Κυριακή 16 Οκτωβρίου 2011

7....!

ΚΑΙ 2 ΒΡΑΒΕΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΑΡΒΑΡΑ!

                                                                                              ΑΠΟ ΕΔΩ
 Την ανάρτηση την έγραψα  χθες αλλά κάποιο πρόβλημα υπήρχε και δεν μ' άφηνε να την δημοσιεύσω ο..ατακτούλης  blogger χαχα

Γεια σας!!!τι μου κάνετε;;;
Χάλασε ο καιρός σήμερα, μπουφανάκι την ημέρα  και  πυτζαμούλες μακριές το βράδυ γιατί χθες ''ξύλιασα ΄΄με τις καλοκαιρινές....
Δυο κοριτσάκια η Χαρά από http://kantomagapi.blogspot.com/  και η Βαρβάρα από  http://made-by-barbara.blogspot.com/με προσκάλεσαν να παίξω το παιχνίδι των 7 !!!Ευχαριστώ πολύ!!!
   Ψάχνοντας στο google   για να βάλω μια φωτογραφία  του 7 ,βρήκα εδώ και διάβασα εκτός των άλλων πως το 7 ''Είναι επίσης το σύμβολο της τελειότητας γιατί είναι το άθροισμα του τρία (3) και του τέσσερα (4) που εκφράζουν τα δύο τέλεια σχήματα ,το ισόπλευρο τρίγωνο και το τετράγωνο!
 Ο αριθμός επτά για όλους σχεδόν τους λαούς ήταν ιερός και έκλεινε μέσα του δύναμη μυστηριακή.''Και αλλα πολλά!!!μπράβο το 7!!
Τα κορίτσια μου χάρισαν και βραβειάκια !!!Χαρά και Βαρβάρα σας ευχαριστώ θερμά!!! 




Η διαδικασία είναι η εξής:
Να αναφέρω το blog που μου έκανε την πρόσκληση για το παιχνίδι ,να γράψω 7 πραγματάκια για μένα και να επιλέξω κι εγώ 15 bloggers που θα πρέπει να τους ενημερώσω  για το παιχνίδι και το βραβείο!


Ξεκινώ !
-Είμαι πολυλογού ...κακό συνήθειο αλλά δεν κόβεται ...το έχω από πολύ μικρή και η μαμά μου λέει πως όποιος με άκουγε της έλεγε ότι θα γίνω δικηγόρος....αλλά μπα ...
Κι αν πιάσω το τηλέφωνο μπορώ να μιλάω με τις  ώρες...παίρνουν φωτιά τα αυτιά...χαχα!!!!Αφήστε την φωνή δυνατή σαν καμπάνα, ξεκουφαίνω τους πάντες ...κι αυτό μου έγινε συνήθεια από τον παιδικό σταθμό..και έμεινε...Ωχ τις δικές μου συνήθειες της πήρε και η κόρη μου... πολυλογού και τσιριδουλα και αυτή χιχι ..

-Δεν ξέρω να οδηγώ και αυτό γιατί φοβάμαι ...όχι τόσο για μένα αλλά μην χτυπήσω κάποιον άλλον ...ότι χειρότερο... 
Μένω μακριά και ξεποδαριάζομαι μέχρι να πάω να πάρω το παιδί μου από το σχολείο..Καημός μεγάλος.. ..
-Συγχωρώ εύκολα ..καλό κακό δεν με νοιάζει ..αν συγχωρήσω τον άλλον νοιώθω πολύ καλά με τον εαυτό μου!

 -Κοιμάμαι ξυπνάω και πάντα έχω στο μυαλό μου την μικρή μου και τον άντρα μου!Προσεύχομαι να είναι πάντα καλά.

-Νοιώθω άσχημα όταν μαλώνω την μικρή ..το κάνω για την δική της ασφάλεια μια και είναι πολύ ζωηρή και εννοείτε πως δεν ξέρει τι είναι επικίνδυνο.Βέβαια πιο πολύ στεναχωριέμαι εγώ από αυτήν χαχαχα.....

-Σκέφτομαι πάντα τους ανθρώπους που αγαπώ και συμπαθώ και τους τηλεφωνώ να μάθω τι κάνουν...
-Γενικά σε ότι κι αν κάνω έχω πολύ υπομονή...Ίσως γαϊδουρινή..χαχαχαχα
Το βραβείο το χαρίζω :
ΦΙΛΙΩ 
ΕΥΑ 
REBEKKA 
RENA 
NADIA
ΝΙΚΟΛΕΤΑ 
SMARTMANIA 
SOPHIA 
ANASTASIA 
FOTOLABIDA 
 ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΕΦΗ 
ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ 
 ΕΙΡΗΝΗ
ΧΡΥΣΟΘΕΜΗ 

Καλά να περνάτε!!!
Ευχαριστώ Δήμητρα

12 σχόλια:

  1. DΕΜΙ MOY ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ!!!!!!!ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΓΑΙ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!
    ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ πολύ Demi να είσαι καλά και να χαίρεσαι το κοριτσάκι σου!
    Καλό Κυριακάτικο απόγευμα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Demi μου, αυτό με το τηλέφωνο το είχα κι εγώ μικρή (στο Λύκειο), Θυμάμαι ακόμα και στους σταθμούς έπαιρνα τηλέφωνο!!!! Τι έβρισκα και τους έλεγα δεν θυμάμαι. Όσο για το αυτόκίνητο, ήθελα σαν τρελή. Το δίπλωμα το πήρα στα 23 και πόσες φορές σκέφτομαι οτι άργησα κιόλας. Πόσα πράγματα ίσως να έκανα και σε πόσα μέρη θα πήγαινα ποιός ξέρει... και τελικά λεω κάθε πράγμα στο καιρό του... Φιλάκια πολλά.
    Να περνάς όμορφα!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Demi μου το πρόβλημα με το τηλέφωνο το εχω και εγώ ακόμη. Σε ευχαριστώ πολύ για την τιμή που μου έκανες. Εύχομαι καλή συνέχεια στο όμορφο μπλογκ σου και υγεία, ευτυχία σε σένα και στην οικογένειά σου!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά όσο ανοιγόμαστε, τόσο μαθαίνουμε ότι έχουμε περισσότερο από ένα κοινό μεταξύ μας! Thank you και καλή εβδομάδα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σ' ευχαριστώ πολύ Demi για την τιμή που μου κάνεις.
    Ελα σε εμένα που είμαι εκπαιδεύτρια να σε μάθω να οδηγείς και να μην "πατάς" τον κόσμο χι!! χι!!
    Να έχεις ένα καλό και όμορφο βράδυ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. demi mou se eyxaristo poli gia tin timi pou moy kaneis!!!
    na se kala esi kai oi oikogeneia soy !!
    polla filia kai kali ebvomada!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τιμή μου για το βραβείο σ ευχαριστώ πολύ πολύ
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προσπαθώ να απαντήσω στα σχολια σας αλλά κατι γίνετε με το μπλογκ μου και δεν μπορω ..αν τα καταφέρω τωρα...θαυμα θα γίνει ...ουτε φωτογραφία σε αναρτηση μπορω να κάνω ουτε τίποτα.....εχει καποιος άλλος το ιδιο πρόβλημα με μένα;;;

    Σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχες σας...τελικα τα παιχνιδάκια μας βοηθουν να γνωρίστουμε καλυτερα..πολύ μαρέσουν!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ντεμι μου κ εγω πολυλογου κ με το τηλεφωνο εχω θεμα.ασε.οσο για το αμαξι εγω δεν μπορω χωρις οδηγηση αλλιως θα ημουν μεσα κλεισμενη κ δεν το αντεχω.Φιλια κ ευχαριστω πολυ που με τιμησες.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα και εγώ Demi. Απ' ότι είδα φτιάχνεις υπέροχες κατασκευές με την μικρή σου βοηθό!!Οπότε θα τα λέμε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου