Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Όταν το όνειρο γίνεται πραγματικότητα..

Εξαφανίστηκα για λίγο γιατί είχα  επισκέπτη στον υπολογιστή μου που μου έκανε μεγάλη ζημιά ....
προς το παρόν βρίσκεται στα χέρια του ειδικού που προσπαθεί να τον συνεφέρει....καταστράφηκαν
 τα πάντα έκανε format αλλά δυστυχώς δεν επανέρχεται...
Ελπίζω να μου τον φτιάξουν γιατί τώρα  γράφω από δανεικό pc που δεν θα τον έχω για πολύ........
Έστω και καθυστερημένα θα ήθελα να ευχηθώ σε όσους γιόρταζαν του Αγίου Γεωργίου χρόνια πολλά με υγεία και αγάπη, να είστε όλοι  πολύχρονοι!!


Εκεί λοιπόν που διόρθωνα τα λαθάκια αυτής της ανάρτησης μου, ξαφνικά ο υπολογιστής έκλεισε ..Αφού τον άνοιξα δεν λειτουργούσε κανονικά και τέρμα ....έτσι η ανάρτηση δεν εμφανίστηκε ...
Με μεγάλη μου χαρά έστω και αργοπορημένα  θα ήθελα να σας δείξω ''το πιο όμορφο στολίδι'' που υπάρχει στην γειτονιά μας !! 
Το πανέμορφο εκκλησάκι της Παναγίας Γιάτρισσας  που με πολλή αγάπη,χαρά,κόπο μόχθο,
 πολύ μεγάλη προσπάθεια και δυσκολίες κατάφερε να πραγματοποιήσει ο αγαπημένος μας Αρχιμανδρίτης   Κωνσταντίνος !!
Μέσα από την καρδιά μου του εύχομαι ο Θεός να τον ευλογεί και να του χαρίζει υγεία.  
Το όνειρο των παιδικών του χρόνων πραγματοποιήθηκε και ήμασταν  κοντά του όλοι 
 οι φίλοι  που τον αγαπάμε  και γνωρίζουμε τον αγώνα που έκανε για να καταφέρει 
να το φτιάξει .
 Πλήθος κόσμου  της περιοχής μας με  βαθιά συγκίνηση και με ιδιαίτερη λαμπρότητα   παρέστησαν και παρακολούθησαν με κατάνυξη  το μοναδικό και ανεπανάληπτο γεγονός ,την Θυρανοιξία λειτουργία των εγκαινίων του ναού το Σάββατο 17 Απριλίου.  
 Για εμάς ήταν διπλή γιορτή γιατί είχαμε και την χαρά να προσκυνήσουμε την εικόνα της Παναγίας Γιάτρισσας 
από την Θηρασία και συγκεκριμένα από το χωριό Ποταμός που  βρίσκεται το μικρό εκκλησάκι της. 
Μετά από 55 χρόνια την έφεραν στην πόλη μας μόνο για τα εγκαίνια του ναού και κατόπιν την πήγαν ξανά στην Θηρασία.  


Αν και χάθηκαν πολλές φωτογραφίες, μια και δεν τις είχα περάσει στον εξωτερικό σκληρό δίσκο ...εδώ έχω μερικές που έβγαλα με το κινητό να σας δείξω από την ημέρα των εγκαινίων. 
Αλλά θα ξαναπάω να βγάλω κι άλλες φωτογραφίες του  εξωτερικού χώρου με τα όμορφα λουλούδια αλλά και το εκκλησάκι εξωτερικά! 













  Τα υπέροχα ξυλόγλυπτα του ναού τα έχει φτιάξει ο θείος του πάτερ που είναι μαραγκός.



Η χάρη της Παναγίας να είναι πάντα κοντά σε όλους μας και να μας χαρίζει το πολυτιμότερο αγαθό
 την υγεία!!!!!!
Φιλιά!!!! 



Ένα βίντεο που τράβηξα και ανέβασε ο άντρας μου στου you tube  από την είσοδο της Παναγίας Γιάτρισσας της Θηρασίας που την έφεραν με την ακολουθία του πυροσβεστικού σώματος από τον Ιερό ναό του Αγίου Ανδρέα στο εκκλησάκι  της Γιάτρισσας!!

https://www.youtube.com/watch?v=3H_38uLN6Js

10 σχόλια:

  1. Demi μας ελειψες...Πολυ ομορφο το εκκλησακι πραγματικα!Μακαρι ολοι οι ιερεις να επερναν τετοιες πρωτοβουλιες και να εφερναν εμας τους πιστους ακομα πιο κοντα στην εκκλησια ,πιο ενεργα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΟΣΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΑΜΟΓΕΛΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ:))))

    ΤΕΛΕΙΟ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΑΚΙ!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειμαι καινουργια εδώ, θα χαρω να τα λεμε
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Demi μου καλησπέρα σου!!!
    Να χαίρεσαι την κοράκλα σου.Πολύ τυχερό αυτό το παιδί που βρίσκεται μέσα σε ένα τέτοιο παράδεισο από αγάπη ,από δραστηριότητες ,από κατασκευές!!!
    Σε βρήκα μέσα από το μπλόγκ astropeleki της φίλης μας της Ευδοκίας που έχει αναρτήση και κάποιες πασχαλινές κατασκευές μου.
    Τσίμπησα και έκατσα στο μπλόγκ σου όταν είδα την ανάρτησή σου γιά ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΥΣΙΩΤΙΣΣΑ.Λόγω καταγωγής περιπλανήθηκα στο μπλόγκ σου και είδα και φωτογραφίες σου από Βελούχι κ.ά.Να ξέρεις ότι από δω και μπρος είμαι φαν στο μπλόγκ σου.Ελπίζω να τα λέμε !!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συγνώμη που καθυστερησα να απαντησω στα σχόλια σας .
    ΓΩΓΩ ευτυχώς υπάρχουν και ΑΞΙΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ στην εκκλησια που προσπαθουν με κόπο να κανουν οτι καλυτερο για να ερθει κοντα στον Θεό ο λαός.
    Και αυτοι ανθρωποι ειναι,εχουν προβληματα οικογενειακια,υγειας κτλ κι όμως παλευουν για εμας...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS να σαι καλά φιλε και ότι επιθυμεις!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. valentina γειά σου και καλως ηρθες στο μπλογκ μου!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ORFEAS καλως ηρθες!!!
    Σε ευχαριστώ πολυ για τις ευχές και εσύ να χαιρεσαι οτι αγαπάς!!!
    Απο το Καρπενήσι ειναι ο αντρας μου και φυσικά τοσα χρόνια που πηγαινουμε για να δουμε τα πεθερικά μου στο χωριο εχει γινει το δευτερο μας σπίτι!!!Ενας παραδεισος ειναι ο τόπος εκει...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το εκκλησάκι μου αρέσει πολύ μα πάνω από όλα είναι ότι το εκκλησάκι αυτό είναι δίπλα στο σπίτι σου και έτσι μπορείς να απολαμβάνεις την χάρη και την βοήθεια της Παναγίας σε ότι της ζητήσεις με πίστη. Ιουλία
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. JULIANA Φιλεναδα εστω και καθυστερημενα πολλα ευχαριστω!!!φιλιά!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου