Σάββατο 10 Μαρτίου 2012

Tag!!!

Γεια σε όλη την  μπλογκοπαρέα!!!τι μου κάνετε;;;
Εμείς έχουμε γίνει βαρετοί  τελικά ..σε κάθε ανάρτησή μου γράφω για ιώσεις ..έ πάλι τα ίδια είμαστε εδω και δυο εβδομάδες.. πάμε εναλλάξ!!!Θα περάσει κι αυτό...κάνουμε υπομονή!!!

Έχω ενα προβληματάκι με τον μπλογκερ πάλι δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες ...ανοίγει ένα κουτάκι  μ 'ένα τριγωνάκι κίτρινο και γράφει:
Προειδοποίηση ασφαλείας .
Πληροφορίες από αυτή την σελίδα θα μεταδοθούν σε μια σελίδα που δεν είναι ασφαλής..κτλ
Προσπαθώ να ανεβάσω φωτό αλλά δεν την ανεβάζει....Γνωρίζετε τι μπορώ να κάνω ;αν ναι παρακαλω γράψτε μου!
Ας πάμε στα καλύτερα!!!

Πάμε στα επόμενα:
Έχω κάλεσμα για το παιχνίδι των 11 ερωτήσεων για να γνωριστούμε καλύτερα από την γατοφιλενάδα Μaya!!Μάγια μου σε ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!!!!!
Σου αφιερώνω την γατοανάρτησή μου με πολύ αγάπη!!!

Οι όροι είναι οι εξής!
απαντώ στις 11 ερωτήσεις που θέτει η  Μaya
κάνω tag
και θέτω εγώ νέες ερωτήσεις
στις επόμενες 11 παίκτριες που θα επιλέξω.
Ξεκινάμε!

 1. Ποιο είναι το αγαπημένο σου ζωάκι;
Γενικά αγαπώ όλα τα ζωάκια αλλά ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου έχουν οι γάτες ότι χρώμα και φύλο...απλώνω το χεράκι να χαϊδέψω αν το θέλει κι αυτή!!!
Έχω τόσες πολλές αναμνήσεις απο γάτες δικές μου ή της γειτονιάς που μπορώ να ξημερώσω γράφοντας για αυτές...Μια και η μικρή παίζει  με τα παιχνίδια της .. Επιτρέψτε μου να  σας διηγηθώ  στα γρήγορα  για κάποτε που θα μου θυμίζει πως τίποτα δεν είναι τυχαίο...
Κάπου στα 17 μου είχα πολλά γατάκια ,ένα καλοκαιρινό απόγευμα κατεβήκαμε με τις φίλες μου στο Λαύριο σε μια συναυλία όταν  τελείωσε συζητούσαμε για την επιστροφή μας να πάρουμε ταξί επειδή ήταν αργά
Εγώ επέμενα να επιστρέψουμε σπίτι με τα πόδια.....μια φίλη με ακολούθησε και στα μισά του δρόμου μας, βλέπω ένα μικρό γατάκι που  νιαούριζε σαν να έκλαιγε ...μες στο σκοτάδι  δεν ήξερα αν ήταν χτυπημένο αλλά  το έπιασα αγκαλιά  ...προχωρήσαμε λίγο ακόμα και νόμιζα πως ήταν χτυπημένο από τα αυτοκίνητα του δρόμου γιατί φώναζε δυνατά..
 Μόλις έφτασα σε σημείο που είχε φως είδα πως το γατάκι ήταν το δικό μου και πολύ τρομαγμένο..το καημένο .. το πήγα σπίτι...είχε φύγει από την γειτονιά και ευτυχώς που επέστρεψα με τα πόδια ......και το έσωσα!!!

2.Έχεις ταΐσει ποτέ αδέσποτο ζωάκι;
Εννοείται πως έχω ταΐσει πολλά κυρίως της γειτονιάς μας ..έτσι ξεκίνησε η φιλία με τον Τίτο που θα σας διηγηθώ στην επόμενη ερώτηση.

3.Έχεις ζωάκια;
Έχω ..έχουμε...!!
Ο τίτος (μας) ει ναι ένας όμορφος γατούλης που μας επισκέφτηκε για πρώτη φορά το καλοκαιράκι ...Η ιστορία ξεκινάει έτσι :
Είχα μια αποθηκούλα δίπλα στο σπίτι της μαμάς που βάζαμε μέσα τα χαλιά και διάφορα συμπράγκαλα που μάζευα εδώ και χρόνια..μια μέρα μου ήρθε η ιδέα να την φτιάξουμε  εργαστήριο..τελικά το καλοκαίρι ξεκίνησαν οι πολλές δουλειές!!
Τότε ήρθε ο φίλος μας και μας έκανε παρέα ...ήταν ήμερος και τον τάιζα τον χάιδευα κι  εκείνος καθόταν έξω από το εργαστήριο ..τον ονόμασα τίτο 2 γιατί  1 είναι ο γάτος του αδερφού μου!!!

Κάποια γειτόνισσα μου είπε πως είναι αδέσποτο αλλά κάνει ζημιές ...εμένα δεν με πείραζε πάντος....τελικά κατασκήνωσε μέσα στις ζαρντινιέρες της μαμάς και της κατέστρεφε τα λουλούδια..Τα άκουσα λιγάκι ....(είχε δίκιο η γειτόνισσα)..
.Παρείτσα τον είχαμε και φυσικά δεν περίμενα πως ανήκει κάπου...

Όμως όταν άνοιξαν τα σχολεία
 πηγαίνοντας στο σχολικό λεωφορείο κάθε πρωί ο τιτος μας ακολουθούσε ....μια κυρία μου είπε ότι είναι ενός συγγενή της ..λέω δεν πειράζει ...Θα τον έχω και θα τον έχουμε πολλοί...
μια μέρα μου ήρθε και νιαούριζε μενα φιογκάκι  ροζ στο λαιμό.
..ωχ...λέω πάνε να του αλλάξουν φύλο... χαχαχα
ευτυχώς δεν το άντεξε και το έβγαλε μόνος του χαχα!
Κάθε μέρα εδώ βολτάρει μια χαρά περνάει και τρώει αρκετό φαγητό ..είναι φαγανός!!
Α!!!έχει
κι άλλο όνομα Μπετόβεν !!!
Τώρα τον φωνάζω και με τα δυο!!!!!!χαχα!!!!
Δεν μπορώ να ανεβάσω φωτογραφίες να τον δείτε έτσι .....
Σκέφτηκα να βάλω τις φωτογραφίες του στο facebook ..Νάτος!!!

Δεν είναι κουκλί;;;Αν δεν μπορείτε να τον δείτε στο facebook ..είναι αυτός ο γκρι γατούλης που ομορφαίνει το μπλογκ μου εδώ και μήνες αριστερά στο sidebar !!

Μόλις μπορέσω να ανεβάσω φωτογραφία θα την βάλω κι εδώ!!


Το κουκλί μου
(πρόσθεσα φωτογραφία τώρα που λύθηκε το πρόβλημα)

4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου παραμύθι;
Aν και αγαπώ πολλά θα πω  ...Η παράξενη αγάπη του αλόγου και της λεύκας.

5.Πιστεύεις στα θαύματα;
Η πίστη για μένα είναι ένα μεγάλο κομμάτι της ζωής μου ..πιστεύω στα θαύματα γιατι εχω ζήσει ενα μεγάλο ..την γέννηση της κόρης μου που παρόλο τις δυσκολίες που αντιμετώπιζα όλα πήγαν μια χαρά!!!!

6.Πόσες ώρες κοιμάσαι τη μέρα;
Ανάλογα άλλες φορές έξι άλλες φορές οχτώ...αν είναι άρρωστη η μικρή (και συμβαίνει  συχνά)ξενύχτι και την  επόμενη μέρα εννοείται ... κοιμάμαι όρθια.....χαχα

7.Κάθε πότε κάνεις δουλειές στο σπίτι;
Κάποτε με κορόιδευαν οι φίλες μου που είχα γίνει αυτοκόλλητο με την χλωρίνη και το ξεσκονιστήρι  ... τώρα έχω γίνει με το σουίφερ χαχα

Όχι τώρα δεν είμαι τόσο υπερβολική ..γιατί ήμουν ...  .εγώ έκανα τα πάντα στο σπίτι μου από δέκα χρονών..τώρα στα τριάντα οκτώ θα αλλάξω;
Μου αρέσει  να
 κάνω δουλειές κυρίως τις πρωινές ώρες  ..αλλά δεν είναι στάνταρ ..αν αντέχω ..πολλές φορές κάνω δουλειές και την νύχτα που κοιμάται η μικρή...

8.Ποιοείναι το αγαπημένο σου quote ή παροιμία;
Κάνε το καλό και ρίξτο στο γυαλό!!!

9.Ποιόν εμπιστεύεσαι στη ζωή;
Την μαμά μου ,τον άντρα μου και κάποιες φίλες μου.

10.Όταν κάποιος σε φέρνει σε δύσκολη θέση πως αντιδράς;Νοιώθω άβολα ..μερικές φορές στεναχωριέμαι ...αν έχω δίκιο προσπαθώ να το βρω!

11.Τι σου αρέσει περισσότερο την ώρα που δημιουργείς;
Μαρέσει που το μυαλό μου είναι απασχολημένο όπως και τα χέρια  μου!!!!

Προσκαλώ όποιον δεν  έχει παίξει και θέλει να το παραλάβει από μένα  με τις ίδιες ερωτησούλες!!!

Φιλιά !!!καλά και όμορφα να περνάτε!!!

15 σχόλια:

  1. Καλησπερα..ο αιωνιος μπλογκερ!!κατεβασε το Windows Live Whiter..να λυθει το προβλημα αναρτησεων!!!καλο ξημερωμα!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πολύ ωραίες απαντήσεις...περαστικά σας!!!! υπομονή...έρχεται η Άνοιξη...που νομίζαμε ότι έχει έρθει...
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΝΤΕΜΗ ΤΑ ΕΙΠΕΣ ΚΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΞΑΛΑΦΡΩΣΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ.ΕΓΩ ΠΟΥ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΤΟ WINDOWS LIVE WRITER ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΣΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΠΕΣΤΟ ΜΑΣ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΠΙΑ Μ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΙΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΑΝ.
    ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. περαστικα γλυκια μου..βρε παιδι μου αυτες οι ιωσεις..πολυ ομορφες απαντησεις..να σαι καλα..καλη Κυριακη..σε φιλω
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλη εβδομαδα να εχεις, ομορφη και γλυκια.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατερινα σε ευχαριστώ αλλα δεν καταφερα να λυσω το πρόβλημα .. μου λειπει κατι απο το προγραμμα που υποστηριζει το Whiter αλλα δεν εχω καταφερει να το βρώ...προσπαθω..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aspa ευχαριστω,μας ξεχασε η ανοιξη ή της αρεσει ο χειμώνας..η ανοιξη παίζει κανει αγγελακια στο χίονι λεει η κόρη μου που βλεπει κατι παιδικα!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ευχαριστω Νασια !
    ..μας τσακισαν οι ιωσεις φετος...
    ουτε εγω καταφερα κατι..
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μαρια σευχαριστω πολυ καλη μου!!φιλιά!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατερινα μου σε ευχαριστω οτι καλυτερο και σε σενα!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. DEMI ΜΟΥ, Ο ΤΙΤΟΣ 2 Ε; ΒΡΕ ΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΝΕ; ΑΚΟΥ ΡΟΖ ΦΙΟΓΚΟ!!!!ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!!!!!!!!!
    ΑΝΤΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!!!!!!!!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σας τσάκισαν αυτές οι ιώσεις φέτος βρε Ντέμη μου!!! Φτάνει πια!!! Άντε κοριτσάκι μου να έρθει η άνοιξη να ανασάνετε κι εσείς λιγάκι!!! Φιλιά και περαστικούλια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ξέκαναν οι ιώσεις, αλλά είναι φυσικό Ντεμη μου, όλα θα τα ξεπεράσετε με έναν οργανισμό που κάθε φορά γίνεται πιο δυνατός.

    Ευχαριστήθηκα που έμαθα και κάτι άλλο παραπάνω για εσένα φίλη μου!!!

    Περαστικουλια και μια ζεστή αγκαλιά και στους δυο σας!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πόσο χάρηκα που διάβασα τις απαντήσεις σου καλή μου!!!!ο γατούλης σας είναι κούκλος!!του έχω κάνει τόσα Like!!καλά έκανε και έβγαλε τη ροζ κορδέλα δεν αρέσουν αυτά στις γατούλες!!!πάρα πολλά φιλάκια και πολλά γατοφιλάκια!!!
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ωραιες απαντησεις!!Μαθαινουμε η μια την αλλη ετσι.Περαστικα, σε καταλαβαινω απολυτα!Ετσι κι εμεις 2 μηνες ειμασταν χαλια ολοι!
    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου