Τετάρτη 7 Απριλίου 2010

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!!


Χριστός Ανέστη και χρόνια πολλά !!!!
Το Άγιο Φως του Κυρίου να χαρίζει σε όλους μας υγεία και αγάπη!!!


Επιστρέψαμε στο σπιτάκι μας μετά από μια εβδομάδα διακοπών στο Καρπενήσι και στο χωριό. Ωραία περάσαμε όλοι μας !!! 
Το κοριτσάκι μας  χάρηκε πάρα πολύ.... έπαιξε με τα ξαδερφάκια της και που να ακούσει για  επιστροφή στο σπίτι μας....
Σήμερα το πρωί ξυπνήσαμε και της είπα ότι θα πάμε βολτούλα στα τζάμπο να πάρουμε παιχνίδια ........έτσι φύγαμε
 με όρεξη και  όλα καλά!!!

Μερικές φωτογραφίες :
Η πεθερά μου έβαψε  τα αυγά με ριζάρι, είναι ρίζες που βγάζουν με το βράσιμο κόκκινο χρώμα...  τις μάζεψε από το βουνό.



νακαιτα αβγουλάκια κόκκινα και όμορφα!!!!





Η μαγειρίτσα  μας είναι με μαγειρεμένη με φρέσκα κρεμμυδάκια  μαζί με την συκωταριά από το κατσικάκι.
Τα κόβουμε όλα σε πολύ μικρά κομματάκια και τα τσιγαρίζουμε  με βούτυρο μετά προσθέτουμε νερό και τα βράζουμε ώσπου να πήξει λίγο η σάλτσα.


η μικρή μου θαυμάζει την λαμπάδα της με την νεραιδούλα πεταλούδα που της έφερε η νονά της!!!

το κατσικάκι και το κοκορέτσι ! 



το εκκλησάκι του Αγίου Δημητρίου στο χωριό 


μια  φωτογραφία από τον δρόμο με έλατα και τα σύννεφα που είναι έτοιμα για βροχή... 



(προσθέτω και αυτές  τις
φωτογραφίες που μου αρέσουν πολύ...)

Στο βάθος φαίνεται το βελούχι που έχει λίγα χιόνια!



χειμωνιάτικο τοπίο με τα δέντρα χωρίς φύλλα...


Όλες οι εποχές έχουν την ομορφιά τους και εγώ πηγαίνοντας στο χωριό ...μια και συνήθως έχει κρύο..
 αρχίζω να συμπαθώ τον χειμώνα....
Να περνάτε όμορφα!!!!Φιλιά Δήμητρα!


12 σχόλια:

  1. Χριστος Ανεστη και χρονια πολλα Demi σε εσενα και την οικογενεια σου !!!Περασατε πολυ καλα απο οτι διαβασα!!!Εμενα με εχει πιασει μελαγχολια τωρα γιατι μου λειπει πολυ η Μαριλια (ειμαι ολη μερα στη δουλεια ξανα)τελεια περασαμε και εμεις νοιωσαμε λιγο οτι ημασταν οικογενεια!!Και του χρονου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αληθώς Ανέστη Demi.Και του χρόνου να είστε καλά.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αληθώς Ανέστη ο Κύριος!!!!Χρόνια πολλά!Πρωτοτυπία τα κόκκινα αυγουλάκια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αληθώς Ανέστη. Βλεπω οτι περάσατε μια χαρά .Και του χρόνου με υγεία .Πρωτότυπη η βαφή των αυγών και πανω απο όλα οικολογική .
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΩΓΩ ευχαριστώ πολυ !!Αληθώς Ανέστη!!!
    Οταν ειναι τόσο μικρούλι το μωρακι θέλεις να περνας μαζι του όσο περισσοτερο μπορεις,σε καταλαβαίνω παρολο που δεν εργαζομαι αλλα τι να κάνεις η δουλεια σου ειναι αναγκαία.Ευχομαι παντα να περνατε ευτυχισμένες ωρες οταν εισαστε μαζι!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Joanna ευχαριστω πολυ!!!χρονια πολλα με υγεια και ευτυχια!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. keti ευχαριστω πολυ!!!χρονια πολλα !!!
    οικολογικότατη η βαφή και μου εκανε εντυπωση που δεν βγηκε κοκινο χρωμα στα χερια ουτε οταν τα λαδωνα αλλα ουτε οταν τα καθαριζα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Family Art ευχαριστω πολυ!!
    χρονια πολλα !!
    Για μενα ηταν εκπληξη μολις η πεθερα μου εδειξε τις ρίζες και μου ειπε πως θα γινουν τα αυγα κοκινα με αυτες χαζεψα και ανηπομονουσα για το αποτελεσμα που ηταν πολυ καλό!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Demi περνα απο το blog μου σου εχω ενα δωρακι !
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Demi μου καλωσορίσατε και πάλι στο σπιτικό σας! Χρόνια πολλά και καλά!Αληθώς ο Κύριος! Εκπληκτικό το αποτέλεσμα με αυτές τις ρίζες! Καλύτερο κι απ`τις βαφές του εμπορίου! Άσε που ψοφάω για κάτι τέτοια..παραδοσιακά!!!Μπράβο στην πεθερά σου που το λέει η καρδιά της. Να χαίρεσαι την οικογένειά σου!Φιλιά πολλά στη μικρή νεραϊδούλα! όχι της λαμπάδας..την άλλη, την ομορφότερη!:-)
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Andria σε ευχαριστω πολυ για τις ευχες!!!πολλα φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου