Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

ΒΡΑΒΕΙΑ!!!

ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!

Καλημέρα!!Τι κάνετε;
Οι μπλογκοφίλες  η Εύα   http://evakolia.blogspot.com/  η Δέσποινα  http://despina-myworld.blogspot.com/ 
 μου χάρισαν βραβειάκια  !!!Κορίτσια σας ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου !!!








Χαρίζω τα βραβεία :
ΜΑΡΙΑΝΝΑ http://withlovemarianna.blogspot.co
ΡΕΒΕΚΚΑ  http://momof2princes.blogspot.com/
ΕΙΡΗΝΗ  http://irini-myspecialplace.blogspot.com/
ΚΑΤΕΡΙΝΑ http://dimiourgo.blogspot.com/
ΝΑΤΑΣΣΑ http://neverland-natasa.blogspot.com/


Θα ήθελα να σας δείξω τι έφτιαξα ανακυκλώνοντας  δυο κουτιά  κορν φλέικς !!
Εφτιαξα θηκούλες που  μέσα έβαλα τα υλικά που χρησιμοποιώ για τις καρτούλες μου!
Εύχομαι να σας αρέσει!




Καλά και όμορφα να περνάτε!!!Καλό Σαββατοκύριακο!

23 σχόλια:

  1. Συγχαρητήρια για τα βραβεία!!!! Τα κουτιά σου τα έκανες πολύ ωραία. Μπράβο έγινε πολύ όμορφο το αποτέλεσμα σου!!!!
    Καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα κουτιά..έξυπνη ιδέα..φιλάκια πολλά και καλό σ/κ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο για τα βραβεία. Τα κουτιά είναι υπέροχα. Τα έκοψες με το χέρι; Δείχνουν τέλεια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μαρία σε ευχαριστώ πολύ!

    Μαρία σε ευχαριστώ και καλο Σαββατοκύριακο και σε σένα!

    Ευγενία σε ευχαριστώ !πρώτα σχεδιασα μενα στυλό το σχημα τους και μετα τα εκοψα με ψαλιδι ειναι ευκολο γιατι το χαρτονι δεν ειναι χοντρό.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Demi μου σ΄ευχαριστώ πολύ - πολύ!!!!!!!
    Η ιδέα με τα κουτάκια είναι πολύ καλή, μάλλον θα την φτιάξω γιατί κάπως πρέπει να οργανώσω και εγώ την χαρτούρα μου!!!!!!!!!
    Πολλά φιλιά.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για τα βραβεία σου Demi μου! Τα κουτιά είναι υπέροχα! Αυτό το κυματιστό σχεδιάκι στο πάνω μέρος είναι πολύ όμορφο! Αν δεν μου το έλεγες πως είναι φτιαγμένα από κουτί δημητριακών, θα νόμιζα πως τα αγόρασες!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Tα κουτάκια σου είναι φοβερά!!!!τέλεια ιδέα!!!!καλό ΣΚ!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα συγχαρητήρια μου για τα βραβεία σου!!! Και τα κουτιά σου... Τέλεια και πρακτικά!!! Καλό Σαββατοκύριακο Demi μου!!! Φιλιά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπραβο για τα βραβεια σου και σ'ευχαριστω πολυ που μου τα χαριζεις και σ'εμενα.Οι θηκες εγιναν ομορφες και χωρανε αρκετα πραγματα μεσα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. είναι πανέμορφες!!μπράβο!!συγχαρητήρια και για τα βραβεία σου!!πάντα τέτοια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγχαρητήρια για τα βραβεία πάντα τέτοια!!!Η ιδέα σου με τα κουτάκια πολύ έξυπνη!!!!Πατάω στο giveaway της Ευσταθίας και λέει ότι το blog έχει καταργηθεί,έχεις ιδέα τη μπορεί να συμβαίνει??Φιλάκια.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Natasha σε ευχαριστώ πολύ!

    Princess ευχαριστώ πολύ!!πρώτα το σχεδίασα και μετα το έκοψα ενω το άλλο κουτί ειχε μια τρυπα στο κέντρο και δεν μπορούσα να κανω κυματιστό σχέδιο..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεσποινα ,κική ,Κατερίνα,Μαγια,σας ευχαριστω πολυ κορίτσια!!!φιλιά!

    Μαγδαληνιώ ευχαριστώ!
    εχεις δίκιο και γω προσπάθησα αλλά γραφει πως εχει καταργηθεί..καποιο προβλημα θα υπάρχει με τον blogger Θα μας πει η Ευσταθία οταν διορθωθεί..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΤΕΛΕΙΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ!!!!!!!!!!!
    ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!!!!!!!!!!!!!
    ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΚΡΕΜΑΣΤΡΑ!!!!!!!!!!!!!!!
    ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ!!!!!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΝΤΕΜΗ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΤΟ ΕΙΧΑ ΞΑΝΑΔΕΙ .ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΙΔΕΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΦΤΙΑΞΕΣ ΤΕΛΕΙΑ.ΚΙ ΕΚΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ !!!!!!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΑΔΥ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφο κουτάκι,ζήλεψα θα φτιάξω κι εγώ!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ DEMI!!ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΒΡΑΒΕΙΑ!!!!!ΤΕΛΕΙΑ Η ΙΔΕΑ ΜΕ ΤΑ ΚΟΥΤΙΑ!!!!!ΜΠΡΑΒΟ!!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Demi μου..ειναι πολυ ομορφα και χρησιμα..πολυ καλα που μας το εδειξες..να σε καλα καλη σου μερα..φιλια πολλα
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Rena Christodoulou ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΩ ...ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΗ ΕΙΜΑΙ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ..

    Nάσια ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

    ΡΕΝΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΏ !!!ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΣΟΥ ΧΕΡΑΚΙΑ ΟΤΙ ΠΙΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΥΠΈΡΟΧΟ!ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΕΙΣ,ΠΟΛΥ ΘΑ ΧΑΡΏ!!!ΦΙΛΙΑ!

    ΦΩΤΟΛΑΜΠΙΔΑ ΜΟΥ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΎ!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ!

    ΜΑΡΙΑ ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ,ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Demi μου σ'ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα βραβεία που μου χάρισες!!! Η ανακύκλωση είναι αγαπημένη μου ασχολία και θαυμάζω πολύ τους ανθρώπους που το κάνουν,εσύ έφτιαξες κάτι πολύ όμορφο και μάλιστα από ένα απλό χαρτόκουτο,εύκολα,γρήγορα και πάνω από όλα οικονομικά!!
    Μπράβο σου, καταπληκτική κατασκευή!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σε ευχαριστώ Ειρήνη και εμένα μαρέσει να ανακυκλώνω διαφορα αντικείμενα!!!Παίρνουν νεα ζωή και νεα χρήση και φυσικά ειναι απο τα χεράκια μου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ντεμη μου γλυκεια σε ευχαριστω πολυ που παντα με επισκεφτεσαι κ αφηνεις το σχολιο σου,κ σε ευχαριστω πολυ κ για την τιμη που μου εκανες με το βραβειο.δεν προλαβαινω να πολυγραφω γιατι επιασα δουλεια κ ολο αρρωσταινουν κ τα μικρα ετσι ο χρονος μου ειναι πολυ περιορισμενος.σε φιλω.α να σε ρωτησω ειμαστε φιλες στο φεις?αν ναι στειλε μου ενα μνμ απο εκει .φιλια.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. επισης μολις ειδα οτι εχω βαλει το ιδιο φοντο.και ξεχασα να γραψω το πιο σημαντικο.τι τελεια ιδεα...εγω απλα θα εκαιγα το κουτι στο τζακι,δεν εχω τοση φαντασια,συγχαρητηρια.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου