Τετάρτη 29 Ιουνίου 2011

YOU ARE MY SUNSHINE!!



Γειά σας φίλοι μου!!!Πως περνάτε;;
Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω για τα ενθαρρυντικά σχόλια που μου γράψατε στην προηγούμενη ανάρτηση.Βλέπω όλες τις όμορφες σελίδες σας και σας θαυμάζω !!!Εγώ ειμαι ακόμη στην αρχή αλλά κάνω την δική μου προσπάθεια με τα πολυ λίγα υλικά που έχω..Εχω κι αυτό το πρόβλημα με το you tube που μου σβήνει ο υπολογιστης μολις περάσουν 5-6 λεπτα και δεν μπορώ να δω τα τόσα πολλά βιντεο με τις τεχνικες για scrapbooking..τελος πάντων μη σας ζαλίζω...
Είχα ξεκινήσει αυτη τη σελίδα πριν απο την προηγουμενη αλλά τώρα καταφερα να την τελειώσω..ειναι για την 18η πρόκληση τουhttp://scrapgreece.blogspot.com/ 
Οι διαστάσεις είναι 30 επι 30 εκ.Τα κροσια τα έφτιαξα απο  αυτα που μοιάζουν σαν δερμάτινο λεπτο κορδόνι και τα χρησιμοποιούμε σε μπομπονιέρες .
  Ευχομαι να σας αρεσει λιγάκι...
Καλό μεσημέρι και να περνάτε υπέροχα! 


21 σχόλια:

  1. πολύ ιδιαίτερο το κροσάκι σου!!! όμορφα χρώματα ωραίο το σύνολο!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ όμορφη και χαρούμενη σύνθεση!!!και τα κροσάκια τέλεια!!!καλή επιτυχία!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Demi έχεις συνδυάσει τα χρώματα υπέροχα!
    Μου αρέσει πολύ η πλέξη και τα κρόσια!
    Καλή επιτυχία!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία τα κροσάκια και τα χρώματα τα έμπλεξες πολύ αρμονικά,μπράβο!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Demi, μας αρέσει πολύ, οχι λιγάκι.....
    Καλή επιτυχία για την συμετοχή σου!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολυ έξυπνη η πλέξη με τα κρόσια!!Καλή επιτυχία!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολυ γολυκια φατσουλα το μωρο σου
    σε περιμενω στον διαγωνισμο μου
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Demi όχι απλά μας αρέσει, είναι πανέμορφη η σύνθεση σου με τόσα χρώματα, λουλούδια, τα κρασάκια σου, αλλά και με αυτή την γλυκιά φατσούλα! Να την χαίρεσαι και καλή επιτυχία σου εύχομαι! Μπράβο σου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πλάκα κάνεις τι λιγάκι είναι πάρα πολύ ωραία η σύνθεσή σου!Μπράβο σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. να χαιρεσαι το ζουζουνακι σου
    καλη επιτυχια ειναι ομορφη η συνθεση σου
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλη επιτυχια να εχεις.Καλο μηνα και καλη εβδομαδα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας ευχαριστώ πολυ κορίτσια!χαίρομαι που σας άρεσε! φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΗΡΘΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΑΣ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟΤΕΡΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΓΕΜΑΤΟ ΧΡΩΜΑΤΑ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.ΘΑ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΠΑΛΙ ΝΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΚΑΛΑ ΟΛΟΥΣ-ΟΛΕΣ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙΚΟ ΜΟΥ ΤΕΛΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!!!!!!

    ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΤΥΠΗ!!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η φωτογραφία είναι απίθανη!!!!Η σύνθεση σου πάρα πολύ όμορφη!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλημέρα!!! Τι όμορφο που είναι και ο τρόπος που συνδύασες τα χρώματα... Τέλειο αποτέλεσμα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ όμορφο το έκανες!!! Και οι συνδιασμοί σου πολύ καλοί!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ!!
    ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΣΟΥ!!
    ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΟΥ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. κροσάκι τέλειο!!! σύνθεση άψογη!!! καλή επιτυχία να έχεις, σίγουρα θα σκίσεις!!! μπράβο...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eίναι πανέμορφη η σύνθεση σου!M'αρέσουν πολύ τα κροσάκια, αλλά την ομορφιά σ'αυτή την σύνθεση την κλέβει αυτή η υπέροχη φατσούλα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλημερουδια!! τι ομορφη συνθεση! αυτο το ανθρωπακι που μου εφτιαξε τη διαθεση απο το πρωι με το που το ειδα ειναι δικο σου;;;
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Συγγνώμη που αργώ να απαντήσω στα σχολια σας....

    SΚΡΟΥΤΖΑΚΟ Nemecis,lourdi, Γεωργία,vassia, Mαρία,kiki και νεραιδούλα σας χιλιοευχαριστούμε εγω και η κόρη μου για τις ευχές σας!!!!!Καλά να περνάτε!!!!φιλιά και ευχαριστω για την επίσκεψή!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου