Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

Φθινοπωρινή βόλτα ..

Ηello!!
Εύχομαι να είστε καλά!!!
Εμείς είμαστε καλά και αυτό μάλλον συμβαίνει επειδή η μικρή δεν είχε σχολείο δυο εβδομάδες... από Δευτέρα ξεκινάμε πάλι και ας ελπίζω πως δεν θα αρπάξει στα γρήγορα  ιωσούλα...
Σας ευχαριστώ πολύ για τις επισκέψεις και τα σχόλια σας στην ανάρτηση για  τις κάρτες μου!  
Λείπαμε για λίγες μέρες ,είχαμε πάει το Σαββατοκύριακο στους κουμπάρους μας στη Λαμία και περάσαμε πολύ όμορφα! 
Μετά πήγαμε και στο αγαπημένο μας Καρπενήσι για να δούμε τους συγγενείς μας έστω και για λίγο ...
 Ευτυχώς για την εποχή είχε καλό καιρό!!!

Τι όμορφη που είναι η φύση το φθινόπωρο!!!
Θαυμάσαμε τα φθινοπωρινά τοπία με τα υπέροχα καφέ, πράσινα,λαδί και  κόκκινα  χρώματα των φύλλων και των δέντρων  κυρίως στο δρόμο Τυμφρηστού μέχρι το Καρπενήσι.
Αυτές οι φωτογραφίες είναι από το χωριό.


                                         Η πλατεία του χωριού με το μεγάλο πλατάνι!


Ανθοστόλιστοι οι  κήποι σε όλο το χωριό!!!

Η μικρή μου που όλο τρέχει!!!

Ξεκίνησα χριστουγεννιάτικες κατασκευούλες για τους αγαπημένους μας !!
Έφτιαξα  δυο χριστουγεννιάτικα κουτάκια  για σοκολατάκια πολύ εύκολα!!!
Την κατασκευή τους θα την δείτε εδώ


Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους!!!!

Δήμητρα

26 σχόλια:

  1. Τι όμορφες φωτογραφίες!!! Η φύση πραγματικά είναι σαν ένας καμβάς γεμάτος χρώματα!!! Η μικρή σου είναι αυτή η κουκλίτσα που τρέχει? Να τη χαίρεσαι!! Καλά για τα κουτάκια σου τι να πω! Είναι πανέμορφα!!! Γιορτινά και πρόσχαρα! Μπράβο Ντέμη μου! Πολλά φιλάκια και καλό Σ/Κ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΕΣ!!!ΤΑ ΔΕ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΆ!!!ΜΠΡΑΒΟ!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Marie ευχαριστώ πολύ! ναι η μικρή μου είναι που συνέχεια τρέχει χιχι
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλως την..τι ομορφες φωτο,γεματο χρωματα..και ξεκινησες πολυ καλα,τελοια ειναι ολα..να σε καλα και με το καλο η μικρη να παει στο σχολειο..καλο σ.β...πολλα φιλια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Βάσω σεευχαριστώ πολύ και καλό Σαββατοκύριακο!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νένα χαίρομαι που σου αρέσουν και ευχαριστώ πολύ καλά ναπερνας !φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΝΤΕΜΗ ΜΟΥ ΤΙ ΟΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟ!
    ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΤΑ ΚΟΚΚΙΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΟΜΟΡΦΕΣ ΚΑΡΤΕΣ ΠΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕΣ ΠΑΝΩ ΤΟΥΣ!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ! ΚΑΛΟ ΣΒΚ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μμμμ τι όμορφες φωτογραφίες!!!! Πρέπει να περάσατε φανταστικά, να γέμισαν οι μπαταριές και τα πνευμόνια σας με καθαρό αέρα! Σιδερένια η κορούλα σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφες φωτογραφίες τέλειο το χωριό σας!!!Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, χαίρομαι πολύ που σου αρέσουν!Φιλάκια.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Demi!!! Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες, γαλήνιες!!! Να χαίρεσαι την κορούλα σου. Ξένοιαστη τρέχει για αγκαλιές και φιλιά!!!! Η καλύτερη εικόνα απ'όλες νομίζω!!! Έλα αν θέλεις να πάρεις ένα βραβειάκι από το blogακι μου!!!
    Φιλάκια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΟΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!!!!ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΟΧΑ!!!!ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!!ΦΙΛΙΑ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είναι πολύ όμορφη η φύση αυτή την εποχή και όταν την χαιρόμαστε με τα αγαπημένα μας πρόσωπα..τότε γίνεται ομορφότερη!

    Να έχεις μία όμορφη Κυριακή!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΝΤΕΜΗ ΜΟΥ ΠΑΝΕΜΟΡΦΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΕΣ ΑΠΟΔΡΑΣΕΙΣ.ΤΑ ΚΟΥΤΑΚΙΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΑ ΘΑΥΜΑΣΑ.ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Οι φωτογραφίες είναι τόσο ωραίες, είδες τα χρώματα της φύσης,είναι τέλεια! Κι η μικρή που τρέχει πιο ωραία βέβαια!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλημέρα!!!
    Πέρασε από το σπιτάκι μου να πάρεις το βραβείο σου!!!
    Φιλιά καλή βδομάδα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. με προλαβες και εκανες αναρτηση με μια αποδραση που εκανες.Περνα απο το σπιτακι μου να παρεις τουλαχιστον το βραβειο για την αποδραση σου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν έχω πάει ποτέ στο Καρπενήσι!!! Οι φώτο σου είναι πανέμορφες!!! Καλή εβδομάδα σου εύχομαι, φιλάκια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καταπληκτικες οι φωτογραφίες σου, πολύ γραφικό το μέρος...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τι όμορφες που είναι οι δημιουργίες σου!!!!
    Δεν ξέρω πια να πρωτοθαυμάσω
    Ευχαριστώ για την επίσκεψη στο blog μου και για τα γλυκά σου σχόλια.Όσο για το Καρπενήσι δεν έχω πάει αλλά έχω ακούσει καλά σχόλια και αν κρίνω και από τις φωτογραφίες σου μάλλον έτσι θα είναι.
    Καληνύχτα
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ωραίες οι χειμωνιάτικες αποδράσεις!!!
    Τα κουτάκια σου ονειρεμενα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραια εκδρομη κανατε.Το Καρπενησι ειναι υπεροχο χειμωνα καλοκαιρι.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Tι όμορφες φωτογραφίες!!!πέρνα από το σπιτάκι μου σε περιμένουν βραβεία!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Πάντα να περνάτε τόσο όμορφα! Σου εύχομαι ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ντέμη μου,
    Δεν ξέρω γιατί δε λαβαίνω ειδοποίηση για τις αναρτήσεις σου, ενώ είμαι μέλος του blog σου. Μου αρέσει πολύ η δουλειά σου και θάθελα να την παρακολουθώ και δεν ξέρω τι συμβαίνει. Μπορείς να μου πεις εσύ;
    Καλή σου μέρα
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ντέμη μου, εντελώς τυχαία, ψάχνοντας στα μέλη μου είδα πως δε λαβαίνω ειδοποίηση για τις αναρτήσεις σου και θα τόθελα πολύ. Μήπως εσύ ξέρεις τι συμβαίνει;
    Δεύτερη φορά που σχολιάζω...για να δούμε, θα δημοσιευτεί;;;
    Φιλάκια πολλά
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου