Πέμπτη 22 Δεκεμβρίου 2011

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ!

Γεια σας φίλοι μου!!Χρόνια πολλά!!!!Καλές γιορτές σε όλους!
Τι μου κάνετε;
Τέσσερις μερούλες έμειναν για τα Χριστούγεννα και εγώ έχω πολλά ακόμα να τελειώσω .
Ξέρω χάθηκα αλλά τρέχω τρέχω μπας και τα καταφέρω !!!
Χθες έγινε η Χριστουγεννιάτικη γιορτή στο νηπιαγωγείο,η μικρή μου ήταν ντυμένη ελαφάκι αλλά
 την έπιασανοι ντροπές και  μόνο ψιθύριζε το ποιηματάκι της..
ενώ στο σπίτι όταν το έλεγε η φωνή της ήταν ''καμπάνα ''
.. δεν πειράζει έχει ακόμα καιρό για  να συνηθίσει τις γιορτές και τα ποιήματα και αν θέλει...
                   Να τη η ελαφίνα:




Θα ήθελα να σας δείξω στολιδάκια  καρτούλες, που έφτιαξα για τις φίλες μου και  για την αγαπημένη μας 
νηπιαγωγό!
Οι οδηγίες για να τα φτιάξετε  είναι εδώ
Τα χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι  15 εκ επι 15εκ









           Για το διακοσμητικό οδηγίες εδώ

Εύχομαι να σας αρέσουν!
Θα επανέλθω σε λίγο με το χριστουγεννιάτικο δέντρο γιατί δεν ανεβαίνουν οι φωτογραφίες....

8 σχόλια:

  1. η ελαφινα σου περηφανη..δεν πειραζειπου δεν ειπε το ποιμα της...αλλα και η καρτουλες ειναι χαρμα..πολυ ομορφες..καλο βραδυ..φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΘΑΝΕΣ!!!!!!!!!!!!
    ΝΑ ΤΟ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ!!!!!!!!!!
    ΕΛΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΜΕΡΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΤΩΝ ΔΩΡΩΝ!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΓΕΙΑ ΣΟΥ DEMI!!!TI ΜΟΥ ΘΥΜΙΣΕΣ ΜΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΣΟΥ...ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΑΞΙΟΛΑΤΡΕΥΤΟ ΘΑ ΗΤΑΝ!!!ΟΙ ΚΑΡΤΟΥΛΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ ΟΛΕΣ ΤΟΥΣ!!!ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΠΟΛΥ ΟΙ ΣΤΡΟΓΓΥΛΕΣ ΚΑΡΤΕΣ.ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΓΛΥΚΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΤΕΜΙ ΜΟΥ ΤΟ ΕΛΑΦΑΚΙ ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΟΥΛΙ!!!!!!! ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!!!
    ΚΑΙ ΤΑ ΣΤΟΛΙΔΑΚΙΑ ΣΟΥ ΟΜΟΡΦΑ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΟ ΓΛΥΚΟΥΛΙ!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΟ ΕΛΑΦΑΚΙ.
    ΠΕΡΑΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ -ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το κοριτσάκι σου είναι σκέτος Άγγελος!!! Να τη χαίρεσαι Ντέμη μου!!! Και τα στολίδια σου τι να πω;;;; Τυχερή η νηπιαγωγός!!! Σε Φιλώ και σου εύχομαι καλά Χριστούγεννα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαρία ,Ρένα ,Νασια, Κική ,Εφούλα και Σκρουτζάκο Σας ευχαριστώ πολύ για τις θερμές ευχές σας!!χρονια πολά!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χρόνια Πολλά!Εύχομαι ότι καλύτερο!Υπέροχος ο στολισμός σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου