπέροχες δημιουργίες σας,άλλες φορές
 μ'αφήνει ο blogger να αφήσω σχόλιο και άλλες όχι..προσπαθώ δυο τρεις φορές σε κάποια μπλογκ μόνο 
 με προεπισκόπηση διαφορετικά δεν δημοσιεύεται το σχόλιο...Υπάρχουν και φορές που μόνο διαβάζω και βλέπω 
τις κατασκευές σας...Φυσικά η μπλογκοπαρέα ανεβάζει την ψυχολογία !!! 
Τόση ομορφιά ,ιδέες και λάμψη  δεν μ' αφήνουν και πολύ στα κάτω.....

Ξεκίνησα  με τα χριστουγεννιάτικα δεντράκια που  γίνονται ανάρπαστα κάθε γιορτές!Μικρές αλλαγές και σε αυτά!
Στο πρώτο δεντράκι έφτιαξα ένα κώνο από χαρτόνι τον έντυσα με γιρλάντα και μετά  το κόλλησα πάνω σ ένα
 διαφανές μπωλάκι (βαση)που μέσα έβαλα σοκολατάκια!!!





Το δεύτερο ασημί με πράσινα αστέρια είναι ίδιο με  παλιά μου τα δεντράκια!

Το τρίτο δεντράκι έχει βάση  κουτιού  από πουράκια ,έφτιαξα κώνο με χαρτόνι το έντυσα
 με τις γιρλάντες που περίσσεψαν από τα παραπάνω δεντράκια!



ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑ ΓΙΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑΚΙΑ!





Ανακύκλωσα την συσκευασία από τα μπισκότα !Έκοψα το κουτί σε ύψος 8εκ

 κανσόν 45 επι10 εκ

σχηματίζουμε την θήκη για το κουτάκι

Ντύνουμε το κουτί με χαρτιά (εγώ κόλλησα χαρτί περιτυλίγματος με τον Άγιο Βασίλη)
και μετά  το κολλάμε στο κέντρο. Ντύνουμε και διακοσμούμε μέσα και έξω την συσκευασία μας!


   Νομίζω Όμορφο θα είναι και με σοκολατίτσες για τα παιδάκια...!!!!

Θα επανέλθω και με άλλα ανακυκλώσιμα...!!!Σας φιλώ και να περνάτε  πολύ όμορφα!

14 σχόλια:

  1. ολα ειναι ομορφα..νασε καλα που τα μοιραζεσαι μαζι μας..το κουτακι σου το ζηλεψα..θα το κανω κι εγω..πολλα φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια και τα δέντρα και το κουτάκι,μπράβο!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι τέλειες ιδέες! ανέξοδες και οικολογικές! Μπράβο! :-)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και του χρόνου Ντεμη μου,νασαι καλά και να μας δείχνεις τις θαυμάσιες δημιουργιες σου!! Φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Eίναι πανέμορφα!!!!τέλειες ιδέες!!!!!μπράβο!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εισαι αστέρι!Τέλεια τα δεντράκια σου!Και το κουτάκι!Και εγώ θα το φτιάξω για το βαπτιστήρι μου ,θα του το δώσω μαζί με το δώριο του!Σ΄ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι που με βρήκες και έτσι σε ανακάλυψα και εγώ!Καλή συνέχεια!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ πρωτότυπες οι ιδέες σου.Χεόνια πολλά,καλές γιορτές να έχεις
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ όμορφα..το κουτί είναι φανταστικό..θα δοκιμάσω να φτιάξω κι εγώ ένα..φιλάκια πολλά
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια!!Και έψαχνα κουτί για να βάλω τα ζαχαρωτά που θα κάνω δωράκια στους φίλους της κόρης μου!Φανταστικές ιδέες!Ευχαριστούμε που τις μοιράστηκες!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφες ιδέες! Καλές γιορτές!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι έξυπνες ιδέες! Μπράβο Demi!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστω Παρα πολύ για τα θετικά σας σχόλια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μπράβο χρυσοχέρα μου! θα σε συγχαρώ και από κοντά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου