Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2011

ΑΛΜΠΟΥΜ ΓΑΜΟΥ!

Φίλοι μου γεια σας!

 Τι μου κάνετε; 

Πάντα επαναλαμβάνομαι..όμως  πάλι έχω  άρρωστη  την κόρη μου ...δυο μέρες σχολείο και τρεις άρρωστη σπίτι...

Με τον blogger δεν τα πάω καλά ...κάτι είχε πάθει εδώ και μέρες όλο προβλήματα είχα με τις αναρτήσεις και με τα σχόλια......

Εύχομαι να ηρέμησε ..χα χα ...


Πάμε στις κατασκευές...

Με το πέρασμα του χρόνου μερικά  άλμπουμ εκτός από το κιτρίνισμα στις σελίδες χαλάνε εύκολα, αν δεν έχει γίνει καλή βιβλιοδεσία ξεκολλούν και σκίζονται τα φύλλα τους...

Ατό  συνέβη στο  παλιό άλμπουμ που μου έδωσαν ...γιαυτό χρειάστηκε αλλαγή!

Έβγαλα όλες τις φωτογραφίες και τις κόλλησα με ταινία διπλής όψης σ ένα καινούριο άλμπουμ ...

Για να γίνουν όμορφα τα εξώφυλλα του άλμπουμ κόλλησα αυτό το σομόν(δεν φαίνεται  στην φωτογραφία  το  χρώμα) χαρτί που είναι αρκετά ανθεκτικό και όχι λεπτό..


Μια μικρή σύνθεση με λουλουδάκια που έφτιαξα με δαντελίτσα ,κουμπί,
 ύφασμα, χαντρούλες και στόλισα την φωτογραφία  με μια χρυσή τρεσούλα!
Κάτι απλό μου ζήτησαν και νομίζω το κατάφερα!


Για να φτιάξετε λουλουδάκια σε πολλά διαφορετικά  σχέδια θα βρείτε tutorial,  εδώ  !
Πάω να παίξω με την κόρη μου γιατί με φωνάζει!
Καλή εβδομάδα σε όλους!Δήμητρα

5 σχόλια:

  1. Καλησπέρα! Υπέροχο είναι το εξώφυλλο! Πολύ καλόγουστο... Και τα λουλουδάκια φανταστικά! :)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα!!!το έχεις φτιάξει πάρα πολύ ωραία!!!μ αρέσει το χαρτί που χρησιμοποίησες!!!καλό βράδυ και καλή εβδομάδα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Beautiful album and just love the beautiful lace and flowers on this just perfect.

    Marie
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. {Marianna},Marie,Βάσω,despina!!Ευχαριστώ πολυ πολύγια τα όμορφα σχολια σας!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου