Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2009

ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΕΣ ΔΩΡΩΝ

Έχω σκεφτεί εδώ και καιρό  να ανακυκλώσω τα χάρτινα κουτιά από  μπύρες  δηλαδή τις συσκευασίες τους και να  βάλω τα δωράκια για τα παιδάκια που θα έρθουν  στα γενέθλια της κόρης μου. 
Έχω μαζέψει στην αποθήκη  καμιά δεκαριά.

Θέλω να κολλήσω χαρτιά χρωματιστά και θα βάλω αυτοκόλλητα με την φραουλίτσα μια και αυτό θα είναι το θέμα των γενεθλίων.


Χθες το βράδυ έκανα μια δοκιμή και έφτιαξα ένα χριστουγεννιάτικο για να βάλω ένα δωράκι για μια φίλη που γιορτάζει τα Χριστούγεννα.

Ανακύκλωση συσκευασίας: 



  







Χρησιμοποίησα εκτυπωμένα χαρτιά με χριστουγεννιάτικα σχέδια ( μπορούμε να βάλουμε χαρτί περιτυλίγματος)  ,κορδέλα ,κανσόν χαρτόνι στα πλαϊνά και  για χερούλι χαρτόνι οντουλέ και έτοιμο!

Έφτιαξα και αυτές τις συσκευασίες με μικροδωράκια: αρωματάκια κραγιόν και κρέμες σώματος για τις
φίλες μου!


 







                 Ευχαριστώ για την επίσκεψη!Όμορφα να περνάτε !
                      Δήμητρα


7 σχόλια:

  1. demi μου καλημέρα!!!
    τι όμορφα δώρα είναι αυτά??!!
    είναι καταπληκτικά!!
    Μπράβο σου!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φοβερή ιδέα Demi! και τα έχεις διακοσμήσεις τέλεια!!! Μπράβο.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρυσοθέμη και Ιωάννα σας ευχαριστώ πολύ! φιλιά και καλές γιορτές!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Demi τα εχεις κανει φανταστικα..Μου αρεσαν παρα πολυ.Μπραβο!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ, τέλεια είναι! Μπράβοοοο!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νένα,marilia σας ευχαριστώ πολύ!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τέλεια ! γειά στα χέρια σου Ντέμι .
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου