Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

ΜΙΝΙ ΑΛΜΠΟΥΜ!


Γεια σας φίλοι μου!Τι μου κάνετε;
Εύχομαι να είστε όλοι καλά!!
Καλό μήνα και καλό καλοκαίρι!!Ζεσταθήκατε;;εμείς ναι! και αρχίσαμε τις βόλτες. 
Ξέρω έχω χαθεί αλλά συμβαίνουν διάφορα...πρώτα από όλα  η μικρή μου 
δεν μ'αφήνει να κάνω
 και πολλά πράγματα πόσο μάλλον να κάθομαι στον υπολογιστή... το μόνο
 που θέλει είναι να ασχολούμαι μαζί της ! Φυσικά αν  ανοιξω pc θέλει να της
 βάλω παιδικά  τραγουδάκια στο youtube!!!
  Ότι φτιάχνω  νύχτα το φτιάχνω  με το ένα μάτι ανοιχτό...γιατί το άλλο κοιμάται
......χαχα...όχι  δεν το βάζω κάτω!!!!!!!!!
Το καλό είναι πως και οι δυο μας ξυπνάμε κατά τις 10 το πρωί ...ευτυχώς !!!!!!
Όμως  είχα  πάλι 'επισκέπτες' στον υπολογιστή μου και ούτε να μπω στα έγγραφά μου
 δεν μπορούσα..για το ίντερνετ δεν το συζητώ ...με τίποτα δεν άνοιγαν οι σελίδες
 ή άνοιγαν αλλά δεν μπορούσα να αφήσω σχόλια ή να δω φωτό και μόλις έβαζα 
το youtube έκλεινε ο υπολογιστής ...εγώ άσχετη από αυτά ...συνέχιζα την προσπάθεια 
με το ίδιο αποτέλεσμα...τελικά ο ειδικός έκανε την δουλειά του, αυτό φτιάχτηκε
 και οι 'επισκέπτεςπήγαν βόλτα!!!!!
Είχα φτιάξει ένα μίνι άλμπουμ στις αρχές του μήνα παράλληλα με το προηγούμενο
 αλλά δεν κατάφερα να το τελειώσω τότε ..το τελείωσα πριν μέρες ...
Το έφτιαξα  από φακελάκια που είδα σε βιντεάκια από το you tube και  θα βάλω τις
 φωτογραφίες   βόλτες μας στο Καρπενήσι!
Τα χαρτιά είναι από την Λένα και από την Eλένη  που τα είχα κερδίσει σε  κλήρωση.
Στο εξώφυλλο το εκρου λουλούδι είναι από ένα παλιό παπουτσάκι της μικρής μου ... 
Ναι, δεν πάει τίποτα χαμένο !!!
Ζήτω η ανακύκλωση!!!χαχα!!!!
Τα λουλουδάκια και τα πουλάκια είναι από χαρτί περιτυλίγματος....
Οι φωτογραφίες βγαλμένες με  το κινητό μου δεν δείχνει τόσο
 ωραία τα χρώματα...το αδικεί... 
Έχω φτιάξει κι άλλα πραγματάκια αλλά θα τα βάλω κάποια άλλη στιγμή.














Σας χαιρετώ και να περνάτε υπέροχα!! Α!και καλές βουτιές!!!!!! 

20 σχόλια:

  1. Καλό Μήνα, όμορφο σαν την δημιουργία σου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kαλό μήνα!!!!έχεις κάνει φοβερή δουλειά!!!μπράβο σου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι ομορφιές έφτιαξες με το ένα μάτι ανοιχτό!!!
    Σκέψου να μην κοιμόταν το άλλο!
    Σας θαυμάζω όλες εσάς που έχτε οικογένεια και τα καταφέρνετε όλα τέλεια και προλαβαίνετε να δημιουργείτε!
    Χίλια μπράβο!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΧΑΡΑ,despina,foufoula89 και Κατερινα σας ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σας!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπεροχα !!!!!!!!!!!συγχαρητήρια .Πάντα να δημιουργείς !
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πάρα πολύ ωραίο έγινε!Καλό μήνα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλό μήνα! Είναι υπέροχο!!! Μπράβο, πάντα τέτοια!Καλές δημιουργίες!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολυ ομορφο το αλμπουμ.Καλο μηνα να εχεις.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα και καλό μας μήνα! Κάτι μου θυμίζει αυτή η περιγραφή… χαχαχα Μπράβο σου όμως που δεν το βάζεις κάτω και προσπαθείς να περνάς καλά δημιουργώντας! Τέλειο το μίνι σου, μου αρέσει πολύ! Φιλάκια
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια! Κι εσύ όμως δε πας πίσω! Αυτό το αλμπουμ είναι ΥΠΕΡΟΧΟ!!!! Φαινεται πως έχεις ρίξει πολύ και λεπτομερή δουλειά! Τόσες λεπτομέριες...ουάου!!! Μπράβο σου!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλώς σε βρήκα!!! Τι υπέροχο album είναι αυτό??? Τα συγχαρητήρία μου!!! Φιλιά στη μικρούλα σου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλειο,μπράβο!!!
    Μ' αρέσει πολύ όπως ταίριαξες τα χρώματα και τα χαρτιά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. keti,ΕΛΕΝΗ,Vicky, rena,Kiki,vassia,EFI, Δημιουργια σας ευχαριστώ πολύ πολύ ολους!!!!!Τα φιλιά μου και να είστε παντα καλά !!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καλο μηνα Ντεμι μου.τα ιδια κ εγω με τον μικρο.θελει συνεχεια παρεα κ παιχνιδια.ας το φχαριστηθουμε ομως οσο κ να μην προλαβαινουμε με τις δουλειες γιατι περναει ο καιρος κ μεγαλωνουν.Πολυ ομορφο το αλμπουμ σου.Σε ευχαριστω για τις ομορφες ευχες σου.Καλο μηνα να εχουμε.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Γειά σου Ρεβέκκα, καλό καλοκαίρι και καλά παιχνίδια με τα παιδάκια σου!!!Ας κάνουμε καμμια βολτούλα τώρα που καλοκαίριασε και περάσανε οι ιώσεις..γιατι απο Σεμπτέβρη...ωχ...
    χαίρομαι που σου αρέσει το αλμπουμάκι μου!Φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ξέρω πόσο δύσκολο είναι με τα μικρά..Χθες έβλεπα τη κόρη μου να ..παλεύει στη κυριολεξία με τα τρία..τελικά το βρά;δυ που γύρισα γιατί δεν άντεχα το..θόρυβο και τις φωνές(πλέον)μου είπε στο τηλέφωνο να φέρω αύριο συρματόπλεγμα γιατί ο μικρός πέρασε τη σίτα και σκαρφάλωσε τα κάγκελα, τον πρόλαβε τελευταία στιγμή!!!Να προσέχεις τη δικιά σου, τα μικρά είναι..ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΑ!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ολα ειναι υπεροχα...Καλο καλοκαιρακι και σε σενα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. συγνώμη...εγώ που είμαι??? γιατι δεν το εχω δει???
    καλέ είναι πολύ πολύ όμορφο.... φαντασου να ειχες περισσότερο χρόνο!!!! μπράβο σου και πάλι...
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου